abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 13:08:42 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32694270
Zodat Rewimo tenminste nog ergens kan zitten.
  woensdag 30 november 2005 @ 13:09:28 #2
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32694300
Nou jaaaaa ik kan geen topic meer openen dat 'Het speeltuinbakje' heet omdat ik dat al eens heb geopend?
  woensdag 30 november 2005 @ 13:11:34 #3
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32694360
jij wilt te veel

Dames ( en heren...) er kan nog gestemd worden!!!
maak aan! maak aan!
want na vandaag is het stemmen gedaan!

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32694362
arme rewimo, wat nu? kan 't nog via 't balkon getakeld worden?
pi_32694373
evenstar, geef zelf even het goede voorbeeld, wil je?
pi_32694417
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jaaaaa ik kan geen topic meer openen dat 'Het speeltuinbakje' heet omdat ik dat al eens heb geopend?
Kun je geen topic openen met exact dezelfde naam?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 30 november 2005 @ 13:13:47 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32694426
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
Dat had ik ook een keer! Toen heb ik er maar een extra spatie tussen gedaan, tussen het en speeltuinbankje. Maar ehhhh bolgens mij bestónd er nog geen speeltuinbakje
  woensdag 30 november 2005 @ 13:14:06 #8
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32694430
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:12 schreef bixister het volgende:
evenstar, geef zelf even het goede voorbeeld, wil je?
patience my dear patience
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32694439
Rewimo ik heb over je gedroomd vannacht ! Ik droomde dat ik je ergens tegenkwam en dat ik je complimenteerde dat je zoveel was afgevallen En je kende me niet natuurlijk dus riep ik dat ik Ladybos was van Fok, en toen kende je me opeens wel Ik geloof dat ik wat minder moet gaan fokken, als ik er al van ga dromen !
pi_32694441
Ik las hier laatst een vreselijk verhaal, ik geloof van Dutche. Over een kindje wat overleden is aan een hartkwaal. Vandaag op mijn werk hoorde ik dus precies hetzelfde verhaal. Vond ik zo raar. Dutchie, volgens mij wonen wij vlakbij elkaar.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_32694510
Rewimo wat erg!!!!
Wij hadden in t vorige huis ook ee hele steile trap met rothoek. We hebben echt van te voren moeten meten enzo om te ijken of t pastte. We hebben toen een bank met afschroefbare pootjes moeten kopen. Dat ging net

Krijg net de veronica binnen met de actie om jezelf of wie dan ook op de voorkant te zetten. Ik ga eens kijken of ik een leuke foto van mezelf met de kidneren heb
Anitra jij had dat toch vorig jaar gedaan?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32694532
Lishe hoe was je toneelstuk nou? Enw at voor stuk was t en wat was jou rol?
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 november 2005 @ 13:19:04 #13
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32694582
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Kun je geen topic openen met exact dezelfde naam?
Nee dan krijg ik een melding met de volgende strekking: dit topic bestaat mogelijk al, klik hier (als linkje) om te bekijken of het hetzelfde is. Maar ik kan niet kiezen om het alsnog te openen
pi_32694667
Jessie, wat leuk dat je het vraagt. (Ik schep graag op ) Het ging geweldig! Vanavond de laatste keer alweer.... Het stuk kijkt op een absurdistische manier tegen de mensheid aan. En eorme lappen tekst en een stoer decor. Lang verhaal, maar het publiek vind het leuk! (En de spelers, 5 vrouwen ook).
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 13:22:45 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_32694681
Het geloof in sinterklaas en de zwarte pieten is nog meer over dan voorheen

René ging net haar gezette schoen ophalen bij de supermarkt, is een vrouwtje van hier achter verkleed als piet HAHA mam!! Kijk!! Gap, is verkleed, ik ben benieuwd wie al die mensen in de stad zijnd ie zich verkleed hebben!! HAHAHA VERKLEDEN IS TOCH NIET VOOR GROTE MENSEN?!! Ze schreeuwde het uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32694687
Oh Rewimo dat is ook balen. Ik heb dat ook een keer gehad paar jaar geleden. Ging ik net weer alleen wonen, leuk allemaal nieuwe meubeltjes gekocht. Komen ze m'n bank brengen, sjouwen ze hem 4 hoog naar boven, past ie niet door de voordeur Het scheelde echt maar 3 cm ofzo, ik had het nl nog opgemeten.

Toen moest ie mee terug, omdat de armleuning losgehaald moest worden en kreeg ik hem pas 3 maanden later weer. En toen namen ze alle andere spulletjes die ze al naar boven gesjouwd hadden ook maar weer mee terug, want het moest wel in één keer
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_32694733
Wat leuk Lishe. Hoeveel voorstellingen speel je dan?

Hahahahaha Moussy wat een grietje hebbie toch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32694822
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef _evenstar_ het volgende:
jij wilt te veel

Dames ( en heren...) er kan nog gestemd worden!!!
maak aan! maak aan!
want na vandaag is het stemmen gedaan!

Oh ben dus net op tijd!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_32695016
4.... en er zijn 3 uitverkochte avonden bij . Thuis word ik 'de Ster' genoemd. Nu hier nog .
  woensdag 30 november 2005 @ 13:40:01 #20
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_32695085
Zo sterretje, daar ben je dan. Maakt allen plaats voor onze grootste ster aan het firmament:
LISHE!!!!
Vanavond de laatste... jammer?
Hoe heet het eigenlijk?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 november 2005 @ 13:43:50 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32695165
Pfffffffffffff... Ik heb de bankstelfirma gebeld, die stelden voor om een verhuizer in te schakelen en dan het raam eruit te laten halen. De kosten willen ze samen delen.

Na enige onheldere momenten kwam ik erachter dat ik een balkon en openslaande deuren heb Verhuizer gebeld en die willen het bankstel wel via de tuin van de benedenbuuv naar boven hijsen, al dan niet met een liftje. Nu moet ik dus de buuv te pakken krijgen en dan het verhuisbedrijf weer bellen om een afspraak te maken. Buuv is net de deur uit...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32695186
klinkt erg leuk lishe STER! kunnen jullie er niet alsnog 't land mee in? (kan ik ook komen! )

moussy, ik heb als kind een keer dagenlang lopen piekeren over een zwartepiet die bij ons thuis geweest was. aan wie hij me toch deed denken. en op een dag wist ik het: Tante Joke! dus ik vertelde mijn moeder blij dat ik eindelijk wist aan wie er precies zo praatte als die Piet. mijn moeder kreeg zowat een hartverzakking maar mijn geloof stond nog rotsvast overeind hoor.
pi_32695189
Even weggehaald, later meer ivm googlebaar!

[ Bericht 71% gewijzigd door Lishe op 30-11-2005 13:58:18 ]
pi_32695208
Wel netjes dat ze de kosten samen willen delen Rewimo.
En dat heldere moment kwam gelukkig nog op tijd
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 november 2005 @ 13:47:25 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32695262
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef jessie het volgende:
Wel netjes dat ze de kosten samen willen delen Rewimo.
En dat heldere moment kwam gelukkig nog op tijd
Hm ja, anders blijven ze zitten met een bankstel waarvan het de vraag is of ze het wel kwijtraken Maar ik vind het ook netjes van ze
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')