abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 12:10:10 #26
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44788984
! I looooove Martha Wainwright. Wat een prachtige stem heeft zij,

En Set Fire To The Third Bar is idd subliem.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_54878329
De familie Wainwright/McGarrigle (van Rufus en Martha)
Ik heb even een topic geopend over de hele familie, dus bij deze...
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_57896795
Een terechte kick...

In juni komt namelijk de nieuwe CD van Martha uit! I Know You're Married But I've Got Feelings Too is de opvolger van de goed ontvangen titelloze debuut-CD.

En Martha komt naar Nederland! Op 29 mei staat ze in Paradiso en op 30 mei in Doornroosje. Heb net mijn kaartjes gekocht voor Nijmegen. Heb er erg veel zin in!
pi_57898746
Ga naar paradiso!!
geniet nooit met mate
pi_57937100
Ben erg benieuwd of ze het hoge niveau van de self titled kan evenaren of zelfs overtreffen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 april 2008 @ 16:44:47 #31
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_57937299
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ben erg benieuwd of ze het hoge niveau van de self titled kan evenaren of zelfs overtreffen.
het mag nog half zo goed zijn als het vorige, dan nog wordt het een topalbum.

hopelijk doet ze ook België aan.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:29:40 #32
169853 dreamaniac
Hail to the Peanut!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:40:23 #33
71333 BUG80
Stop making sense
pi_58535756
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:29 schreef dreamaniac het volgende:
Hij staat op de luisterpaal!

Martha Wainwright - I Know You're Married But I've Got Feelings Too
Ik ben nu aan het luisteren, klinkt weer erg goed!!

Ze is er niet gelukkiger op geworden in de liefde, volgens mij.
pi_58998079
Vind het een erg goede plaat! Zijn er mensen naar Paradiso geweest?
Ga morgen naar Doornroosje; erg veel zin in!
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef BUG80 het volgende:

Ze is er niet gelukkiger op geworden in de liefde, volgens mij.
Ze is zelfs getrouwd afgelopen jaar... Wellicht oude frustraties die ze nu kwijt wil??
pi_59011760
Concert gister in Paradiso was erg goed, ze heeft bijna 2 uur lang gespeeld, erg de moeite waard. Ben vooral de fan erg dankbaar die Dis, Quand Reviendras Tu had aangevraagd tijdens het concert, is een van m'n favoriete Martha-nummers .
Maar, toch, het werd wel erg duidelijk hoe ontzettend veel beter Martha Wainwright is dan I Know You're Married. Op de een of andere manier doen die nummers me veel meer. Vooral Factory , kippenvel!
Martha kwam ook echt over als een leuk mens, terwijl ik altijd dacht dat ze een arrogante bitch zou zijn. Tijdens een van de eerste nummers zei ze tegen het publiek dat ze best mochten praten tussen de nummers door, en eventueel tijdens de hardere nummers, maar niet bij de zachte nummers . Wat een heldin. Niemand durfde meer te praten, zelfs niet tussen de nummers door!
pi_59018166
Heb de nieuwe gisteren gekocht en de eerste luisterbeurt was positief. Binnenkort meer!
www.thuisuiteten.nl
pi_59020126
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef methodmich het volgende:
Heb de nieuwe gisteren gekocht en de eerste luisterbeurt was positief. Binnenkort meer!
Ik koop zelden cd's, maar voor deze artiest maak ik graag een uitzondering.
pi_59024879
Net terug uit Nijmegen. Heb ontzettend genoten, Martha gaf een erg mooi concert. Ook vanavond Dis, Quand Reviendras-Tu?, ijzingwekkend mooi. Martha heeft me ooit met dit lied voor zich gewonnen; toen ze in het voorprogramma van Rufus stond.
Vond de nieuwe nummers erg sterk overkomen. See Emily Play was een vrolijk hoogtepunt van het nieuwe werk, een ander sterke song was You Cheated Me. Verdere titels ken ik nog amper, heb de plaat pas 2 dagen in huis.

Als Martha weer eens in het land is, zal ik er zeker bij zijn! Wát een mooi mens. En vooral wát een prachtige stem.
pi_74459971
Deze topzangeres heeft een Franstalig album uitgebracht met nummers van Piaf. De titel is Sans Fusils, Ni Souliers, A Paris en bevat vijftien prachtig doorleefd gebrachte songs. Tevens zit er een DVD bij met enkele live-opnamen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 november 2009 @ 14:12:10 #40
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_74540122
ah, ben benieuwd, dat franse nummer op de eerste plaat vond ik soiwieso een van haar beste. Heb je het album al, mich?
pi_74546242
Ja, ik vind het een erg mooi album. Wel een plaat waar je voor in de stemming moet zijn volgens mij, maar mooi gezongen en gebracht!
www.thuisuiteten.nl
pi_74579563
Inderdaad. Heb hem vandaag ook gekocht, en ben er ook heel blij mee! Zeker een aanrader, als je er van houd teminste. Het is inderdaad vast een echte 'in the mood' plaat, maar daar is niks mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')