Nee op kamers, heb het alleen goed getroffen qua huurquote:Op woensdag 30 november 2005 17:49 schreef MissCleo het volgende:
Ah makkelijk, je woont nog thuis neem ik aan? Tja, die heb je ook natuurlijk.
Ikzelf al bijna vijf jaar niet meer...![]()
Nog tijdens de gulden gekocht. Waarde huis is inmiddels verdubbeld. Mijn nieuwe buren wonen dus minder goedkoop.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:58 schreef thaleia het volgende:
Wat wonen jullie, op die laatste persoon na dan, allemaal heerlijk goedkoop!
Tju, het kan nog erger dan ik, zie ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
¤ 186 Eneco (gas en electra)
¤ 78 water
Water is per kwartaal mss wel. (Ik let er nooit zo opquote:Op donderdag 1 december 2005 07:49 schreef Gia het volgende:
Tju, het kan nog erger dan ik, zie ik.
Aha, vandaar. Nee, heel slim om effe zo hoog te laten staan. Beter terug krijgen dan bij moeten betalen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Water is per kwartaal mss wel. (Ik let er nooit zo op)
En dat Eneco bedrag is belachelijk, maar dat is waar ze ons nu op ingeschaald hebben.
Ach... ze doen maar. Vorig jaar heb ik enorm stennis lopen schoppen omdat ze mij (full-time werkend) in m'n eentje in een goed geisoleerd nieuwbouwhuis 160 Eur wilden laten betalen. Dat mocht bij godsgratie omlaag naar 110 maar dan kreeg ik geen afbetalingsregeling als het te weinig zou blijken te zijn. Ik heb net de afrekening gehad... 530 Euro terug... dat is dus 40 eur per maand te veel.
Nu is dit het bedrag van het nieuwe huis. We laten het maar even zo. We kunnen het samen betalen en willen toch even bekijken hoe het in het nieuwe huis gaat. Is een stuk ouder en minder goed geisoleerd dus de kosten zullen wel wat hoger zijn.
Ho, die hebben wij ook. Postcodeloterij twee loten.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:28 schreef bianca en michael het volgende:
Lotto ¤ 10,00
Postcodeloterij ¤ 6,50
Je hebt geen ziektekostenverzekering?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:48 schreef Sport_Life het volgende:
Huur: ¤230
Tel abo: 26
en da was ut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |