abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32689172
hoi hoi

ik ben gistr perongeluk op 1 van me ipod oordopjes gaan staan, dat heeft hij dit keer niet overleefd..
nu zoek ik dus nieuwe

nu wou ik graag weten hoe

die in ear oordopjes van apple bevallen?
blijven ze een beetje zitten ?

en vooral... zijn de snoeren die naar de dopjes lopen even lang (dus niet 1 zo'n lange en 1 zo'n korte ? aangezien ik daar een hekel aan heb
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  woensdag 30 november 2005 @ 08:28:38 #2
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32689249
Ze schijnen erg snel uit te vallen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32689284
en zien d'r niet uit
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_32689312
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:33 schreef lurf_doctor het volgende:
en zien d'r niet uit
Als ze in je oor zitten zie je ze niet
pi_32689341
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:37 schreef sk888er het volgende:

[..]

Als ze in je oor zitten zie je ze niet
Maar d'r lopen wel lelijke witte draadjes in je oor
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_32689351
Maak je die zwart
Trots van het Noorden!
pi_32689553
Tip: ga naar de Apple site en dan het support gedeelte.
Vraag nieuwe oordopjes aan via de do-it-yourself repair service.

Vandaag aanvragen, morgen wordt er een pakketje bij je afgeleverd met de oordopjes erin.
Als je iPod nog binnen de garantie valt krijg je ze zelfs gratis en is het verzenden (via UPS) ook gratis. Mooie tijdelijke oplossing en je kan altijd nog andere nieuwe oordopjes kopen.
pi_32689584
bijna alle reviews die ik erover gelezen heb zeggen dat z'n 30/40 euro (ofzo) z'n geld waard is.

wil je ECHT (maar dan bedoel ik echt goede) moet je voor Shure's gaan, en dan E4/ E5.
¯ _(ツ)_/¯
  woensdag 30 november 2005 @ 09:03:08 #9
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_32689591
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:15 schreef BaggerUser het volgende:
hoi hoi

ik ben gistr perongeluk op 1 van me ipod oordopjes gaan staan, dat heeft hij dit keer niet overleefd..
nu zoek ik dus nieuwe

nu wou ik graag weten hoe
[afbeelding]

die in ear oordopjes van apple bevallen?
blijven ze een beetje zitten ?

en vooral... zijn de snoeren die naar de dopjes lopen even lang (dus niet 1 zo'n lange en 1 zo'n korte ? aangezien ik daar een hekel aan heb
Ik heb ze laatst aan iemand kado gegeven en ook zelf even geprobeerd, en het klinkt echt goed!
De ingang van je oor wordt echt helemaal afgesloten door die rubbertjes (je krijgt er drie verschillende maten bij), dus je hebt geen of nauwelijks last meer van omgevingsgeluiden. Vergelijkbaar met wanneer je je gewone dopjes in je oor duwt en vast blijft houden. Ze zijn alleen wel wat aan de dure kant vind ik, voor een paar van die oortjes. Maar ja, da's Apple.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 30 november 2005 @ 09:08:39 #10
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32689663
Waarom zou je persé apple oordopjes willen hebben? Om te kunnen pimpen met witte oordopjes? Komop zeg, er is echt beter te krijgen... Kijk eens naar de oordopjes van Sony of Sennheiser...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32691094
Waar heeft iedereen zo'n hekel aan een a-symetrische kabel? Ik vind het heerlijk!
  woensdag 30 november 2005 @ 10:47:43 #12
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32691258
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Waar heeft iedereen zo'n hekel aan een a-symetrische kabel? Ik vind het heerlijk!
Precies, en de kabel leg je dan achterin je nek, en als je dan een keertje een oordopje uit je oor doet dan blijft ie netjes om je nek hangen ipv dat je m ergens uit je kruis moet vissen

Trouwens, over oordopjes gesproken: zie mijn sig

[ Bericht 9% gewijzigd door sungaMsunitraM op 30-11-2005 14:02:29 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32693955
Ja, mee eens, die a-symetrische is echt veel beter
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32695425
Ik krijg het gevoel dat veel mensen niet weten dat je een a-symetrische kabel achter je nek langs moet. Ik kan dan inderdaad begrijpen dat je het niet fijn vind, omdat je dan de "nekband" in je mond hebt zitten.
pi_32712848
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg het gevoel dat veel mensen niet weten dat je een a-symetrische kabel achter je nek langs moet. Ik kan dan inderdaad begrijpen dat je het niet fijn vind, omdat je dan de "nekband" in je mond hebt zitten.
nee ik weet dat het achter je nek moet
en nog vind ik het vervelend
misschien ook omdat ik linkshandig ben
Riemen
fiets kopen
pi_32713248
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:00 schreef K.V. het volgende:

Vandaag aanvragen, morgen wordt er een pakketje bij je afgeleverd met de oordopjes erin.
Als je iPod nog binnen de garantie valt krijg je ze zelfs gratis en is het verzenden (via UPS) ook gratis. Mooie tijdelijke oplossing en je kan altijd nog andere nieuwe oordopjes kopen.
ik zie nergens die oordopjes staan.
en dan krijg je dus gewoon die oordopjes + snoer ?
Riemen
fiets kopen
pi_32714303
Ik heb een witte EX-71SL. Gebruik de originele Apple hoofdtelefoon niet eens. Wel handig als reserve setje
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:32:10 #18
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_32751940
De Sony in-ears zijn erg goed. Je betaald wel 55 euro bij bijvoorbeeld de Dixons (ik neem namelijk aan dat je witte wilt en, helaas, zijn (tenminste toen ik ze wilde kopen) nergens anders dan bij Dixons verkrijgbaar).
Deze oordopjes hebben geweldig geluid en een super bass, en ze zitten bovenal ook nog eens heel erg confortabel. Een aanrader dus, die Sony MDR-EX71 oordopjes.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_32753903
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:03 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ik heb ze laatst aan iemand kado gegeven en ook zelf even geprobeerd, en het klinkt echt goed!
De ingang van je oor wordt echt helemaal afgesloten door die rubbertjes (je krijgt er drie verschillende maten bij), dus je hebt geen of nauwelijks last meer van omgevingsgeluiden. Vergelijkbaar met wanneer je je gewone dopjes in je oor duwt en vast blijft houden. Ze zijn alleen wel wat aan de dure kant vind ik, voor een paar van die oortjes. Maar ja, da's Apple.
Ze zijn anders best goedkoop voor inear oordopjes.
  woensdag 7 december 2005 @ 23:09:03 #20
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_32905528
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:00 schreef K.V. het volgende:

Mijn oordopjes zijn inmiddels ook stuk, dus dit leek me vrij intressant. Ik kan het alleen nergens vinden op de site? Heb je misschien meer info of een link? Bedankt iig.
pi_32997018
Alles wat met iPod te maken heeft hier:
[CENTRAAL]Het Grote Apple iPod Topic Deel 17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')