Nee op kamers, heb het alleen goed getroffen qua huurquote:Op woensdag 30 november 2005 17:49 schreef MissCleo het volgende:
Ah makkelijk, je woont nog thuis neem ik aan? Tja, die heb je ook natuurlijk.
Ikzelf al bijna vijf jaar niet meer...![]()
Nog tijdens de gulden gekocht. Waarde huis is inmiddels verdubbeld. Mijn nieuwe buren wonen dus minder goedkoop.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:58 schreef thaleia het volgende:
Wat wonen jullie, op die laatste persoon na dan, allemaal heerlijk goedkoop!
Tju, het kan nog erger dan ik, zie ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
¤ 186 Eneco (gas en electra)
¤ 78 water
Water is per kwartaal mss wel. (Ik let er nooit zo opquote:Op donderdag 1 december 2005 07:49 schreef Gia het volgende:
Tju, het kan nog erger dan ik, zie ik.
Aha, vandaar. Nee, heel slim om effe zo hoog te laten staan. Beter terug krijgen dan bij moeten betalen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Water is per kwartaal mss wel. (Ik let er nooit zo op)
En dat Eneco bedrag is belachelijk, maar dat is waar ze ons nu op ingeschaald hebben.
Ach... ze doen maar. Vorig jaar heb ik enorm stennis lopen schoppen omdat ze mij (full-time werkend) in m'n eentje in een goed geisoleerd nieuwbouwhuis 160 Eur wilden laten betalen. Dat mocht bij godsgratie omlaag naar 110 maar dan kreeg ik geen afbetalingsregeling als het te weinig zou blijken te zijn. Ik heb net de afrekening gehad... 530 Euro terug... dat is dus 40 eur per maand te veel.
Nu is dit het bedrag van het nieuwe huis. We laten het maar even zo. We kunnen het samen betalen en willen toch even bekijken hoe het in het nieuwe huis gaat. Is een stuk ouder en minder goed geisoleerd dus de kosten zullen wel wat hoger zijn.
Ho, die hebben wij ook. Postcodeloterij twee loten.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:28 schreef bianca en michael het volgende:
Lotto ¤ 10,00
Postcodeloterij ¤ 6,50
Je hebt geen ziektekostenverzekering?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:48 schreef Sport_Life het volgende:
Huur: ¤230
Tel abo: 26
en da was ut
Dat is leuk he! Ik heb dat dit jaar helaas andersom. Vorig jaar kreeg ik ook veel terug, maar sinds ik halve dagen thuiswerk en mijn vriend een eigen pc heeft is dat behoorlijk omhoog gegaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net de afrekening gehad... 530 Euro terug... dat is dus 40 eur per maand te veel.
Ja, er zijn nog wel 101 rekeningen die we betalen, maar niet maandelijks. (allerlei gemeentelijke zin en onzin bv.) Wij hebben een kennel geadopteerd in het Schiedams asiel à 144,- per jaar, en zijn lid van de dierenbescherming (30,- per jaar) en zijn vrienden van Blijdorp (30,- per jaar?). Wij geven 'principieel' alleen aan dierendoelen (en wat er verder langs de deur komt dan).quote:Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ho, die hebben wij ook. Postcodeloterij twee loten.
Verder nog goede doelen: WNF panda en tamtam.
Volgens mij heb jij een verkeerde smiley aangeklikt .....quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef SeLang het volgende:
Water, gas, electra ca ¤ 30/ maand
That's it !
Huur, telefoon (vast+mobiel), internet, kabel-TV, ziektekostenverz wordt allemaal door werkgever betaald.
He he eindelijk iemand die meer betaald aan hypoquote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Hork het volgende:
Bruto hypotheek 1.350
Ziektekosten 210 (drie pers.)
GWL 170
Auto/motor 250 (verz. en benzine)
Kinderopvang 720 (bruto)
Mobiel 50
Internet 30
Loterij 13.50
Naieve dwaas. Alleen al een dagje in een ziekenhuisbed gaat je als onverzekerde minimaal 1000 Euro kosten. En dan zijn er niet eens noemenswaardige medische ingrepen verricht.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef the900 het volgende:
ik ben op dit moment (tijdelijk) niet verzekerd
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef Mikkie het volgende:
Collegegeld 150,-
Boeken 50,-
Verzekering 45 55,-
Internet 20,-
GSM 3522,50
Netto hoop ik dan? Anders houd je bijna niks over om van te etenquote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef trigt013 het volgende:
Salaris: 2300,00
pfoe, dat is wel heel veel geld. Ik ben het aan het proberen omlaag te krijgen
(weekendkrant, internet terugschroeven en andere auto.)
Telefoon is sowieso overbodig als je internet hebtquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785295/2/50#33093960]donderdag 15 december 2005
planning Komend jaar:
Telefoon / internet combineren, en tv eruit.
Ik moet sowieso altijd bereikbaar blijven, ook voor mensen die geen pc hebben, cq niet metquote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Telefoon is sowieso overbodig als je internet hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |