Ik voel het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:14 schreef stefmans het volgende:
BMH ik heb je even toegevoegd, En raymannl ook![]()
wat is je friendcode danquote:
Met automatische friendcode botquote:Op zondag 4 december 2005 09:42 schreef Rgrr het volgende:
kom allemaal nou eens in #nintendo op irc.tweakers.net veel handiger om af te spreken
Ligt eraan wanneer je de knop indrukt voor een turbostart. Hoe langer je hem vasthoudt zonder je motor op te blazen, hoe harder je wegschietquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef MaHawK het volgende:
Hmm, bij babypark bijvoorbeeld. Race ik ook met toad maar die ghost die schiet veel harder weg
hoe dat kan is me een raadsel trouwens. Kijk maar eens.
ik begin altijd al bij 1 gas te gevenquote:Op zondag 4 december 2005 11:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je de knop indrukt voor een turbostart. Hoe langer je hem vasthoudt zonder je motor op te blazen, hoe harder je wegschiet.
Staat in het Wi-Fi code topic.quote:Op zondag 4 december 2005 11:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat is je friendcode danvoeg ik je ook even toe
ik heb je toegevoegdquote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Staat in het Wi-Fi code topic.
Done, maar ook van jou zie ik geen scores?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef joriszss het volgende:
[..]
Toegevoegd, mijn nwfc = 481 096 624 377 (Poor Leno)
daarom laad ik hem meestal helemaal op voor ik begin met en lange tijd gamen, of ik steek mijn adaptor in en game gewoon doorquote:Op zondag 4 december 2005 14:39 schreef madjacksss het volgende:
ik was gisteravond voor het eerts een online potje aan het spelen, is de accu ineens op tijdens de 2e race
en ik had de eerste nog wel gewonnen
heb nu gelijk alweer 2 losses staan
mijn favoriete karakter is btw Bowser, tenminste lekker snel en beuken als een gek
quote:Op maandag 5 december 2005 00:18 schreef madjacksss het volgende:
Ik ben nu dus echt fokking boos zeg
probeer nu al een uur de special cup op 150CC te winnen, maar om de een of andere reden mag het niet ofzo
elke keer win ik de eerste 3 races met overmacht maar ik kom maar niet verder dan de 8e plek op rainbow road
en telkens op zo'n lullige manier. zelfs met Bowser word ik er door yoshi en toad gewoon afgeramd, zo'n 6 keer per race
ehct niet leuk meer
ben maar ff gaan internetten, want ik denk dat mn DS anders 3 straten verder had gelegen
het is me uiteindelijk idd geluktquote:Op maandag 5 december 2005 01:22 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem in mirrormode special cup 150cc uren achter elkaar maar als het eenmaal lukt heb je ook gelijk 3*. Oplossing: blijven proberen, op een gegeven moment kreeg ik Toad als #2 tegen me, zorgen dat je de eerste bocht powerboost naar de kopposities en alle boosts op de grond meepakt, dan kun je iig niet meer door het achterveld ervanaf gebeukt worden en Toad vormt zonder paddestoel geen probleem. De eerste item die je dan pakt houd je gewoon achter je, en mocht Toad boosten dan kan is hij zelf de pineut. Enige echte probleem is vervolgens nog de bliksem, bij een blauw schild kun je zorgen dat je stil staat op het moment dat je geraakt wordt ipv dat je net in de lucht hangt.
Helemaal vergeten, ja ik heb hem binnen, stuur me maar een mailtje ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 19:00 schreef Cutie het volgende:
[..]
Bas, heb je je Mariokart van cd-wow al binnen? Verkoop je hem nog?
*Interesse heeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |