Echt waar? Super!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:51 schreef trepper het volgende:
En Jeff stopt er gelukkig niet mee na dit seizoen. Hij heeft volgens mij voor 2 seizoenen bijgetekend.
Kan zo snel even niet vinden of dit eerder was gepost, maar dit is er dus met de winnaar van de eerste Survivor gebeurd..quote:Richard Hatch being held in jail until April 28 sentencing
For 13 weeks and two days, Survivor winner Richard Hatch will be in jail.
After being convicted yesterday “of two counts of tax evasion and one count of filing a false tax return,” the judge ordered him held because he “has the wealth and incentive to flee the country with the Argentinean hotelier he married in a Canadian same-sex ceremony” and because prosecutors allege that “one of Hatch’s passports is missing, he has experience traveling abroad, and his ownership of property in Canada only recently came to light,” according to the Providence Journal.
The judge said that “Hatch’s likely sentence will be in the range of 33 to 41 months in prison,” according to the paper, even though “[t]he maximum penalty he faces is five years in prison and a $250,000 fine.” But the judge’s estimate could increase if prosecutors can prove rich “‘blatantly perjured’ himself during his eight-day trial.”
Rich’s lawyers plan to appeal.
Kan hij daar toch gaan survivalen?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef merino het volgende:
ja nogal klote
laatste wat we van Hatch hebben gezien was bij de Survivor Live (cbs.com) van Survivor: Vanatau. Was echt geweldige show, Hatch blijft heer en meesterEcht elk telefoontje wat ze kregen begon met iemand die Hatch de hemel in prees.
Waarom ie met de belasting heeft gecheat weet ik niet maar ik vind het zeker jammer dat ie in de gevangenis zit
whehequote:
Idd. Toen hij nog survivor live deed keek ik elke keer. Nu heb ik daar echt geen zin in met die domme Morasca.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef merino het volgende:
ja nogal klote
laatste wat we van Hatch hebben gezien was bij de Survivor Live (cbs.com) van Survivor: Vanatau. Was echt geweldige show, Hatch blijft heer en meesterEcht elk telefoontje wat ze kregen begon met iemand die Hatch de hemel in prees.
Waarom ie met de belasting heeft gecheat weet ik niet maar ik vind het zeker jammer dat ie in de gevangenis zit
Skupin iddquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:59 schreef trepper het volgende:
Rupkin? Bedoel je Mike Skupin? Inderdaad ook een van mijn favorieten. Vooral omdat die gast gewoon een fucking wild zwijn slachtte![]()
Wat een ballen heeft die griet zegquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:47 schreef caradoc het volgende:
Daniella is me toch een lekker wijf, van mij mag ze wel winnen hoor!
quote:178. A Closer Look (edit)
First aired: 3/15/2006
Writer:
Director:
Guest star:
A recap of Survivor: Panama - Exile Island and a closer look, filled with never-before-seen footage of the castaways in challenges and at camp
Het viel me niet tegen, er waren behoorlijk wat scenes die nog niet eerder vertoond waren. Hoewel het dus niet spannend was, had ik deze aflevering niet willen missen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand die extra aflevering al gekeken van gisteren? Was het iets?
maar ze had achteraf wel gelijkquote:
Volgens mij nog drie afleveringen. Ze eindigen volgens mij met de final 3 dit keer. Dit moet ook wel omdat ze drie dagen voor op schema zitten.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:50 schreef bob1234 het volgende:
Was weer leuke aflevering, Shane met ze blackberry lol
En als het goed is zal Terry nu niet winnen, omdat hij de auto heeft gewonnen.
Jammer dat het over 2 afleveringen al weer over is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |