He wc eend, kunnen we ook is een avondje verwachten in de toekomst dat je in een post het niet hebt over: nomineren, stemmen, kies mij, ik ben leuk en hunnie niet enzquote:Op woensdag 30 november 2005 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al gestemd he?
Nog even dan, wil je net naar bed gaan krijg je eindelijk reactie.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is goed hoor, kom maar met de echte rekeningStom he, je had hem beter in Verweggiestan kunnen kopen, mijn vrouw had 950 euro apart gelegd om de rekening te betalen dus het valt ons heel erg mee
![]()
Maar, in wat voor goedkoop motel hebben jullie gezeten danVoor dat geld krijg je hier niet eens een kliko
![]()
dacht trouwens dat jullie gingen slapen?![]()
Dank voor de samenvatting.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:09 schreef Snaptnix het volgende:
APK korte samenvating...
4 man van de bank gedonderd, 3 man over (vanaf morgen dus weer 4)![]()
Immuniteit heb ik gewonnen en aan Bommel gegeven vanwege z'n Di Tommaso dip..
Demins had eigenlijk moeten vertrekken volgens eerste uitslag. Maar na heroverweging was de min stem van Day niet geldig.![]()
Gevolg chaos en 4 man in 1x verdwenen
Ik heb hem net weer buiten gezetquote:Op woensdag 30 november 2005 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou als ik je verhaal over de boedelverdeling goed gevolgd heb, heb jij een veel duurdere kliko![]()
Ach gossie arme kribbet toch, blijft er nu dan echt geen kruimeltje over voor jouquote:Op woensdag 30 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb hem net weer buiten gezet![]()
Maar ik heb begrepen dat de kliko bij het hoort, het huis bij mijn vrouw en ik heb wederom niets![]()
Waarom denk je dat ik zo lief ben voor Anja?![]()
Afgelopen weekend was weer het grote Anja verwen weekend![]()
ik heb weer een hoop punten gescoord![]()
![]()
Cuall, (zat al iet op de bank)quote:
Ik had hem vrijdag al aan de weg gezet, maar vanwege het episch centrum van de enorme sneeuwstorm konden ze hem niet eerder komen legen dan vanmorgen.....quote:Op woensdag 30 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb hem net weer buiten gezet![]()
Maar ik heb begrepen dat de kliko bij het hoort, het huis bij mijn vrouw en ik heb wederom niets![]()
Waarom denk je dat ik zo lief ben voor Anja?![]()
Afgelopen weekend was weer het grote Anja verwen weekend![]()
ik heb weer een hoop punten gescoord![]()
![]()
Ik krijg een hekel aan jou, hoor je mij klagenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He wc eend, kunnen we ook is een avondje verwachten in de toekomst dat je in een post het niet hebt over: nomineren, stemmen, kies mij, ik ben leuk en hunnie niet enz![]()
Was al een beetje klaar met het spel maar dankzij jou krijg ik er zelfs een beetje een hekel aan![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie arme kribbet toch, blijft er nu dan echt geen kruimeltje over voor jou![]()
Maar je speelt het slim ja. Zo tussendoor even scoren om wat krediet op te bouwen.
Zeg hoe heeft ze jou eigenlijk zo gek gekregen. O ja, dronken voeren toch![]()
gmtaquote:Op woensdag 30 november 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
![]()
Je mag in de auto van meneer Al Fayed rijden, jullie hebben een fantastisch weekend gehad met alles erop en eraan en ik moet voor die kapotte klote plu betalenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nog even dan, wil je net naar bed gaan krijg je eindelijk reactie.![]()
Dat hotel was eigendom van die "bijna schoonvader" van wijlen prinsessie Diana.![]()
Ben ff zijn naam vergeten, maar weet nog wel dat we in zijn limousine vervoerd zijn naar een musical. We hadden daar vrijkaartjes voor gekregen nadat ik hem verteld had van die gebroken plu.
Hadden Loge-plaatsen, gratis champagne en heerlijke hapjes.
Was trouwens wel een hele toepasselijke musical......... "Singing in the Rain"![]()
Drie personen dus?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall, (zat al iet op de bank)
Bommie (kreeg dus immuniteit enoverleefde de bank)
en ik
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Drie personen dus?
Laat de slachting beginnen en de rest rusten in vrede.
Dit slaat helemaal nergens op. Een avondje een vergadering en je snapt er geen fuck meer van.![]()
Jammer.... weer een droomsenario naar de knoppen. Wilde namelijk met de kerst weer gaan op jou kostenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mag in de auto van meneer Al Fayed rijden, jullie hebben een fantastisch weekend gehad met alles erop en eraan en ik moet voor die kapotte klote plu betalen![]()
![]()
![]()
Dacht het dus niet meer he!! Zal morgen de betaling tegen zien te houden![]()
Oh ja en die plu??????????? je weet wat je er mee kunt doen![]()
Gewoon weggooien
Ik word doodziek van dat off-topic gelulquote:Op woensdag 30 november 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mag in de auto van meneer Al Fayed rijden, jullie hebben een fantastisch weekend gehad met alles erop en eraan en ik moet voor die kapotte klote plu betalen![]()
![]()
![]()
Dacht het dus niet meer he!! Zal morgen de betaling tegen zien te houden![]()
Oh ja en die plu??????????? je weet wat je er mee kunt doen![]()
Gewoon weggooien
We hebben elkaar in de kroeg leren kennen waar ik in het weekend aan het werk wasquote:Op woensdag 30 november 2005 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie arme kribbet toch, blijft er nu dan echt geen kruimeltje over voor jou![]()
Maar je speelt het slim ja. Zo tussendoor even scoren om wat krediet op te bouwen.
Zeg hoe heeft ze jou eigenlijk zo gek gekregen. O ja, dronken voeren toch![]()
Ik vind het wel jammer. die OP van jou helpt niet echt.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Ik was erbij en begrijp het al niet meer.
Ik denk dat je gelijk heb, dus waarom niet gewoon iedereen laten stemmen?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Drie personen dus?
Laat de slachting beginnen en de rest rusten in vrede.
Dit slaat helemaal nergens op. Een avondje een vergadering en je snapt er geen fuck meer van.![]()
Dus tochquote:Op woensdag 30 november 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben elkaar in de kroeg leren kennen waar ik in het weekend aan het werk was![]()
Mijn vrouw krijgt alles voor elkaar bij mij, ben net een Roel![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:22 schreef PC eend het volgende:
Ik word doodziek van dat off-topic gelul
Bommie zit nog veilig in het huisquote:Op woensdag 30 november 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. die OP van jou helpt niet echt.
Waar kan ik op Bommie stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |