Moet die tegen die tijd wel weer in elkaar zittenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:44 schreef the_disheaver het volgende:
*stemt pirates*
Denk dat veel mensen niet weten dat de Sunergy tegenwoordig Nederlands is, en chovinistisch als we zijn stemmen we dan allemaal AAB1 natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 14:50 schreef the_disheaver het volgende:
hmm, sunergy zal nog eerder winnen dan AAB1. Toch 5 stemmen voor aab1, en niets voor sunergy...
Boot zit al weer helemaal in elkaar, en 2 december + 2 weken = 16 december. Kunnen ze nog een weekje trainen ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:13 schreef Sandworm het volgende:
Ik hoop dat de Movistar op tijd klaar is. Moet nu nog op transport en de verwachring is dat ze twee weken onderweg zijn. De andere teams hebben wel een voorsprong qua ervaring, ondanks het feit dat de Movistar meeste mijlen off-shore heeft gemaakt ter voorbereiding. Ik gok niet op Movistar, AAB1 en AAB2
Zag gister beelden dat de boot toch echt met vrachtschip vervoerd gaat worden....quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef worsie het volgende:
[..]
Het aanbod lag er al van de sponsor om dat ding ook in een vliegtuig te douwen, dus ik denk dat ze er heel erg zeker van zijn dat ze die extra tijd niet nodig hebben.
Ik zag ze vanmmiddagquote:Op maandag 5 december 2005 23:08 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Zag gister beelden dat de boot toch echt met vrachtschip vervoerd gaat worden....
quote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik zag ze vanmmiddag(met geluid en beeld
)
heb je dat dan al gedaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef Sandworm het volgende:
Mag niet meer stemmen...![]()
Pirates en Movistar zijn weer in het water.
Heb je daar een bron van ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:00 schreef the_disheaver het volgende:
Waarschijnlijk vrij weinig wind
Het zal neem ik aan in die kom gevaren worden. Met wind van land zal het niet erg hard waaien. Lijkt me tenminste, met de beperkte data die ik kan vinden...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van ?
De afgelopen week was er meer dan voldoende wind op een aantal dagen (30+knopen)
Maar goed, ik denk dat Ericsson weer een keer gaat winnen. Net voor Movistar.
Ook gisteren was het weer een dag met meer dan 30 knopen wind.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:10 schreef JandeHoop het volgende:
ok, Ik had alleen verslagen gelezen van twee weken J/24 wedstrijden net voor de finish van de 2e etappe, En beelden gezien van de binnenkomst van de Movistar en de Pirates (beide gereefd)
Er staat dus volgens mij regelmatig 25+ knopen wind. Maar het kan ook licht weer worden ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |