Dom 150 van afgelopen seizoenquote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoeveel vraag je voor die dominant? specs?
ik heb misschien wel interesse
Schoenmaat 13....quote:Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef Rnej het volgende:
helaas, 150 is te kort en te smal.... heb schoenmaat 13, dusja :S
all-mountain boardsquote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Schoenmaat 13....
Een dominant is niet echt iets voor jou nee
sowieso bijna geen enkel freestyle board denk ik. Omdat freestyleboards bijna nooit echt goed brede boards zijn.
Hoewel mijn voeten 2 amerikaanse maten kleiner zijn, heb ik al vaak problemen met freestyle boards (Met de lengte vooral trouwens). maar ja, ik rij sowieso liever met all-mountain boards
Zegt hij met z'n Custom Xquote:
26cm waist.... nouja ok het zou net kunnenquote:Op maandag 5 december 2005 16:41 schreef Thermo het volgende:
Maatje sneeuwschuiver gaat MAKKELIJK op een Dominant 159.
Thomas
jou schoenmaat is dan ook wel belachelijk klein he...quote:Op maandag 5 december 2005 16:53 schreef ForumGek het volgende:
WTF...schoenmaat 13 ! En ik heb maat 6, mijn maat verschil gewoon!
De burton shaun white smallsquote:Op maandag 5 december 2005 17:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
jou schoenmaat is dan ook wel belachelijk klein he...
dat zjin meisjes maatjes
Jij kan gewoon een van de vrouwen schoenen
The machine, Squad jibster, squad.quote:Op maandag 5 december 2005 17:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zegt hij met z'n Custom X
[..]
26cm waist.... nouja ok het zou net kunnen
Maar de Dominant is wel een beetje een uitzondering
Verkoopt Duijvenstein Volkl?quote:
vrouwen..... je kunt beter kippen houden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef ForumGek het volgende:
Het was ook niet gepland..het was een wanhoopsdaad. Het meisje waar ik achteraan ging, ging ineens met iemand anders praten () En toen ging ik aan de fles. Wel spijt van gehad, maar achteraf kunnen we erom lachen !
Je moeder is een wijze vrouwquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:52 schreef ForumGek het volgende:
Herkenbaar !
's nachts naar het huis getilt worden door een aantal bekenden. er vervolgens eenhalf uur over doen om de deur open tekrijgen. (lastig zo'n sleutel) de trap opslenteren). Eenmaal op je kamer gigantische braakjes leggen. "s ochtends wakker worden en dan gezellig ontbijten met de familie. Bij het zien van de cruesli kwam de halve liter schnaps die ik ge-ad had er finaal weer uit. Tot 11 uur in bed gelegen en toen móest ik weer de piste op van mams. iets met "s avonds een vent, 's ochtends een vent"
!
De busreis was kut, maar eenmaal op de plank staan en de schone lucht langs je voelen deed veel goed...echt heerlijk!
pfff Moraalridderquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:26 schreef beerke het volgende:
Ik vind een skipas iets te duur om een ochtend dusdanig brak te zijn dat ik de piste niet op kan. Bovendien vind ik het onverantwoord ten opzichte van je mede-pistegebruikers.
Of Tarwe verbouwen. Dat kakelt tenminste nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:22 schreef XL het volgende:
[..]
vrouwen..... je kunt beter kippen houden.
![]()
Ik ken iemand die in Mallnitz les geeft bij een skischool (als snowboardleraar)quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:31 schreef ForumGek het volgende:
Het sneeuwt nu gewoon al 2 dagen in Mallnitz..ik wil hier weg !!
We gaan waarschijnlijk ook 1 week voor de vakantie, moet ik me gaan ziekmelden..yeah. Nu ff zien te regelen dat ik er 2 weken blijf en dan met de trein terug kom ofzo, zou wel héél relaxt zijn dan !
Met tarwe kun je geen *#$* hebben....quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef Komakie het volgende:
Of Tarwe verbouwen. Dat kakelt tenminste niet
Doe een leuke warming-up op dag 1 voor de snowboardleerlingen. Bij ons gaat dat ritueel al jaren mee, om het lichaampjes soepel en warm te maken het gaat als volgt:quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:30 schreef Komakie het volgende:
De snowboardschool heeft trouwens gevraagd om een les voor te bereiden met nieuwe dingen die ik dan weer aan de andere leraren kan leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |