Moet je hier eens komen luisteren! Maar je moet wel houden van het geluid NBNL!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh hier maakt ie nooit geluid...![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef demins het volgende:
Godzijdank, eindelijk iemand om mee te spelen!
Ik word altijd zo heerlijk slaperig rustig van je stem. En dan ook nog eens met zo'n mantra.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef ChantalC het volgende:
Demins laat het forum nu maar los.... ja... laat maar los.... goed zo!
Dat weet ik wel! Hij staat nou op uit (al de hele dag)!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef ChantalC het volgende:
Weet iemand waar het slijmbalmode aan/uit knopje bij Demins zit?
![]()
Bij jou ben ik in goede handen...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC belt.....
Busje komt zo Demins...
Nja meer bij de broeders die in het busje zitten...quote:
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:23 schreef cuall het volgende:
![]()
Iedereen al weer een beetje bekomen van alle schrik?![]()
Ik ga stemmen op de persoon waarmee ik graag de eindfinale wil spelen
![]()
Ik heb me prima vermaakt, te zien hoe snel iedereen de weg kwijt raakt als even de structuur verandertquote:Op woensdag 30 november 2005 19:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik wel, maar hoe houdt CU-Hummie zich![]()
Hoi allemaalquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, te zien hoe snel iedereen de weg kwijt raakt als even de structuur verandert![]()
Ik had toch gedacht dat er meer flexibiliteit aanwezig was onder alle deelnemers van de servival, maar het blijken toch allemaal echte burgermensjes te zijn, die graag vaste regels en duidelijkheid willen hebben.
Nou zo wordt het spel dus niet gespeeld
![]()
Hai lovebearquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
![]()
Ik wil wel lekker chaos en verwarring en spanning![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef Jappie het volgende:
belachelijk....ronduit belachelijk dit!!![]()
![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai lovebear![]()
![]()
Nou dan ben je gisteren aardig aan je trekken gekomen![]()
Je malle spelletje op een hobbelpaard jaquote:
Wat, heer Jappie, wat?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef Jappie het volgende:
belachelijk....ronduit belachelijk dit!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, te zien hoe snel iedereen de weg kwijt raakt als even de structuur verandert![]()
Ik had toch gedacht dat er meer flexibiliteit aanwezig was onder alle deelnemers van de servival, maar het blijken toch allemaal echte burgermensjes te zijn, die graag vaste regels en duidelijkheid willen hebben.
Nou zo wordt het spel dus niet gespeeld
![]()
Mag niet hij moet op mij stemmenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stem en daar ga jij [afbeelding] verandering in brengen. [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je malle spelletje op een hobbelpaard ja
Er zijn al 10 mensen wezen stemmen....zie jij een stem bij Jappie ? Nooooooooooooo!![]()
![]()
![]()
Zeur niet man.... Take it like a man...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Jappie het volgende:
Ik heb nog geen stem en daar ga jij [afbeelding] verandering in brengen. [afbeelding]
Jij staat niet op de lijst beertje....quote:Op woensdag 30 november 2005 20:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mag niet hij moet op mij stemmen![]()
We zorgen vanaaf gewoon voor meer choasquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja nu wel praatjes he, gisteren maakte Cu-Hummie zich nog snel uit devoeten toen het mis liep![]()
Kom op beertje![]()
![]()
![]()
ben de geheime nieuwe bewoonster alleen jij wist t nog nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij staat niet op de lijst beertje.......snap je dat.
Daar ben ik reeds mee bezig...ik ben pissed..ga uit mijn bol...loop te stampvoeten en als dat niet helpt ga ik de overige stemmers nog bedreigen ookquote:Op woensdag 30 november 2005 20:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeur niet man.... Take it like a man...![]()
Kommmaar kommaar kommaarquote:Op woensdag 30 november 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar ben ik reeds mee bezig...ik ben pissed..ga uit mijn bol...loop te stampvoeten en als dat niet helpt ga ik de overige stemmers nog bedreigen ook![]()
![]()
Tssskquote:Op woensdag 30 november 2005 20:45 schreef Maurisico het volgende:
wat een gezever hier... het dieptepunt is bereikt.. het is nog "slechter als" de echte BB...
Nee neee neee dat doe je verkeerd! Je moet als een puppy achter de vrouwelijke stemmers aanlopenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:
Daar ben ik reeds mee bezig...ik ben pissed..ga uit mijn bol...loop te stampvoeten en als dat niet helpt ga ik de overige stemmers nog bedreigen ook![]()
![]()
Hee get neequote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee neee neee dat doe je verkeerd! Je moet als een puppy achter de vrouwelijke stemmers aanlopen
Ach je hoogtepunt is dat je lid bent van mijn fanclub... Dat maakt alles goed toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:45 schreef Maurisico het volgende:
wat een gezever hier... het dieptepunt is bereikt.. het is nog slechter als de echte BB...
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:45 schreef Maurisico het volgende:
wat een gezever hier... het dieptepunt is bereikt.. het is nog slechter als de echte BB...
Sssssst!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
Hee get nee
Dictee Deminsquote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef cuall het volgende:
[..]
pas maar op dat demins dit niet leest, gaat hij je taalgebruik gelijk verbeteren
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee neee neee dat doe je verkeerd! Je moet als een puppy achter de vrouwelijke stemmers aanlopen
Je zei...en ik quote" Take it like a man" ...niet neem het als een snotaap die de naam "wimp" nog geen eens waardig isquote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat was dan geen goed bewaard geheim, he, Beertje.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
ben de geheime nieuwe bewoonster alleen jij wist t nog niet![]()
Het mocht nu bekend gemaakt wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was dan geen goed bewaard geheim, he, Beertje.
Kruipen Jappie, door het stof...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zei...en ik quote" Take it like a man" ...niet neem het als een snotaap die de naam "wimp" nog geen eens waardig is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |