quote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn. En ik heb haar geen poging zien doen om d'r kut te wassen. Zal lekker ruiken daar!
Oh bedoelde je dat nee de sappen zijn opgedroogd.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo!!!! Als ze klaargekomen is, komen er wel degelijk sappen vrij, hoor.
En die ruiken na een paar uur echt niet fris!![]()
Neem je ook iets leuks voor mij mee.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer vantussen, ga ff kijken hoever ik met m'n salaris kom in de stad...
Laat dat "schijnt" maar weg trouwens. Op de Talpa-site: Dido schaamt zichquote:Op woensdag 30 november 2005 12:34 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Dido schijnt afgelopen nacht gevingerd te zijn.
Hey Gertjequote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is Joost geen homo maar een transseksueel die nog geen hormonen/operaties heeft gehad
Mja er is verder niets mis mee maar het lijkt me toch dat die jongen ook wel eens in de spiegel kijkt en denkt.... hee, ik ben verkleed als vrouw/draag een sporthuppelpakje/ik wil roel of menno in zijn reet pakken, misschien ben ik wel homo?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb geen idee...( and frankly, i don't care.) Misschien weet hij het zelf nog niet, misschien wel. Ken jongens die zich nooit in vrouwenkleren hijzen en wel degelijk homo zijn. Ken ook mannen die zich graag verkleden (toneel etc) ook als vrouw en die practiserend hetro zijn.
hij heeft wel een flamboyant en open karakter.![]()
Ik merk het!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Gertje![]()
Ja sorry hoor, er gebeurt zo veel in dat huis (not), dat ik nu gewoon op alles let!![]()
Yep....eigenlijk wel triest, hè?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik merk het!
Maar jij hebt serieús de hele douchepartij van Dido gevolgd, en ze heeft niet d'r eh..... kut gewasssen? Da's wel een beetje vi(e)s ja.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef Day het volgende:
[..]
Yep....eigenlijk wel triest, hè?![]()
Ik ga maar iets nuttigs doen en verder met mijn surprise, moet nog 5 zonnebloemen maken! (Schoonfamilies en hun tradities, bah!)
Ook halloquote:Op woensdag 30 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal
Tis weer lekker rustig in huis vandaag
halloquote:Op woensdag 30 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal
Tis weer lekker rustig in huis vandaag
nee idd.. Fok is ook aardig in aan het storten de laatste dagenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hallo![]()
en niet alleen in het huis...
sterkte dan maar...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee idd.. Fok is ook aardig in aan het storten de laatste dagen
Dan ga ik maar poetsen
Als er niks gebeurt in het huis heb je ook niks te bespreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee idd.. Fok is ook aardig in aan het storten de laatste dagen
Dan ga ik maar poetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |