http://www.pollstar.com/tour/searchall.pl?By=Artist&Content=FAITHLR&Key=Y
En daarnaast een uitgebreide tour!!!!! Hiephoi!!!
Ik heb ze nu 3 keer gezien en 3 keer was het geweldig
quote:moet je nou per se ff zout in de wonden gooien voor degenen die niet (kunnen!) gaan?!
Op woensdag 14 november 2001 17:51 schreef McBernie het volgende:
faithless 20 november in heineken music hall !!!!!!!!!!!
quote:Faithless 5 oktober - been there, done that
Op woensdag 14 november 2001 17:51 schreef McBernie het volgende:
faithless 20 november in heineken music hall !!!!!!!!!!!
quote:Was goed he?
Op woensdag 14 november 2001 18:41 schreef calvobbes het volgende:
Faithless 5 oktober - been there, done that
quote:JA!!!!
Op woensdag 14 november 2001 18:55 schreef stepster het volgende:[..]
Was goed he?
Ik zal er zijn deze kans laat ik niet voorbij gaan
Enige wat ik op www.faithless.co.uk kan vinden is:
Due to overwhelming demand we have added the following shows for March 2002:
Maar de datum is vrij en dit zijn de toegevoegde data dus ik neem aan dat Ahoy wel klopt
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 20-11-2001 21:30]
Het duurde ook langer dan de concerten in october (nu anderhalf uur). Voor de volgende keer koop ik alleen denk ik wel wat extra kaarten, want ze gingen nu voor 3 tot 4 keer de prijs voor de deur van de hand
Maar goed, als je ze wil zien: gaan...
Mocht je achter het net gevist hebben bij een van de drie uitverkochte
concerten van Faithless dit jaar, zorg nu dan dat je er snel bij bent want
vanwege het grote succes komt Faithless terug naar Nederland! Het concert
vind plaats op donderdag 7 maart 2002 in Ahoy' Rotterdam. Het optreden
maakt deel uit van de Europese tournee in 2002 waarbij Faithless de
grotere steden aandoet.
Als Faithless fan kun je je hart ophalen. Want als je de band namelijk
gezien hebt op Pinkpop, Drum Rhythm, Hugo d.Nite of Lowlands dan weet je
dat je van Faithless een uitstekende live performance kunt verwachten.
Combineer dit met de opzwepende nummers van het nieuwe album en je gaat
een onvergetelijke avond tegemoet.
Faithless + support act
Donderdag 7 maart 2002
Ahoy’ - Rotterdam
Aanvang: 20.00 uur
Entree: fl 62,81 (Eur 28,50), fl 57,30 (Eur 26), fl 55,09 (Eur 25) en fl
52,89 (Eur 24) (excl. servicekosten).
DAT WORDT ZATERDAG NAAR HET POSTKANTOOR!!!
Weet iemand van jullie dan tot hoelang zo'n concert ongeveer duurt? Kun je daarna nog de trein pakken of rijden die dan al niet meer?
quote:Ben naar live geweest in ahoy en dat was om 23.10 afgelopen,snel de jas gepakt,naar de metro gerend,net op het perron rijdt de metro weg,gewacht op de volgende,kan na een tijdje,kom aan op rotterdam cs rijdt mijn trein naar arnhem net weg.Trein gemist,dus kon niet meer naar huis,toen maar wezen stappen.
Op woensdag 28 november 2001 20:51 schreef Tfone het volgende:
Hier kan ik dus triest van worden. Concert op 20 november kon ik ook al niet heen! Hoe kunnen al die mensen nu doordeweek naar een concert?Weet iemand van jullie dan tot hoelang zo'n concert ongeveer duurt? Kun je daarna nog de trein pakken of rijden die dan al niet meer?
Oftewel concert zal wel tot over elven duren en wil je je zeker weten dat je thuis komt,ga dan met de auto!!
quote:Heb je weleens van taxi's gehoord? Je kan ook met een taxi naar het station toe!
Op donderdag 29 november 2001 13:19 schreef SHARKYKING het volgende:[..]
Ben naar live geweest in ahoy en dat was om 23.10 afgelopen,snel de jas gepakt,naar de metro gerend,net op het perron rijdt de metro weg,gewacht op de volgende,kan na een tijdje,kom aan op rotterdam cs rijdt mijn trein naar arnhem net weg.Trein gemist,dus kon niet meer naar huis,toen maar wezen stappen.
Oftewel concert zal wel tot over elven duren en wil je je zeker weten dat je thuis komt,ga dan met de auto!!
En of ik kaarten ga halen is een tweede. En ik vind 60 piek een hoop geld.
[Dit bericht is gewijzigd door weerdo op 29-11-2001 19:25]
quote:Ach je koopt ze gewoon voor het dubbele voor de deur
Op donderdag 29 november 2001 13:31 schreef weerdo het volgende:
Genoteerd.En of ik kaarten ga halen is een tweede. En ik vind 60 piek een hoop geld.
Concert duurde trouwens op 20-11 ongeveer anderhalf uur. Maar voor dat Faithless zelf kwam was er eerst 45 minuten een DJ.
De concerten van 5-10 en 6-10 duurden iets korter geloof ik...
Zo dat moest er ff uit zeg! Was t met m'n stomme kop helemaal vergeten erachteraan te gaan Dus baalde als een stekker zeker toen ik erachterkwam dat de grote postkantoren in de buurt 's middags al dichtwaren
En ik dacht dat je geen rolstoelkaarten kon reserveren bij ticketservice maar dacht naja t is te proberen en jawel dat kon dus gewoon! Dem was nog niet vaak blijer misschien toen Kluivert in de champions league op t laatste moment scoorde ofzo whehehehe mijn dag kan nietmeer stuk!
Wel een heleboel geregel gehad de afgelopen dagen. Nu moet ik na het concert in een hotel blijven slapen om de volgende dag weer met de trein naar huis te gaan. Dat geintje kost me dus 200 piek! (tegen die tijd dus €90 )
Nu maar hopen dat dat ding geen vertraging heeft, anders ben ik te laat op school
Faithless tour cancelled - 11.12.01
The rest of the Faithless tour has been cancelled because frontman Maxi Jazz was involved in a car accident on Sunday morning. He's suffered severe injuries but is now in a stable condition.
We wish him all the best and hope he will get well soon!
Faithless had to cancel next tourdates:
- Latest 5 dates of English Tour
- South African Tour
- Australian Tour
See Events for an updated tour schedule.
Source: BBC Radio 1 & Faithless.co.uk
Dit zegt sister bliss op de officiele website in het forum:
Hello all, just a brief update on the situation-Max has a fractured pelvis which will take a couple of months to heal, so as you know we've had to cancel the last 5 nights of the UK tour. The doctor thinks he should be properly better well in time for the March shows aleady advertised. He's very lucky to be alive and is extremely appreciative for all your kind words- I can't tell you how much it means to him ( and the rest of us. He really hates being incapacitated and your messages certainly give him strength ( especially the funny ones!)Thanks alot.
Tot nu toe is de gehele tour gecancelled tot en met maart,dus het is nog even afwachten of de show in ahoy door kan gaan.
We zien t wel hopen dat hij er sneller dan verwacht weer helemaal klaar voor is
quote:"Until" is volgens mij tot! Dus met een beetje mazzel beginnen ze in maart weer me de concerten. En daarbij, ze noemen alleen UK en niet de rest van Europa
Tour Postponed Until March 2002All UK, Australian and South African tour dates have been postponed while Maxi recovers from his accident.
Details of rescheduled dates for all territories will be posted soon.
* duimt *
quote:Nederlandse vertaling van zijn verwonding is dat ie gebroken bekken heeft
Op woensdag 12 december 2001 23:50 schreef Machiel het volgende:
*slik*Had wel iets gezien dat er iets met de pelvis(waar zit ie en wat doet ie
)
Realiseer het mezelf nogmaar nauwelijks dat ik donderdag over een week gewoon eindelijk Faithless live ga zien! Heb er echt gigantisch veel zin in al heb ik al beetje het idee dat ik het live faithlessgevoel een beetje ken van alles wat ik live van ze gehoord en gezien heb dus geen zenuwen of het mee of tegen valt want t wordt gewoon fantastisch!
quote:Bron faithless site
Lamb are to support Faithless at the Manchester Evening News Arena on the 16th March.Zuco 103 will support in Antwerp Sportspalais on the 5th March.
Kosheen will support at Brixton on april the 12th and 13th of April.
Expect more news here soon.
Is al bekend wie de support-act wordt?
PS Citroentje.. ik heb de EL017
Tot donderdag allemaal (mochten we elkaar herkennen in die mensenmassa ).
Weet iemand hier meer over? Want dit is niet de 1e keer dat dat gebeurd bij Faithless...
Dat belooft wat voor morgen!
quote:Als ze nou maar niet denken "oeh... dan moet het zachter"
Op woensdag 06 maart 2002 19:18 schreef Citroentje het volgende:
Vandaag hoorde ik van een vriend van me dat het optreden van Faithless gisteravond voor aardschokken zorgden. Omringende gebouwen liepen zelfs scheuren op...Weet iemand hier meer over? Want dit is niet de 1e keer dat dat gebeurd bij Faithless...
Dat belooft wat voor morgen!
quote:Dido
Op donderdag 07 maart 2002 16:27 schreef Machiel het volgende:
Ach is wel leuk een verassingGa ervan uit dat Faithless zorgen dat er iets van kwaliteit staat
Hoop persoonlijk op Dido ofzo of had ik dat al gezegd?
Misschien dat ik ze maar weer ga beluisteren op pinkpop!
Alleen dat "voorprogramma" (welke DJ was dat nou ook weer) was ONTZETTEND ZAAD.
Sloeg helemaal nergens op!
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet waarin die gitarist de "hoofdrol" had? Ik kan er nu ff niet opkomen...
Ik kreeg kippenvel bij "Crazy English Summer"...
En Salva Mea blijft voor mij het beste nummer van Faithless.
En nu ga ik slapen, ben moe en heb spierpijn
quote:En toch blijft het jammer dat wij elkaar niet hebben gezien!!!
Op vrijdag 08 maart 2002 01:08 schreef calvobbes het volgende:
Wowie!!!* calvobbes is schor en heeft nu al spierpijn
quote:Ey, ik heb een hele tijd terug al een minimeeting voorgesteld
Op vrijdag 08 maart 2002 10:54 schreef Kleintje het volgende:En toch blijft het jammer dat wij elkaar niet hebben gezien!!!
Maargoed, dat niet meegenomen was het helemaal goud! Ik heb tussen de toegiften door helemaal sufgejuichd om ze weer het podium om te krijgen, en gelukkig kwamen ze weer (net zoals in de Amsterdam ArenA op 5 oktober 2001) voor een tweede toegift.
We definitely came 1!
Ik hoop dan ook zeker dat ze nogmaals dit jaar komen naar NL, naast Pinkpop. Helaas zal ik niet op Pinkpop aanwezig zijn...
quote:Dat was drifting away. Prachtig nummer! Die gitaar was alleen bij concert, op het album (reverence) zit die er niet bij...
Op vrijdag 08 maart 2002 01:03 schreef Citroentje het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet waarin die gitarist de "hoofdrol" had? Ik kan er nu ff niet opkomen...
Nog iets. Ik hoorde dat er stukjes van het concert op 3FM zijn geweest en dat SBS heeft gefilmd? Heeft iemand enig audio/video materiaal van gister? Ik wil eigenlijk wel graag wat weerzien/horen
quote:Had jij toen Paddo's op of zo
Op vrijdag 08 maart 2002 15:56 schreef iNSaNe-oNe o.a. het volgende:
(net zoals in de Amsterdam ArenA op 5 oktober 2001)
Dat concert was in de Music Hall, met ± 5.000 toeschouwers en geen 60.000 zoals er in de ArenA kunnen
quote:Argh! Tuurlijk!
Op vrijdag 08 maart 2002 16:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Had jij toen Paddo's op of zo
Dat concert was in de Music Hall, met ± 5.000 toeschouwers en geen 60.000 zoals er in de ArenA kunnen
Ja, die bedoel ik. Arena van Ahoy te Rotterdam, Music Hall van Heineken te Amsterdam. Mogguh.
quote:Oja, prachtig gewoon...
Op vrijdag 08 maart 2002 16:02 schreef Tfone het volgende:[..]
Dat was drifting away. Prachtig nummer! Die gitaar was alleen bij concert, op het album (reverence) zit die er niet bij...
quote:Dat niet iedereen gelijk uit z'n dak ging kwam ookwel doordat ze niet met een nummer begonnen waarop dat ging. Weet niet met welk nummer ze er in Oktober inknalden?
Op vrijdag 08 maart 2002 00:26 schreef Kleintje het volgende:
Het was top, maar ik moet zeggen dat ik ze in oktober beter vond. De zaal was te groot waardoor het geluid begon te galmen en de sfeer zat er niet gelijk in.Misschien dat ik ze maar weer ga beluisteren op pinkpop!
quote:Idd jammer dat ik niet boven de muziek uitkwam maar wel leuk om je even te zien herkende je niet gelijk doordat je haren wat langer zijn als op die usericon die je een tijdje had
Op vrijdag 08 maart 2002 00:27 schreef Kleintje het volgende:
Vond het trouwens ook erg leuk om Gerdy en Machiel tegen het lijf te lopen.
Jammer genoeg heb ik niet echt met Machiel kunnen praten maar ik heb hem in ieder geval al gezien!
Het concert was echt MEGA GAAF!! toch vooral bij de grote 4 Salva Mea, Insomnia, God is a DJ! en We come 1! voegt zich daar nu bij lijkt me tutu tududu!
Was wel geinig toen ze voor de eerste keer deden alsof ze klaar waren hoorde ik nogal wat vloeken om me heen 'Godver heb ik hiervoor betaald?!' En ik zat gewoon heel rustig te genieten en uit te rusten wetende dat ze nog terugkwamen, ik bedoel een concert van Faithless is nog niet klaar als God is a DJ! niet is geweest
quote:Was idd teveel van t zelfde al met al toch nog een redelijk opwarmertje vond ik kon soms toch niet stilzitten waar ik niet bepaald van dat soort muziek hou.
Op vrijdag 08 maart 2002 15:56 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Die DJ was volgens het forum op http://www.faithless.co.uk ene Bennie Rodrigues, well known in Now&Wow Rotterdam. Het geluid was idd te monotoon voor woorden.We definitely came 1!
HELL YEAH!!
quote:Idd jammer dat er geen band was, het was dus ook geen wonder dat er niets bekend was over t voorprogramma anders komt er niemand meer om 20:00
Op vrijdag 08 maart 2002 16:51 schreef Superann het volgende:
Ook ik vond het gisteren wel leuk. Voorprogramma was suf: ik vind dat bij zo'n concert gewoon een band moet optreden. Faithless zelf vond ik goed, hoewel ik wel moest warmdraaien. Er was alleen een groot minpunt: de bas overheerste heel erg (wat ik op zich niet erg vind) zodat je de 'subtielere' geluiden totaal niet hoorde. Het kan natuurlijk liggen aan de plek waar wij stonden, maar jammer was het wel. Al met al heb ik meer van Moby genoten...
Het was idd wel zo dat sommige dingen wat wegvielen kon soms Maxi Jazz wat minder goed horen maar heb me er niet aan gestoord maar dat komt misschien omdat dit m'n eerste Faithless concert was en ik dus niet kon vergelijken.
quote:Daar heb ik ook vaak last van... begint de rest van de zaal te juichen omdat de ster iets zegt en ik heb geen idee wat....
Op vrijdag 08 maart 2002 17:04 schreef Machiel het volgende:Het was idd wel zo dat sommige dingen wat wegvielen kon soms Maxi Jazz wat minder goed horen maar heb me er niet aan gestoord maar dat komt misschien omdat dit m'n eerste Faithless concert was en ik dus niet kon vergelijken.
Faithless maakte gelukkig alles weer goed. De afwisseling tussen de rustige en de uit-je-plaat nummers was goed gekozen. Ik ben erg blij dat ik veldkaarten had. Het is toch 10x leuker om tussen de swingende menigte te staan, dan er naar te kijken vanaf de ring.
En die Sister Bliss is best een beeb dacht ik zo...
Volgende keer proberen erbij te zijn!
quote:yammie!
Op vrijdag 19 april 2002 20:15 schreef DennisMoore het volgende:
Geen idee welk concert er nu op dit moment op MTV is, maar 't is Faithless, en 't klinkt super!
dat is echter al een oud concert. Volgens mij opgenomen tijdens D.nite in 2000 in de Ahoy'.
quote:Daar ga jij geen spijt van krijgen!
Op vrijdag 19 april 2002 20:15 schreef DennisMoore het volgende:
Geen idee welk concert er nu op dit moment op MTV is, maar 't is Faithless, en 't klinkt super!Volgende keer proberen erbij te zijn!
Heb er ook weer even van genoten vandaag vooral van drifting away met die accoustische gitaar blijft toch zo ongelooflijk geniaal he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |