Allemaal (licht) geblesseerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:10 schreef Jopiler het volgende:
Waarom staan Perez, Arveladze en de Cler er niet in?
Ik stond achter het doel. En heb de video zo vaak gezien dat de tekst was veranderd. Ons pap heette me om half drie 's nachts welkom toen ik thuis kwam en we namen een pilsje en keken samen naar de beeldenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:12 schreef Els_saai het volgende:
[..]
"Hamburg is van Oranje"
Ons pap heeft de wedstrijd op video en we moeten gedwongen minimaal 1 maal per maand kijken.![]()
Dat zag ik dan weer niet, maar ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:14 schreef neilpad het volgende:
Van Galen gaf em een heel listig verborgen knie-tje toen die kerel wou opstaan![]()
Paars eigenlijk, maar die waren opquote:Op woensdag 30 november 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
dit is nu echt een diep rode kaart zeg
die van koef na een kwartiertje of zo ook welquote:Op woensdag 30 november 2005 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Als AZ het zich maar niet weer onnodig moeilijk maakt, die van Ramzi had erin gekund.
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paars eigenlijk, maar die waren op
Ja, wat een waardeloze scheids. Die laatste kaarten had hij op zak kunnen houden en die Popov had donkerrood moeten hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een gestrooi met die kaarten zeg
Hij weet volgens mij wel hoever hij kan gaan, ik zie eerder z'n directe tegenstander eraf gaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Van Galen krijgt nog wel rood.
quote:
Volgens mij trok hij hem aan z'n haar/oor.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:14 schreef neilpad het volgende:
Van Galen gaf em een heel listig verborgen knie-tje toen die kerel wou opstaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |