rokkenjagerquote:
jagerstrofeequote:
kampioenstrofeequote:
wereldkampioenquote:
wereldbolquote:
wereldburgerquote:
sleutelslaapquote:
Hier heb ik nog nooit van gehoord en ik kan het ook niet vinden in een woordenboek of googlequote:
Heb je wel 'es dat je even een tukje wilt doen, maar niet te lang?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord en ik kan het ook niet vinden in een woordenboek of google
Kleine uitleg asjeblieft?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb je wel 'es dat je even een tukje wilt doen, maar niet te lang?
Nou, dan neem je een bos sleutels in je hand en ga je op de bank liggen.Even aannemende dat je laminaat of tegels op de vloer hebt, of zo.
Je arm hangt langs de bank. Als je slaapt verslappen op een gegeven moment je spieren en dan beland je in een diepere slaap. Dat wil je niet, want je wilt een kort tukje doen en niet als een zombie wakker worden.
Omdat je de sleutelbos vast hebt en je spieren verslappen, vallen die op de grond en daar word je wakker van en ben je nog redelijk fris en toch ook uitgeslapen.
De sleutelslaap.
sleutelkindquote:
Nee, ik was 't topic gewoon even uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En daar moest je een halfuur over nadenken?
Nee, ik wil nooit een tukje doen.
Ja, ik heb een houten vloer.
Wat is er mis met de kookwekker?
Ik zal maar door quoten dan?
Goeie smoesquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik was 't topic gewoon even uit het oog verloren.
Ik vind de sleutelslaap gewoon een leuk vaag weetje.
Jij niet dus.
Ja, tuurlijk moet je doorgaan, of wou je nú nog mijn woordje afkeuren?
You did it, na een k*tdag heb ik nu iig weer gelachenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:33 schreef Arcee het volgende:
Kookwekker wil trouwens niet, want je weet niet hoe lang je die in moet stellen. De sleutelslaap is per definitie exáct lang genoeg en daarom roeleert-ie enorm de tukjespan uit.
sleutelkind, ook leuk.quote:
quote:
Goedzo, blij om te horen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
You did it, na een k*tdag heb ik nu iig weer gelachen
Te laat en ook niet echt briljant, naat.quote:
groepskortingquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
sleutelkind, ook leuk.
kinderkorting
korting
Geen smoes.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goeie smoes![]()
Maarruh... ik ben braaf op je woordje doorgegaan
dat had ik ook van de week..even een paar van die dagen. Kijken op fok (of die andere plek) en ik lag in een deukquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
You did it, na een k*tdag heb ik nu iig weer gelachen
Lachen doe ik ook erg graag, dus dank je voor het lachenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goedzo, blij om te horen.
Lachen is gezond.
actiegroepquote:
Je was me echt voor de helft vergeten?quote:
Het forum kan me ook laten huilen hoor, dat ene topic wat hier loopt over dat kindje van nog geen jaar oud waar de stekkers er vandaag bij zijn uitgetrokken kan me echt tot snikken toe hier laten zittenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
dat had ik ook van de week..even een paar van die dagen. Kijken op fok (of die andere plek) en ik lag in een deuk
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lachen doe ik ook erg graag, dus dank je voor het lachen
Nee, ik moest even wat cijfers posten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
Je was me echt voor de helft vergeten?
Je hebt me nu al onder de duim
ik moet je eerlijk zeggen dat er hier ook een ander topic is dat me flink geraakt heeft. Wist echt niet wat ik las!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het forum kan me ook laten huilen hoor, dat ene topic wat hier loopt over dat kindje van nog geen jaar oud waar de stekkers er vandaag bij zijn uitgetrokken kan me echt tot snikken toe hier laten zitten
Thanks againquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Care to share, trouwens?
Ik sta nog steeds op 5?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik moest even wat cijfers posten.
Juist.![]()
Oh, zo'n dag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
Thanks again
Nope, eigenlijk gewoon een dag waarop ik me niet echt lekker voelde en het daarbij druk had
Dank je voor het aanbod![]()
Fok! kan ook echt diepe ellende bevatten jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:48 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
ik moet je eerlijk zeggen dat er hier ook een ander topic is dat me flink geraakt heeft. Wist echt niet wat ik las!
Precies zo een dagquote:
Yep, en ik 15.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 5?
Yes my master
Welke?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:48 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
ik moet je eerlijk zeggen dat er hier ook een ander topic is dat me flink geraakt heeft. Wist echt niet wat ik las!
Kom 'es hier, krijg je een knuf.quote:
dat waar een forumlid vertelt dat hij op z'n verjaardag te horen kreeg dat z'n zus ziek was....Heeft me om verschillende redenen heel erg aangegrepenquote:
Zal niet ooit 4de worden als het me goed kan herinneren, d_h staat als ik het goed heb met een giga aantal posts meer op 4.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, en ik 15.Ik wil dichter bij PS.
86468, gaaf aantal heb je.Jammer dat we niet even bij 86268 hebben stil gestaan.
Dat topic heb ik ook gelezen, jammer dat het in het begin zo werd vegaldquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
dat waar een forumlid vertelt dat hij op z'n verjaardag te horen kreeg dat z'n zus ziek was....Heeft me om verschillende redenen heel erg aangegrepen
Klopt, d_h haal je nooit in.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
Zal niet ooit 4de worden als het me goed kan herinneren, d_h staat als ik het goed heb met een giga aantal posts meer op 4.
Djeez, zoveel posts
Waarom is 86468 beter dan 86268?
Of zijn ze evengoed maar is post 86268 over het hoofd gezien?
Ff doorposten dus
Ik ben voorlopig dus gebonden aan de 5quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, d_h haal je nooit in.
Nee, 86268 is beter.
Herken je in 86268 niet een mooi userid?
Ook hier een welterusten dfquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ben weg. Welterusten en tot morgen
Ja, staat je goed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben voorlopig dus gebonden aan de 5
Jaaaa.quote:862 is jouw userid
Nope, die ken ik zelf wel, meer dan 50.quote:Hoop niet dat je nu nog verdere userid's gaat vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |