Kun je geen topic openen met exact dezelfde naam?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jaaaaa ik kan geen topic meer openen dat 'Het speeltuinbakje' heet omdat ik dat al eens heb geopend?
Dat had ik ook een keer! Toen heb ik er maar een extra spatie tussen gedaan, tussen het en speeltuinbankje. Maar ehhhh bolgens mij bestónd er nog geen speeltuinbakjequote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jaaaaa ik kan geen topic meer openen dat 'Het speeltuinbakje' heet omdat ik dat al eens heb geopend?
patience my dear patiencequote:Op woensdag 30 november 2005 13:12 schreef bixister het volgende:
evenstar, geef zelf even het goede voorbeeld, wil je?
Nee dan krijg ik een melding met de volgende strekking: dit topic bestaat mogelijk al, klik hier (als linkje) om te bekijken of het hetzelfde is. Maar ik kan niet kiezen om het alsnog te openenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kun je geen topic openen met exact dezelfde naam?
Oh ben dus net op tijd!!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef _evenstar_ het volgende:
jij wilt te veel![]()
Dames ( en heren...) er kan nog gestemd worden!!!
maak aan! maak aan!
want na vandaag is het stemmen gedaan!
Hm ja, anders blijven ze zitten met een bankstel waarvan het de vraag is of ze het wel kwijtrakenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef jessie het volgende:
Wel netjes dat ze de kosten samen willen delen Rewimo.
En dat heldere moment kwam gelukkig nog op tijd![]()
Lishe, Overijssel buurt van Zwolle?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:14 schreef Lishe het volgende:
Ik las hier laatst een vreselijk verhaal, ik geloof van Dutche. Over een kindje wat overleden is aan een hartkwaal. Vandaag op mijn werk hoorde ik dus precies hetzelfde verhaal. Vond ik zo raar. Dutchie, volgens mij wonen wij vlakbij elkaar.
Dat hebben we vorig jaar al gehad. En dit jaar stond het hele verhaal al op losse pootjes. Nou ja, nog een paar dagenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:44 schreef bixister het volgende:
klinkt erg leuk lishe STER! kunnen jullie er niet alsnog 't land mee in? (kan ik ook komen!)
moussy, ik heb als kind een keer dagenlang lopen piekeren over een zwartepiet die bij ons thuis geweest was. aan wie hij me toch deed denken. en op een dag wist ik het: Tante Joke! dus ik vertelde mijn moeder blij dat ik eindelijk wist aan wie er precies zo praatte als die Piet. mijn moeder kreeg zowat een hartverzakkingmaar mijn geloof stond nog rotsvast overeind hoor.
5 december, dat had mn moeder bedachtquote:Op woensdag 30 november 2005 14:25 schreef bixister het volgende:
wanneer vieren jullie eigenlijk 'pakjesavond' met de kinderen? ik twijfel nog over zondag overdag of 'echt' maandagavond.
Ohw maar dit jaar hebben we Jordy, die heeft alles zo openquote:Op woensdag 30 november 2005 15:51 schreef reni het volgende:
wij vieren het ook zondag.
Anders kun je maandag pas zo laat beginnen ,dan zijn ze op van de zenuwe en dus bekaf.
Wij zijn ook altijd zo lang bezig met uitpakkenNiet dat we nu zo veel hebben ,maar ieder ding word gelijk uitvoerig bekeken en mee gespeeld .
Vind ik ook wel heel leuk ,maar t betekent wel dat je gauw 3-4 uur of langer bezig bent.
Dus daarom gaan wij voor de zondag hebben we lekker alle tijd
Hmmm als jij dicht bij Dutch woont, woon je ook dicht bij moiquote:Op woensdag 30 november 2005 14:04 schreef Lishe het volgende:
Ja... mijn werk is in een klein dorpje. (maar wel gezellig en een Action)
die is ook niet te zuipen wij kregen die standaard op school als er wat te doen was.. sint/kerst pasenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef moussy het volgende:
neuh, die vinden de meeste kinderen op "onze" school niet lekker
oh nee hier niet. Maar het is een kleine school. Voor de kerstmaaltijd gaan we ook salade's maken en worstenbroodjes bakken en zoquote:Op woensdag 30 november 2005 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
die is ook niet te zuipen wij kregen die standaard op school als er wat te doen was.. sint/kerst pasen
met een mandarijntje erbij![]()
oh dat is wel leuk!!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:55 schreef moussy het volgende:
[..]
oh nee hier niet. Maar het is een kleine school. Voor de kerstmaaltijd gaan we ook salade's maken en worstenbroodjes bakken en zo
quote:Degeneratieve processen van de kleine gewrichtjes, ook facetartrose genoemd
Door het verminderd functioneren van de tussenwervels ontstaan er degeneratieve processen van de facetgewrichtjes. Deze problemen zijn leeftijdsgerelateerd. Ze komen meestal pas voor na je vijftigste.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:53 schreef jessie het volgende:
Beterschap joh Leon en Rottdog en man Zoë!
ik snap je wel.. heb het maar ge-edit.. wou alleen zeggen dat het niet rot bedoeld is enzoquote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef jessie het volgende:
Nee joh ik snap wel dat je t niet gemeen bedoeld, maar t stond er zo lekker opbeurend maar niet heus
Niemand lijkt me te begrijpen. Volgens mij kan ik beter me nest in kruipen en er weer uitkomen als ik ongesteld ben ofzo
Hier ook een echte weegschaalquote:Op donderdag 1 december 2005 16:47 schreef jessie het volgende:
Ik ben weegschaal van sterrebeeld en ben dus ook heel slecht in kiezen.
Sinteroma had het in dr schoen gedaan, das dan weer wel liefquote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je moet ze ook weer niet té veel keuzevrijheid geven![]()
![]()
Fijn (ook al heb ik geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Leah het volgende:
Spuuglokje, ik probeerde je te mailen, maar het is al opgelost.
Dat is volgens mij dezelfde als ik pas geleden gekocht heb...Ideaal ding, maar wel een beetje goot...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:08 schreef moussy het volgende:
Ik kan ook weer bakken![]()
[afbeelding]dat mandje dat er boven op staat is overigens het pijnstillermandje
die troep was al voldoende op voorraad voor de berichten. En nu hou ik er over op, mijn ogen lopen steeds over
![]()
Mijn baby, wat doe jequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:14 schreef livelink het volgende:
....... "baby in bak!"
Baby ligt nu dus in de wasmachine. Volgende keer gaat hij rechtstreeks naar de kliko, scheelt weer een kindertrauma.
Oops, nu ben ik ook al een ontaarde moeder voor andermans kinderenquote:
Ik vond mezelf zo stoer dat ik er rood van werd, ik zou dan nml nog 2 andere mee krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:27 schreef livelink het volgende:
Moussy, wat lijkt me dat een opsteker. En dat al op je eerste sollicitaties. Dat hoor je niet veel meer tegenwoordig.
Hoe ziet een disco er ook al weer van binnen uit?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef mallemeid het volgende:
Het is toch heel normaal dat je rond half 1 pas gaat stappen?Hier begint het tegen half 2 pas gezellig te worden in de disco!
Ik trek het sowieso niet meer, en dan laat ik het gezellig nog maar buiten beschouwingquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:33 schreef melonovy het volgende:
Syrena, mens, je hebt mij laten inzien dat ik een oud wijf wordt (ben) , zulke tijden zou ik op het moment echt niet gezellig trekken...
Ik maar denken dat Zoë grote voetjes hadquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:00 schreef poemojn het volgende:
Moussy, welke schoenmaat heeft Cas nu eigenlijk?Myrthe heeft vandaag nieuwe gekregen, mt 23, en Cas ging toch gelijk op?
Ik wilde eigenlijk wel (was een voorstel van Hub), maar ik vond het toch ook weer eigenlijk niks zonder mijn kindjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
Ik zou ook wel ff een weekend of wel een hele week alleen maar Jessie willen zijn
Ik heb soms echt zin om zomaar in mijn uppie een lang weekend een hotel te boeken ofzo, om alleen maar te slapen te eten te slapen enz. Maar ja dat doe ik dan weer net niet nooit.
Ik heb er vaak ook de rust niet voor, en ik verdoe mijn tijd teveel met FOK!kenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef bixister het volgende:
maar lezen daar moet je toch ook buiten 't vliegtuig af en toe tijd voor vrijmaken hoor, is inderdaad heerlijk!
Pfieuw ik zelf maat 40 dus er is hoop voor mijn kind der voetjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:45 schreef poemojn het volgende:
41en nu jij Rottdog
En ET ook, om te vergelijken
Juist welquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:44 schreef moussy het volgende:
ja ja, de ontaard-roepers hebben zeker zelf (nog) geen kinderen?
Ga ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:44 schreef bixister het volgende:
leah, een jaar?ik dacht dat je een weekendje ging.
ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef poemojn het volgende:
Misschien is dit dan nog wat voor je Mous http://www.blotevoetenpad.nl/
Mijn Ken droeg vroeger een rode lak "leren" broekquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Leah het volgende:
Vooral dat zonder piemel.
Ben je een leuke leren broek voor hem aan het prikken Mouss?
quote:
eh ja en nee, ze wilden me wel, maar dan wel gráág voor meer uren, die 5 uur was zonde van mn kunnen en ervaring bla bla bla. Nou ja ik hoor of zie het wel, de sollicitatieronde voor die 5 uurtjes loopt nog tot einde dec. ergens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is Bo schattig in dat pakje zeg!
Oh, en Moussy! Dat is zeker een goeie opsteker zeg!
Maarreh... gaan ze je nu dan wel voor die 5 uur aannemen?
Mocht je ze nog spreken gewoon iets mompelen over mss later als de kinderen groter zijn, over een paar jaar, als ze op school zitten of zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef moussy het volgende:
eh ja en nee, ze wilden me wel, maar dan wel gráág voor meer uren, die 5 uur was zonde van mn kunnen en ervaring bla bla bla. Nou ja ik hoor of zie het wel, de sollicitatieronde voor die 5 uurtjes loopt nog tot einde dec. ergens.
Ja heb ik gezegd. Ze vroegen ook waarom ik op een vacature van 5 uur reageerde. Ik heb gewoon gezegd dat ik érgens wil beginnen en als ik er in zit en iedereen tevreden is er vast wel eens een paar uurtjes bij kunnen komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mocht je ze nog spreken gewoon iets mompelen over mss later als de kinderen groter zijn, over een paar jaar, als ze op school zitten of zo.
Wie dan leeft, wie dan zorgt en dan zit je er mss al wel!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef moussy het volgende:
Ja heb ik gezegd. Ze vroegen ook waarom ik op een vacature van 5 uur reageerde. Ik heb gewoon gezegd dat ik érgens wil beginnen en als ik er in zit en iedereen tevreden is er vast wel eens een paar uurtjes bij kunnen komen![]()
Zeker Den Helder?quote:Vacature is wel offline zag ik vanavond. Ik ga er vanuit dat ik het niet ben hoor, dan hadden ze dat wel gezegd. De 40 uur vacature staat er nu wel op
dat ziet er heerlijk uit zeg!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef poemojn het volgende:
Misschien is dit dan nog wat voor je Mous http://www.blotevoetenpad.nl/
euhm nouquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:45 schreef jessie het volgende:
heb papier. bij Bas. We moesten toch nog wat boodschappies halen (druhuk) en daar hadden ze nog zat. Wel van die kleine rot rollertjes. Maar 4 moet genoeg zijn.
8![]()
![]()
Ga jij je kinderen inpakken ofzo
hier dan 2 zakken voor 2 kinderenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:18 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben met de 'groten' lootjes getrokken en dan voor 15 euro ongeveer, daar moet nog een rijm bij(die moet ik nog verzinnen dus) En verder staan er boven vier jutezakken vol met kadootjes voor 2 kinderen
![]()
bij ons is het al inclusief de kadootjes van Opa en Oma enzo. Meer als dit wordt het niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:19 schreef moussy het volgende:
[..]
hier dan 2 zakken voor 2 kinderenEn dan nog wat mn schoonouders en mijn ouders meenemen
O leukquote:. Ik kreeg een dvd van 'etre e avoir'.
Hoor haar.quote:
Moet ik dat kennen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef dutchie het volgende:
Zeg E.T. er 'schijnt' hier een forum te zijn (heb ik van iemand gehoord) waar ze speciaal op aanvraag voor je rijmen. Ja, ik weet het ook niet hoor, maar het schijnt echt waar te zijn. Nooit van gehoord denk ik hč?
Maar dit niet:quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:29 schreef Lishe het volgende:
Wat een leuke Sint hebben we toch!!
Dat heb ik ook van horen zeggen, maar mijn zwager wist van niks (loopt altijd bij Sinterklaas als ie in het land komt)quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef rena het volgende:
[..]
Dit was het laatste jaar dat hij het doet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |