Maar d'r lopen wel lelijke witte draadjes in je oorquote:Op woensdag 30 november 2005 08:37 schreef sk888er het volgende:
[..]
Als ze in je oor zitten zie je ze niet![]()
Ik heb ze laatst aan iemand kado gegeven en ook zelf even geprobeerd, en het klinkt echt goed!quote:Op woensdag 30 november 2005 08:15 schreef BaggerUser het volgende:
hoi hoi
ik ben gistr perongeluk op 1 van me ipod oordopjes gaan staan, dat heeft hij dit keer niet overleefd..
nu zoek ik dus nieuwe
nu wou ik graag weten hoe
[afbeelding]
die in ear oordopjes van apple bevallen?
blijven ze een beetje zitten ?
en vooral... zijn de snoeren die naar de dopjes lopen even lang (dus niet 1 zo'n lange en 1 zo'n korte ? aangezien ik daar een hekel aan heb![]()
Precies, en de kabel leg je dan achterin je nek, en als je dan een keertje een oordopje uit je oor doet dan blijft ie netjes om je nek hangen ipv dat je m ergens uit je kruis moet vissenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Waar heeft iedereen zo'n hekel aan een a-symetrische kabel? Ik vind het heerlijk!
nee ik weet dat het achter je nek moetquote:Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg het gevoel dat veel mensen niet weten dat je een a-symetrische kabel achter je nek langs moet. Ik kan dan inderdaad begrijpen dat je het niet fijn vind, omdat je dan de "nekband" in je mond hebt zitten.
ik zie nergens die oordopjes staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:00 schreef K.V. het volgende:
Tip: ga naar de Apple site en dan het support gedeelte.
Vraag nieuwe oordopjes aan via de do-it-yourself repair service.
Vandaag aanvragen, morgen wordt er een pakketje bij je afgeleverd met de oordopjes erin.
Als je iPod nog binnen de garantie valt krijg je ze zelfs gratis en is het verzenden (via UPS) ook gratis. Mooie tijdelijke oplossing en je kan altijd nog andere nieuwe oordopjes kopen.
Ze zijn anders best goedkoop voor inear oordopjes.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst aan iemand kado gegeven en ook zelf even geprobeerd, en het klinkt echt goed!
De ingang van je oor wordt echt helemaal afgesloten door die rubbertjes (je krijgt er drie verschillende maten bij), dus je hebt geen of nauwelijks last meer van omgevingsgeluiden. Vergelijkbaar met wanneer je je gewone dopjes in je oor duwt en vast blijft houden. Ze zijn alleen wel wat aan de dure kant vind ik, voor een paar van die oortjes. Maar ja, da's Apple.
Mijn oordopjes zijn inmiddels ook stuk, dus dit leek me vrij intressant. Ik kan het alleen nergens vinden op de site? Heb je misschien meer info of een link? Bedankt iig.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:00 schreef K.V. het volgende:
Tip: ga naar de Apple site en dan het support gedeelte.
Vraag nieuwe oordopjes aan via de do-it-yourself repair service.
Vandaag aanvragen, morgen wordt er een pakketje bij je afgeleverd met de oordopjes erin.
Als je iPod nog binnen de garantie valt krijg je ze zelfs gratis en is het verzenden (via UPS) ook gratis. Mooie tijdelijke oplossing en je kan altijd nog andere nieuwe oordopjes kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |