Kun je geen topic openen met exact dezelfde naam?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jaaaaa ik kan geen topic meer openen dat 'Het speeltuinbakje' heet omdat ik dat al eens heb geopend?
Dat had ik ook een keer! Toen heb ik er maar een extra spatie tussen gedaan, tussen het en speeltuinbankje. Maar ehhhh bolgens mij bestónd er nog geen speeltuinbakjequote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jaaaaa ik kan geen topic meer openen dat 'Het speeltuinbakje' heet omdat ik dat al eens heb geopend?
patience my dear patiencequote:Op woensdag 30 november 2005 13:12 schreef bixister het volgende:
evenstar, geef zelf even het goede voorbeeld, wil je?
Nee dan krijg ik een melding met de volgende strekking: dit topic bestaat mogelijk al, klik hier (als linkje) om te bekijken of het hetzelfde is. Maar ik kan niet kiezen om het alsnog te openenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kun je geen topic openen met exact dezelfde naam?
Oh ben dus net op tijd!!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef _evenstar_ het volgende:
jij wilt te veel![]()
Dames ( en heren...) er kan nog gestemd worden!!!
maak aan! maak aan!
want na vandaag is het stemmen gedaan!
Hm ja, anders blijven ze zitten met een bankstel waarvan het de vraag is of ze het wel kwijtrakenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef jessie het volgende:
Wel netjes dat ze de kosten samen willen delen Rewimo.
En dat heldere moment kwam gelukkig nog op tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |