abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32696771
Ik zal het ff in het kort uitleggen wat de situatie is:

Ik heb pc spullen besteld via hardwaretotaal.nl en ik zou alles zaterdag ontvangen via de TPG. maar ik heb nu nog steeds nix ontvangen. De webshop geeft de TPG de schuld (omdat ze het waren "vergeten" in te scannen.. yeah right, daar geloof ik dus nix van)
Telefonisch is de webshop ineens onbreikbaar (al sinds gister) en via de mail antwoorden ze ook niet

Ik heb nu dus al overal voor betaald (rentedag was 23 november) maar eigelijk wil ik nu van de koop afzien.. er is al teveel mis gegaan!

Kan ik nu zomaar naar mijn bank toegaan, en de 390 euro terugvorderen ?
pi_32696871
Als je zelf overboekt dus met een normale overboeking kan je niet terugvragen (storneren) dit kan alleen met een automatische machtiging.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_32696926
Ik zou me maar eens zorgen gaan maken...

http://tweakers.net/shopsurvey/6728
pi_32696991
Ohw shit ook hè.. ik lees dat nu pas
pi_32697079
Zoow dat is echt balen!
Bel je bank even voor wat informatie in deze
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32697087
Shit, ik kan mezelf nu officieel dom noemen!
pi_32697104
Shit Shit Shit haha, ik sla mezelf nu voor de kop !
pi_32697143
Maar dus verder over mijn vraag:

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen, welke stappen moet ik ondernemen ?
pi_32697221
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef Logitik het volgende:
Shit Shit Shit haha, ik sla mezelf nu voor de kop !
Lijkt mij wel van toepassing ja, n00b
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32697248
Geen idee hoe je je geld terug kunt krijgen maar ik heb enkele maanden geleden ook iets bij hardwaretotaal.nl gekocht en dat ging ook absoluut niet zoals het hoort. Gelukkig heb ik ruim 2 weken later toch nog mijn bestelling ontvangen maar ik zou iedereen afraden om hier zaken mee te doen... zie ook tweakers.net link.

[ Bericht 1% gewijzigd door mazzels op 01-12-2005 15:24:15 (typo) ]
pi_32697250
Via gerechtelijke stappen, zelf een incasso inschakelen enz... Als je het zeker wilt weten wat je kunt doen probeer het bij http://www.hetjl.nl tel. 0900-8020
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')