abonnement Unibet Coolblue
pi_32686981
Nu big brother ze weer aanelkaar heeft gelijmd deze dag...
Dat moet een teken zijn dat BB ze hoe dan ook bij elkaar wil houden tot het einde van BB
Nee deze big brother wordt alleen de love story van Roel en Dido en de rest dat boeit niet meer
Saai hoor
Punk !
pi_32687145
Ja vrees het ook.. of er ze moeten nog met hele grote verassingen komen ofzo.. zie ik ook nog wel gebeuren eigenlijk
nogal dislecties.. dus vandaar ;)
pi_32687163
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:56 schreef wubboo het volgende:
Ja vrees het ook.. of er ze moeten nog met hele grote verassingen komen ofzo.. zie ik ook nog wel gebeuren eigenlijk
BB bepaalt wie er uitgaat dus het zal Rob wel worden
Lieske is te populair onder de jeugd gok ik
Punk !
  woensdag 30 november 2005 @ 01:00:12 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32687226
Cker niet a sahbi. Dit is goed voor hun populariteit.

Lieske had wel gelijk dat Big Brother nu weer alle energie stopt in die verhaallijn, net zoals bij Tanja. IUk hoop niet dat we alleen nog maar D&R te zien krijgen en dat ze allemaal voordeeltjes krijgen. Maar als er nog wordt geneukt (zijn er BB condooms binnen?) dan is het best leuke TV.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32687602
Inderdaad! Kijk naar de uitzendingen. Dido en Roel zus, Dido en Roel zo. Ik vind het een beetje een promotie week voor die 2. Bij mij werkt het juist tegenstrijdig. Vanavond bijvoorbeeld, hartstikke lief, leuk en aardig, maar absoluut ook een dubbele bodem. Kijkcijfers, daar gaat het tenslotte om. Ik vind het ook jammer dat Dido en Roel constant deze extraatjes krijgen. Vorige week die love kamer, vanavond het goedmaakertje. Geef Lieske, Nathalie, Rob, Joost en Ingrid ook eens een extraatje. Ik hoop dat donderdag een van de 2 naar huis moet. Maar ja, denk dat Lieske of Rob de pineut gaat worden. Maar ja, de Talpa poll zegt weer iets heel anders..

Lieske zei dat ze er een beetje het Tanja gevoel aan over hield. Ik geef haar daar helemaal gelijk in. Het draaide in het begin allemaal om Tanja en de zwangerschap. Alles wat Tanja wilde gebeurde ook. Ditzelfde is nu ook gaande bij Roel en Dido. Roel wil het goed maken, BB helpt. Roel/Dido willen een kamertje apart, BB helpt. Denk dat zij nu ipv Tanja voor de kijkcijfers zorgen
Onderschriftloos
pi_32687702
♀ op de streams is het al dodelijk saai, sex gaan ze niet hebben dus BB zet AUB de R&D show stop. Dit is zo IK blijf altijd hopen op iets leuks maar het is keer op keer net als de live uitzending een anti climax!
Het is natuurlijk de D&R show

[ Bericht 33% gewijzigd door Arliator op 30-11-2005 01:33:11 (Tha Queen first) ]
pi_32687709
Lieske is gewoon strontjaloers. (en had liever zelf Roel gehad)
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32688004
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef ART het volgende:
Lieske is gewoon strontjaloers. (en had liever zelf Roel gehad)
Nee denk dat ze al lang genoeg heeft van Roel. Anders zou ze hem niet nomineren he.
Onderschriftloos
pi_32688468
ik hoop dat Roel er donderdag uit gaat, wreed verstoren. De enige kans op nog wat sensatie in t huis. en dan een andere stoot erin gooien die Dido versiert. Roel buiten, Dido binnen met hunk aan haar voeten, een kans om wraak te nemen op Roel en hem te laten voelen wat zij voelde. Spanning, spanning, spanning!
  woensdag 30 november 2005 @ 03:06:17 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_32688482
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef ART het volgende:
Lieske is gewoon strontjaloers. (en had liever zelf Roel gehad)
cker.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32688495
ik betwijfel t, ik denk dat Lieske zeer goed snapt dat ze heel wat beter kan krijgen...
  woensdag 30 november 2005 @ 03:32:36 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32688567
quote:
Op woensdag 30 november 2005 03:06 schreef APK het volgende:

[..]

cker.
Inderdaad... dan vraag je je toch af hoe achterlijk zijn ouders zijn; ook slechte taalkennis komt mee met de opvoeding.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 30 november 2005 @ 06:41:45 #13
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_32688876
roel en dido moetehn een BB beebie verwekken, dat is hun geheime opdracht :S
maar van mij mogen ze beide heel snel een exit hebbe
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 07:38:00 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32689004
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef ART het volgende:
Lieske is gewoon strontjaloers. (en had liever zelf Roel gehad)
Ik denk dat dat alleen in het begin even gespeeld heeft. Vandaar dat het ook al zo snel mis ging tussen haar en Dido (en die meeloopsnol Natte Lie)..
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32689047
Gooi die Dido er maar uit ! Kan Roel zijn lusten botvieren op Lieske. !
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32689916
Ik weet ook. Toch blijf ik hopen dat Jut en Juul uit elkaar gehaald worden. Dan ken je pas echt lachen. Waar ik ook op hoop is dat Rob er tot het eind in blijft en dan net voor het einde weg gejorist wordt. Dan denkt ie eerst dat heel Nederland hem geweldig vind maar leert dan de harde realiteit met 0,0 euri kennen.

Wie er verder wint zal mij stront wezen. Maar bovenstaande lijkt me dus leuk & stoer.
pi_32690189
Wat een onzin ... en weer typisch calimero-gedachtegang; .... als er iets is wat uitmaakt wie er wel of niet uitgaan zijn het de SMS-stemmen, domweg uit praktisch idee, omdat ermee ook verdomd veel geld binnenkomt ...

Enkel bij Tanja was er een duidelijke noodzaak dat ze niet genomineerd werd en deed BB dus ook veel moeite haar vooral niet genomineerd te krijgen, of uit nominatierondes te sluizen (waarom zouden ze dat doen als ze de SMS-stemmen sowieso zo makkelijk konden 'faken'?)

Toen ze dr wél uitmoest, omdat de tijd met de baby gewoon op was, en ze niet meer konden profiteren van de situatie, moest Tanja ook weer een 'gekozen' exit maken en werd Rob opzichtig erin gehouden, omdat ze niet twee 'ouderen' in een uitzending wilden verliezen ...
Die 'steming' was volgens mij de enige waar ik de SMS-stemronde uitslag niet echt zou vertrouwen...

Maar de meelopende massa hier _wil_ gewoon graag geloven dat alles 'gemanipuleerd' is ....
wordt er een beetje moeite gedaan in een verhaallijn, beginnen ze al gelijk te mekkeren ... doet men dat niet, dan is het weer 'te saai' ....

Voor je het weet komt er weer een einstein tussen die opmerkt: "Dat tanjalies al voorspelt heeft dat Roel erin blijft ... en dat Tanjalies alles weet, en het 'script' van BB kent, en alles goed voorspelt ..."


Wat betreft Dido en Roel, ik had de angst dat na afgelopen donderdag ze er beiden inbleven en helaas juist de grootste disponent en conflictmaker chantal in het huis eruit ging, dat het een saie week zou worden ....
Maar dat blijkt gelukkig heel erg mee te vallen, alhoewel het overduidelijk is dat BB bewust zelf heeft ingegrepen, en heeft afgedwongen dat Roel het incident met het handje van Linda opbiechtte, wetende dat dat een conflict zou oproepen ... daarna het goedmaken hoorde er ook bij... maar die truc kunnen ze geen tweede maal uitvoeren (tenzij roelemans zich ook door chantal heeft laten blazen op de WC) en dus staat een exit van een van hun beiden niks in de weg, waarshijnlijk zu BB dat ook niet erg vinden, die twee zonderen zich steeds meer af van de rest.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32690282
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:42 schreef RM-rf het volgende:
blablabla naief
En dit kun je allemaal zeggen zonder te lachen? Na dat gelul met Rob toen: "WEET U HET ZEKER J/N?"

Zelfs al zou er niet gemanipuleerd worden in "je eigen calimero wereld " dan zou je nog moeten weten dat dat gedoe rondom Rob met zijn houten pootje toen sowieso al gemanipuleer was.

Als er niet gemanipuleerd werd dan had Rob een hele tijd geleden al vlieglessen gehad.
pi_32690291
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef ART het volgende:
Lieske is gewoon strontjaloers. (en had liever zelf Roel gehad)
Ik kan me nog herinneren weken geleden. Bewoners zitten in de tuin (was nog voor de exit van Rikkert). Ineens stond Lieske heeeeeeeeeeeeeel lang voor de spiegel zich helemaal vol te plamuren. Rokje aan, laarzen aan...

Ik geloof dat het toen niet veel indruk op Roel gemaakt heeft...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32690368
Ik denk dat ze rob eruit gooien dan hebben ze 2 kampen zonder vredesstichter in het midden. Dan kunnen ze lekker ruzie maken over de rotzooi en het eten daarbij opgeteld de frustratie over geen alcohol en eten. Dan heb je pas echt feest. Als ze dan slim zijn en ingrid en lieske door een geheime missie wel eten en drank te geven kun je pas echt lachen.
Fok! de Roel(s)
pi_32690417
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

En dit kun je allemaal zeggen zonder te lachen? Na dat gelul met Rob toen: "WEET U HET ZEKER J/N?"

Zelfs al zou er niet gemanipuleerd worden in "je eigen calimero wereld " dan zou je nog moeten weten dat dat gedoe rondom Rob met zijn houten pootje toen sowieso al gemanipuleer was.

Als er niet gemanipuleerd werd dan had Rob een hele tijd geleden al vlieglessen gehad.
en jij moet leren lezen:
..en werd Rob opzichtig erin gehouden, omdat ze niet twee 'ouderen' in een uitzending wilden verliezen ...
Die 'stemming' was volgens mij de enige waar ik de SMS-stemronde uitslag niet echt zou vertrouwen...


en die stemronde van Rob was een duidelijke uitzondering, na de 'vrijwillige' exit (die natuurlijk moest van BB, omdat ze niks meer aan die baby hadden en het enkel een extra kostenpost was) van Tanja wilde men niet gelijk twee 'ouderen' verliezen ....

daarom cancelde men de 'normale poll' en zette een andere poll op, die puur gericht was op het erin houden van Rob .... men had toen ook een eenvoudigere oplossing kunnen kiezen, namelijk bv de 'echte poll' zo manipuleren dat Tanja eruit zou zijn gegaan, of de poll gewoon zonder veel extra woorden cancelen omdat er sowieso een bewoner uitgegaan was... maar dat deed BB bewust niet (het draait altijd om de SMS-inkomsten ... misschien ging het dar ook om die 40.000 euro die Rob gereseerveerd had om mensen voor hem te laten SMSen)

En nu wil jij beweren dat BB er bewoners uit zou willen gooien, die misschien niet extra SMS-inkomsten genereren? nee, dat is gewoon compleet ongeloofwaardig, ze zullen altijd gewoon kiezen om de mensen die veel stemmen krijgen bij het SMSen erin willen houden, omdat dat ook in hun voordeel is...)

Als je zelf hoopt op een 'manipulatievrije' BB... sorry, maar dan ben je gewoon zelf enorm kinderlijk naief ... dat kan niet , de manipulatie en oneerlijkheid is sterk onderdeel van het programma-format, en als bewoner, maar ook als kijker ben je dus een 'slaaf' van BB ....
Maar daarvoor zijn helemaal geen frauduleuze praktijken nodig ....
Als de kijkers domweg genoeg hebben van de 'romance Dido-Roel' vliegen ze eruit .

[ Bericht 10% gewijzigd door RM-rf op 30-11-2005 10:05:22 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32690623
Als ze geld willen verdienen houden ze roel en dido erin. Roel is de enige die joost op de bank zet en dat levert de meeste sms op en dido is ook redelijk populair en staat altijd genomineerd dus ook extra sms inkomsten. Rob daarentegen brengt niets op en had er al 15 weken geleden uit moeten zijn. Plus de relatie dido roel gaat zeker voor irritatie bij lieske en ingrid zorgen dus dat levert ook weer wat roddel en achterklap op.
Fok! de Roel(s)
  woensdag 30 november 2005 @ 10:16:01 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32690728
cker wetuh
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32691725
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:59 schreef RM-rf het volgende:
en jij moet leren lezen:
..en werd Rob opzichtig erin gehouden, omdat ze niet twee 'ouderen' in een uitzending wilden verliezen ...
Die 'stemming' was volgens mij de enige waar ik de SMS-stemronde uitslag niet echt zou vertrouwen...
Ja maar ik stop bij jouw posts altijd na twee zinnen omdat je zo langdradig bent en toch de hele tijd hetzelfde in 1 post herhaalt.
pi_32691871
quote:
Op woensdag 30 november 2005 03:08 schreef robster16 het volgende:
ik betwijfel t, ik denk dat Lieske zeer goed snapt dat ze heel wat beter kan krijgen...
Dat denk ik ook. Lieske heeft meer hersens dan de psycholoog roel.
pi_32692776
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ja maar ik stop bij jouw posts altijd na twee zinnen omdat je zo langdradig bent en toch de hele tijd hetzelfde in 1 post herhaalt.
doe dan ook niet alsof je ze wel leest en het wel effe 'beter weet '
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 30 november 2005 @ 12:24:40 #28
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32693313
Dat wordt prachtige televisie als Dido eruit moet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32693844
Ik word echt helemaal scheitziek van die Roel!! Ik heb echt niemand zo erg gehaat en ik ken hem niet eens....alleen maar van tv!!
Maar de manier waarop ie alles doet! Dat slome praten, dat loopie, die arogante rot kop en ik haat het al helemaal als mensen iets tegen zit dat ze dan gelijk maar het woord "kanker" er bij halen!!

ERUIT MET DIE SUKKEL!!!!
pi_32693950
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

doe dan ook niet alsof je ze wel leest en het wel effe 'beter weet '
Ik deed niet alsof ik het wel had gelezen maar ik weet het wel beter ja. Maargoed, ca. 98% van de BB kijkers weet nu toch wel dat Hummie van de Heksenkreek wat exits betreft gewoon zelf doet wat ze wil.

En ja die 98% trek ik gewoon even voor je uit mijn reet.
(inkopper voor je)
  Moderator woensdag 30 november 2005 @ 12:58:46 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32694010
cker is weg.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32694410
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef Kyls het volgende:
Ik word echt helemaal scheitziek van die Roel!! Ik heb echt niemand zo erg gehaat en ik ken hem niet eens....alleen maar van tv!!
Maar de manier waarop ie alles doet! Dat slome praten, dat loopie, die arogante rot kop en ik haat het al helemaal als mensen iets tegen zit dat ze dan gelijk maar het woord "kanker" er bij halen!!

ERUIT MET DIE SUKKEL!!!!
heb je ingrid zeker niet gehoord die gooide er met menno de ene over de andere kanker uit.
Fok! de Roel(s)
pi_32694792
Nee dat heb ik inderdaad niet gehoord......
Maar ik heb er ook een paar gemist!!
pi_32695558
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:55 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik denk dat ze rob eruit gooien dan hebben ze 2 kampen zonder vredesstichter in het midden. Dan kunnen ze lekker ruzie maken over de rotzooi en het eten daarbij opgeteld de frustratie over geen alcohol en eten. Dan heb je pas echt feest. Als ze dan slim zijn en ingrid en lieske door een geheime missie wel eten en drank te geven kun je pas echt lachen.
Ik hoop dat je gelijk krijgt
  woensdag 30 november 2005 @ 13:59:46 #35
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32695585
LIESKE ERUIT!!!
pi_32695838
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:59 schreef VirtualPOM het volgende:
LIESKE ERUIT!!!
ROB ERUIT
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32696210
Jullie kunnen schreeuwen om Lieske of Rob die eruit zouden moeten. Leuk, die mening van jullie, maar meer ook niet. Als je de irritatie-index goed hebt bijgehouden, staat Roel al weken op nummer 1. Hij dient dan ook het huis te verlaten. Maar ja, vooralsnog is de meest irritante bewoner nog nooit vertrokken.
pi_32696272
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef BB5kijker het volgende:
Jullie kunnen schreeuwen om Lieske of Rob die eruit zouden moeten. Leuk, die mening van jullie, maar meer ook niet. Als je de irritatie-index goed hebt bijgehouden, staat Roel al weken op nummer 1. Hij dient dan ook het huis te verlaten. Maar ja, vooralsnog is de meest irritante bewoner nog nooit vertrokken.
Lijkt me ultratop als Roel eruit geboerd wordt. Echt!
pi_32696281
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef BB5kijker het volgende:
Jullie kunnen schreeuwen om Lieske of Rob die eruit zouden moeten. Leuk, die mening van jullie, maar meer ook niet. Als je de irritatie-index goed hebt bijgehouden, staat Roel al weken op nummer 1. Hij dient dan ook het huis te verlaten. Maar ja, vooralsnog is de meest irritante bewoner nog nooit vertrokken.
Lieske en Rob eruit
Fok! de Roel(s)
pi_32696300
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef BB5kijker het volgende:
Jullie kunnen schreeuwen om Lieske of Rob die eruit zouden moeten. Leuk, die mening van jullie, maar meer ook niet. Als je de irritatie-index goed hebt bijgehouden, staat Roel al weken op nummer 1. Hij dient dan ook het huis te verlaten. Maar ja, vooralsnog is de meest irritante bewoner nog nooit vertrokken.
Welke index? die van jou
Fok! de Roel(s)
pi_32696485
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Lieske en Rob eruit
De grootste straf die je Rob kunt geven is hem net die prijzenpot als een dikke worst voor de neus houden, onder de waan dat Nederland hem tof vind om hem vervolgens eruit te knallen en met de neus op de feiten (en veel boegeroep) tot een exit te dwingen.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:55:30 #42
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32698772
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef BB5kijker het volgende:
Jullie kunnen schreeuwen om Lieske of Rob die eruit zouden moeten. Leuk, die mening van jullie, maar meer ook niet. Als je de irritatie-index goed hebt bijgehouden, staat Roel al weken op nummer 1. Hij dient dan ook het huis te verlaten. Maar ja, vooralsnog is de meest irritante bewoner nog nooit vertrokken.
Haha leuk geprobeerd

Lieske aka Chankwal Jr.: Wegwezen. Genoeg je geblèr en gejank aangehoord. Ga dat maar thuis doen.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32698846
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:55 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Haha leuk geprobeerd

Lieske aka Chankwal Jr.: Wegwezen. Genoeg je geblèr en gejank aangehoord. Ga dat maar thuis doen.
Dat zie je niet helemaal goed

Ingrid is chankwal jr en lieske is dan weer Ingrid jr. dat zijn nu de verhoudingen.
Fok! de Roel(s)
  woensdag 30 november 2005 @ 16:03:28 #44
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_32699008
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef Kyls het volgende:
Ik word echt helemaal scheitziek van die Roel!! Ik heb echt niemand zo erg gehaat en ik ken hem niet eens....alleen maar van tv!!
Maar de manier waarop ie alles doet! Dat slome praten, dat loopie, die arogante rot kop en ik haat het al helemaal als mensen iets tegen zit dat ze dan gelijk maar het woord "kanker" er bij halen!!

ERUIT MET DIE SUKKEL!!!!
Liever vandaag nog dan morgen Kan BB voor Roel een onverwachte verroegde exit regelen
pi_32700185
Ik hoop dat een van beide eruit gaat
pi_32700611
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hoop dat een van beide eruit gaat
nee laat ze maar ruzieen over wie er met de hoofdprijs vandoor gaat.
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 18:10:24 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32702818
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:42 schreef RM-rf het volgende:
Heel verhaal waarom Talpa zo geweldig, integer en eerlijk is.
En precies wélke functie heb jij daar?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32703118
Uiteindelijk wint Joost toch, hij heeft het meeste toegevoegd aan het hele programma.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  donderdag 1 december 2005 @ 00:27:47 #49
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32715410
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:21 schreef ioor het volgende:
Uiteindelijk wint Joost toch, hij heeft het meeste toegevoegd aan het hele programma.
dido qua televisie-momenten toch wel meer hoor, gezien vanuit het perspectief van iemand die BB totaal niet volgt maar wel de diverse weblogs
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 1 december 2005 @ 01:38:06 #50
6941 APK
Factual, I think.
pi_32716821
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:21 schreef ioor het volgende:
Uiteindelijk wint Joost toch, hij heeft het meeste toegevoegd aan het hele programma.
JOSTIFLIP!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 07:40:03 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32718368
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
JOSTIFLIP!
Zijn rijke oeuvre aan onvergételijke grappen en grollen zou hem inderdaad wel eens de hoofdprijs op kunnen leveren. Dat zegt ook wel iets over de andere bewoners.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')