Wiskunde tentamen verknaldquote:Op woensdag 30 november 2005 18:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey XBM.
Hoe is het met jou vndaag?
Mijn naam is tenminste nog orgineelquote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ben trots op men naamiedereen onthoud het, lekker kort en krachtig. En iedereen denkt orgineel te zijn met grapjes
. Maar Gerrit Jan
![]()
![]()
:DD!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bezielde je ouders
![]()
Aardig.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wiskunde tentamen verknald![]()
Voor de rest gaat het wel goed met mij![]()
en met jou?
Ja goed hoor . Beetje verslaafdquote:Op woensdag 30 november 2005 18:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja goed hoor . Beetje verveeld![]()
En met u?
Herkansingen het hele jaaar doorquote:Op woensdag 30 november 2005 18:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aardig.En kut vanwegen je wiskude
Fok?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja goed hoor . Beetje verslaafd
Anders huur jij mij wel inquote:Op woensdag 30 november 2005 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Herkansingen het hele jaaar door![]()
Lukt vast wel een keer![]()
Je mag best wel een keer naar Enschede komen om voor mij een tentamen wiskunde te makenquote:
o.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor wiskunde René, wiskunde.
Gaat het zo makkelijk?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je mag best wel een keer naar Enschede komen om voor mij een tentamen wiskunde te maken![]()
Plak ik jouw foto even op mijn collegekaart en niemand die het merkt![]()
quote:
Turnen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
Haaj, ik ben terug van de tandarts. Tviel best mee.
Alleen half mn been gebroken bij de gym vanmiddag.
Yep, springen over zo'n kast met aanloop en zon springplank eronder. Alles gaat goed, uiteindelijk bij de belangrijke oefening waar de leraar bepaalde of je vaker moet oefenen of dat je verder mag naar de volgende oefening (over lengte kast springen was dat, eerst breedte) bleef ik hangen met mijn ene voet maar ging de ander er wel over. Viel net niet, maar mijn volle gewicht kwam opeens richting bovenbeen/knie.quote:
Dat ken ik ergens vanquote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, springen over zo'n kast met aanloop en zon springplank eronder. Alles gaat goed, uiteindelijk bij de belangrijke oefening waar de leraar bepaalde of je vaker moet oefenen of dat je verder mag naar de volgende oefening (over lengte kast springen was dat, eerst breedte) bleef ik hangen met mijn ene voet maar ging de ander er wel over. Viel net niet, maar mijn volle gewicht kwam opeens richting bovenbeen/knie.![]()
Dat turnen was best leuk eigkquote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, springen over zo'n kast met aanloop en zon springplank eronder. Alles gaat goed, uiteindelijk bij de belangrijke oefening waar de leraar bepaalde of je vaker moet oefenen of dat je verder mag naar de volgende oefening (over lengte kast springen was dat, eerst breedte) bleef ik hangen met mijn ene voet maar ging de ander er wel over. Viel net niet, maar mijn volle gewicht kwam opeens richting bovenbeen/knie.![]()
Mee eenschquote:Op woensdag 30 november 2005 19:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens vanIk struikelde ook altijd over van alles met turnen
Ben meerdere keren hard gevallen of ergens tegenaan gedonderd
![]()
Ik vond het in het begin ook leuk, iedereen was helemaal bang van aah! turnen! dus ik ga als eerste en tgaat meteen goed. Stuk of 4x gedaan, en toen werd dus bekeken wie verder kon met oefenen om te springen over de lengte van de kas. Bam, daar ging ik.quote:
Ik vond vooral salto's maken leukquote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook leuk, iedereen was helemaal bang van aah! turnen! dus ik ga als eerste en tgaat meteen goed. Stuk of 4x gedaan, en toen werd dus bekeken wie verder kon met oefenen om te springen over de lengte van de kas. Bam, daar ging ik.![]()
![]()
Doe ik niet aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond vooral salto's maken leuk![]()
harkquote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Doe ik niet aan.Dan breek ik mn nek.
![]()
Eng.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
hark
[afbeelding] enzo.
Was onze periode sluiting
Over een draadje op 3 meter hoog springen enzo, leuk werkquote:
Zo hoog ben ik nooit gekomenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Over een draadje op 3 meter hoog springen enzo, leuk werk
Doe je goedquote:Op woensdag 30 november 2005 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen naar Essen.
Ik heb er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |