Carrera GT, die hoge huil met vol gasquote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Geen enkele auto komt er bovenuit van een Lambo Gallardo! dat geluidje al
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Carrera GT, die hoge huil met vol gas
Die staat soms in onze straat geparkeerdquote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Als je even die spuuglelijke achterspoiler eraf denkt....![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:52 schreef Maikuuul het volgende:
Hahaha zoeen wijf in me msn, haar vriend heet Donny, dat is wel een mooie naam voor dat "bont" achterop mijn jas
Toch wel erg mooi hoor! SL 500 is ook erg cutequote:Op woensdag 30 november 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vind m eigenlijk niet eens mooiTis gewoon een opgevoerde SL
Wat snap je er niet aan ?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef Fwnk het volgende:
Maargoed, andere discussie, want mijn smaak van auto's (en vrouwen) staat haaks tegenover die van jullie
Ik heb een heeeeel ondiep sneetje in me hand maar tis helemaal rood en pijnlijk
quote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Godver, ik wilde het niet weten.
.
Dacht ik hier veilig te zijn, nee hoor.
Daarmee heb je de belangrijkste ook gehadquote:Op woensdag 30 november 2005 20:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
A4/A6/A8De rest is dikke poep
Dat vind ik van welquote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Daarmee heb je de belangrijkste ook gehad![]()
Ik vind de binnenkant haast nog mooier dan de buitenkant....quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Fwnk het volgende:
en dan dat standaard interieur
[afbeelding]
Waarom kijk je het dan niet gewoon? ik kan toch niet weten dat je t niet wil wetenquote:
Misschien omdat ik bij iemand ben die even geen TV meer heeft?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Waarom kijk je het dan niet gewoon? ik kan toch niet weten dat je t niet wil weten![]()
eigen schuld
![]()
Aha ok ik kan er toch niks aan doen? Mjah je doet laatste tijd toch al hele tijd bot tegen mequote:Op woensdag 30 november 2005 21:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bij iemand ben die even geen TV meer heeft?
Inderdaad. Als je toch op die tour gaat doe dan maar een Maserati ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 21:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Lancia is dus helemaal niets voor mij.
Dan ga je maar op FOK! zitten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bij iemand ben die even geen TV meer heeft?
Tja, wat wil je met een lan party hequote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan ga je maar op FOK! zitten.
Gezellig aldaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |