Patroonheiligequote:
OMG, serieus? Ik ben daar dol op.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
Dat zeg ik dus net
Chocolade met iets anders erbij lust ik niet
beschermheiligequote:
Serieus ja, chocolade vind ikquote:
huisvrouwquote:
Pindarotsje?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Serieus ja, chocolade vind ik![]()
In combnatie met wat anders is het
huisartsquote:
Does liefquote:
tandartsquote:
Doe ik altijd, toch?quote:
tandplakquote:
Niet met pindarotsjesquote:
Het was een voorbeeldje.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
Niet met pindarotsjes
Verder heb ik niet te klagen
kookboekquote:
Je voorbeeldje vind ik dus ookquote:Op woensdag 30 november 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het was een voorbeeldje.
Goedzo, ik ook niet.
[..]
kookboek
kook
PS kotst op m'n pindarotsje.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
Je voorbeeldje vind ik dus ook
Kookkunst
kunst
Ach een substantie erbij moet niet storenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
PS kotst op m'n pindarotsje.
kunstbloem
bloem
Ik wou zo naar bed gaan en ik zat eigenlijk aan een prettiger beeld te denken om m'n dromen mee in te nemen.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
Ach een substantie erbij moet niet storen
Bloementuin
tuin
* PrintScreenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou zo naar bed gaan en ik zat eigenlijk aan een prettiger beeld te denken om m'n dromen mee in te nemen.
tuinmeubel
meubel
Iets liefs met PS.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreenterugneemt en vraagt wat er aan droombeelden gewenst is
Wandmeubel
wand
plantaardigquote:Op woensdag 30 november 2005 01:13 schreef MaceNL het volgende:
[..]
klimplant
plant
sorry quote vergeten
Ik zie love en sex in de URL van die smilie.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..][[url=http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/love/sexe.gif]afbeelding][/URL] ?
Alles om jou een fijne droom te bezorgenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zie love en sex in de URL van die smilie.![]()
![]()
* Arcee gaat slapen en dromen.
Ik vertel je morgen wat het geworden is, als ik 'm heb onthouden.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
Alles om jou een fijne droom te bezorgen
Trusten en sweet dreams Arceetot later
Is goed sweetiequote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vertel je morgen wat het geworden is, als ik 'm heb onthouden.
Trusten voor nu of straks, PS.
bloempotquote:
grondwerkquote:
zondagquote:
zonnestraalquote:
laserstraalquote:
laserkanonquote:
kanonskogelquote:
kogelbiefstukquote:
haasbiefstukquote:
haastwerkquote:
huiswerkquote:
opvanghuisquote:
noodopvangquote:
noodvoorzieningquote:
stroomvoorzieningquote:
stroomdraadquote:
ijzerdraadquote:
ijzergarenquote:
naaigarenquote:
naaimachinequote:
machinefabriekquote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
naaimachine
machine
wb
We maken er een zwaaitopic van
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
naaimachine
machine
wb
We maken er een zwaaitopic van
fabrieksfoutjequote:
stuurkolomquote:
tuintafelquote:
teelaardequote:
wietplantagequote:
cacaoboterquote:
botervlootquote:
vlootbasisquote:
basisschoolquote:
kleuterfietsquote:
racebaanquote:
tennisspelerquote:
vleugelpianoquote:
vliegtuigvleugelquote:
vliegtuigstoelquote:
schommelstoelquote:Op woensdag 30 november 2005 22:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
vliegtuigstoel
stoel
Arcee
Alles goed vandaag met Arcee?
schommelgangquote:Op woensdag 30 november 2005 22:56 schreef Acree het volgende:
[..]
schommelstoel
schommel
Yep.En met PrintScreentje?
overgangquote:Op woensdag 30 november 2005 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
schommelgang
gang
Alles helemaal toppie
slagwapenquote:
wapenfeitquote:
ervaringsfeitquote:
ervaringsdeskundigequote:
deskundigenadviesquote:Op donderdag 1 december 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige
deskundige
opvoedadviesquote:
opvoedingsproblemenquote:
rekenproblemenquote:
rekenvraagstukquote:
sociaalvraagstukquote:Op donderdag 1 december 2005 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
rekenvraagstuk
vraagstuk
We hebben nog niet echt lief gedaan vanaaf.
sociaaleconomischquote:Op donderdag 1 december 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
sociaalvraagstuk
sociaal
We zijn ook bijna niet hier te vinden geweest
* PrintScreen Arcee een hele lievegeeft
planeconomiequote:Op donderdag 1 december 2005 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
sociaaleconomisch
economisch
Ik moest me een beetje inhouden.
Dat is lief.![]()
Terug.
planmatigquote:Op donderdag 1 december 2005 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
planeconomie
plan
Omdat
Meestal ben ik gelukkig wel lief![]()
Je geeft deterug
je wilt hem niet
Grapje
stelselmatigquote:Op donderdag 1 december 2005 01:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
planmatig
matig
Omdat ik een retestrak nieuw maandrecord aan het neerzetten was en nog maar 38 posts kon doen woensdag waarvan ik al 33 na middernacht had gedaan.
Meestal? Altijd.
Als ik deterug geef krijg ik er dan een dikkere voor terug?
ziekenkostenstelselquote:
Maar dat kwam omdat ik vannacht weer lang met je bleef hangen.quote:Ik moest wijken voor een postrecord
Begrijp het wel hoor
Staat je goed, die kleur.quote:Daar krijg ik dus echt een kleur van
Je krijgt iig een dikkerenog wel meer dan 1 ook
![]()
Ziektenkostenverzekeringquote:Op donderdag 1 december 2005 01:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
ziekenkostenstelsel
ziekenkosten
[..]
Maar dat kwam omdat ik vannacht weer lang met je bleef hangen.
[..]
Staat je goed, die kleur.
Oe, daar krijg ik dan weer een kleur van.
autoverzekeringquote:Op donderdag 1 december 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
Ziektenkostenverzekering
verzekering
Das waar
En dat was fijnDank je
Das lief
* Extrageven doet
speelgoedautoquote:Op donderdag 1 december 2005 01:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
autoverzekering
auto
Ja, altijd fijn.
*PS dikke trustekus geeft*
Slaap lekker.![]()
speelgoedpopquote:Op donderdag 1 december 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
speelgoedauto
speelgoed
Trusten en sweet dreams Arcee![]()
![]()
modepopquote:
handenarbeidquote:
actiefilmquote:
doelgroepquote:
monogaamquote:
bloedvergifitigingquote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dioxidevergiftiging
vergiftiging
werkkamerquote:
voorwerpquote:
appelsapquote:
persdienstquote:
nazomerquote:
schoolboekenquote:
Kleuterklasquote:
Sorry... je hebt helemaal gelijk... ik had niet goed gekekenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef dartfanaat het volgende:
ehm........ik wil niet flauw doen, maar volgens mij was ik een fractie eerder dan d_h
excuus geaccepteerdquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... je hebt helemaal gelijk... ik had niet goed gekeken.... dacht dat DH op jouw post reageerde....
Misschien ook handig als er de volgende keer ge-edit wordt... zodat er niet 20 min. later op de verkeerde laatste post gereageerd wordt
zwemdiplomaquote:
badkamerquote:
tussendeurquote:
slotbalansquote:
fietskettingquote:
halskettingquote:
halsbandquote:
kinderwagenquote:
kleinkinderenquote:
kleingeldquote:
wisselgeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef PrintScreen het volgende:
kleingeld
geld
Vond dat mijn afwezigheid wel weer lang genoeg had geduurd
wisselkantoorquote:
hoofdkantoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
wisselkantoor
kantoor
Beide tevreden dus
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
wisselkantoor
kantoor
Beide tevreden dus
hoofdzaakquote:
rechtszaakquote:
rechtsbuitenquote:
buitenverblijfquote:
tapvergunningquote:
discodansenquote:
muzieknootquote:
pindanootquote:
pindasausquote:
sauskomquote:
rokkenjagerquote:
jagerstrofeequote:
kampioenstrofeequote:
wereldkampioenquote:
wereldbolquote:
wereldburgerquote:
sleutelslaapquote:
Hier heb ik nog nooit van gehoord en ik kan het ook niet vinden in een woordenboek of googlequote:
Heb je wel 'es dat je even een tukje wilt doen, maar niet te lang?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord en ik kan het ook niet vinden in een woordenboek of google
Kleine uitleg asjeblieft?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb je wel 'es dat je even een tukje wilt doen, maar niet te lang?
Nou, dan neem je een bos sleutels in je hand en ga je op de bank liggen.Even aannemende dat je laminaat of tegels op de vloer hebt, of zo.
Je arm hangt langs de bank. Als je slaapt verslappen op een gegeven moment je spieren en dan beland je in een diepere slaap. Dat wil je niet, want je wilt een kort tukje doen en niet als een zombie wakker worden.
Omdat je de sleutelbos vast hebt en je spieren verslappen, vallen die op de grond en daar word je wakker van en ben je nog redelijk fris en toch ook uitgeslapen.
De sleutelslaap.
sleutelkindquote:
Nee, ik was 't topic gewoon even uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En daar moest je een halfuur over nadenken?
Nee, ik wil nooit een tukje doen.
Ja, ik heb een houten vloer.
Wat is er mis met de kookwekker?
Ik zal maar door quoten dan?
Goeie smoesquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik was 't topic gewoon even uit het oog verloren.
Ik vind de sleutelslaap gewoon een leuk vaag weetje.
Jij niet dus.
Ja, tuurlijk moet je doorgaan, of wou je nú nog mijn woordje afkeuren?
You did it, na een k*tdag heb ik nu iig weer gelachenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:33 schreef Arcee het volgende:
Kookwekker wil trouwens niet, want je weet niet hoe lang je die in moet stellen. De sleutelslaap is per definitie exáct lang genoeg en daarom roeleert-ie enorm de tukjespan uit.
sleutelkind, ook leuk.quote:
quote:
Goedzo, blij om te horen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
You did it, na een k*tdag heb ik nu iig weer gelachen
Te laat en ook niet echt briljant, naat.quote:
groepskortingquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
sleutelkind, ook leuk.
kinderkorting
korting
Geen smoes.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goeie smoes![]()
Maarruh... ik ben braaf op je woordje doorgegaan
dat had ik ook van de week..even een paar van die dagen. Kijken op fok (of die andere plek) en ik lag in een deukquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
You did it, na een k*tdag heb ik nu iig weer gelachen
Lachen doe ik ook erg graag, dus dank je voor het lachenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goedzo, blij om te horen.
Lachen is gezond.
actiegroepquote:
Je was me echt voor de helft vergeten?quote:
Het forum kan me ook laten huilen hoor, dat ene topic wat hier loopt over dat kindje van nog geen jaar oud waar de stekkers er vandaag bij zijn uitgetrokken kan me echt tot snikken toe hier laten zittenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
dat had ik ook van de week..even een paar van die dagen. Kijken op fok (of die andere plek) en ik lag in een deuk
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lachen doe ik ook erg graag, dus dank je voor het lachen
Nee, ik moest even wat cijfers posten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
Je was me echt voor de helft vergeten?
Je hebt me nu al onder de duim
ik moet je eerlijk zeggen dat er hier ook een ander topic is dat me flink geraakt heeft. Wist echt niet wat ik las!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het forum kan me ook laten huilen hoor, dat ene topic wat hier loopt over dat kindje van nog geen jaar oud waar de stekkers er vandaag bij zijn uitgetrokken kan me echt tot snikken toe hier laten zitten
Thanks againquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Care to share, trouwens?
Ik sta nog steeds op 5?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik moest even wat cijfers posten.
Juist.![]()
Oh, zo'n dag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
Thanks again
Nope, eigenlijk gewoon een dag waarop ik me niet echt lekker voelde en het daarbij druk had
Dank je voor het aanbod![]()
Fok! kan ook echt diepe ellende bevatten jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:48 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
ik moet je eerlijk zeggen dat er hier ook een ander topic is dat me flink geraakt heeft. Wist echt niet wat ik las!
Precies zo een dagquote:
Yep, en ik 15.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 5?
Yes my master
Welke?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:48 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
ik moet je eerlijk zeggen dat er hier ook een ander topic is dat me flink geraakt heeft. Wist echt niet wat ik las!
Kom 'es hier, krijg je een knuf.quote:
dat waar een forumlid vertelt dat hij op z'n verjaardag te horen kreeg dat z'n zus ziek was....Heeft me om verschillende redenen heel erg aangegrepenquote:
Zal niet ooit 4de worden als het me goed kan herinneren, d_h staat als ik het goed heb met een giga aantal posts meer op 4.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, en ik 15.Ik wil dichter bij PS.
86468, gaaf aantal heb je.Jammer dat we niet even bij 86268 hebben stil gestaan.
Dat topic heb ik ook gelezen, jammer dat het in het begin zo werd vegaldquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
dat waar een forumlid vertelt dat hij op z'n verjaardag te horen kreeg dat z'n zus ziek was....Heeft me om verschillende redenen heel erg aangegrepen
Klopt, d_h haal je nooit in.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
Zal niet ooit 4de worden als het me goed kan herinneren, d_h staat als ik het goed heb met een giga aantal posts meer op 4.
Djeez, zoveel posts
Waarom is 86468 beter dan 86268?
Of zijn ze evengoed maar is post 86268 over het hoofd gezien?
Ff doorposten dus
Ik ben voorlopig dus gebonden aan de 5quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, d_h haal je nooit in.
Nee, 86268 is beter.
Herken je in 86268 niet een mooi userid?
Ook hier een welterusten dfquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ben weg. Welterusten en tot morgen
Ja, staat je goed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben voorlopig dus gebonden aan de 5
Jaaaa.quote:862 is jouw userid
Nope, die ken ik zelf wel, meer dan 50.quote:Hoop niet dat je nu nog verdere userid's gaat vragen
Oh, hier waren we.quote:
Zelfs al is het een 5?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, staat je goed.
[..]
Jaaaa.
En 86268 is een palindroom én heeft mijn userid in zich. 86268 is 1 van de slechts 2 getallen onder de 100.000 waarvoor dat geldt, vandaar dat we er even bij stillen hadden moeten staan dus.
[..]
Nope, die ken ik zelf wel, meer dan 50.
prijsbewustquote:
6 is wel mooier, maar goed.quote:
quote:Jij bent ook de enige waar ik van het weet
Precies! En allemaal even cijfers.quote:Een palindroom had ik daarnet dus ook met die 86468
doelbewustquote:
2 weken geleden stond Rose op 6 dacht ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
6 is wel mooier, maar goed.
[..]![]()
[..]
Precies! En allemaal even cijfers.
Heeft die daar iets over te zeggen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
2 weken geleden stond Rose op 6 dacht ik.
Moet Rose dan over mij heen?
Zal Bengel niet leuk vinden![]()
Ja, kom maar mee.quote:Daarin ga ik dus mee met jouw cijfertjes
Op naar de volgende dan maar
mokkapuntquote:
Wel toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heeft die daar iets over te zeggen dan?
[..]
Ja, kom maar mee.![]()
mokkaboonquote:
Mag ik kiezen waar ik naar toe wil?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
Wel toch?
Of zijn ze "milder" geworden die 2
* PrintScreen eerst wil weten waar Arcee naar toe wil
tuinboonquote:mokkaboon
boon
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mag ik kiezen waar ik naar toe wil?
[..]
tuinboon
tuin
Mag 't samen met PS?quote:
Bij voorkeur welquote:
* Arcee wil wel met PS naar een warm land.quote:
quote:stamppot
stamp
* PrintScreen niet verder na hoeft te denken danquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee wil wel met PS naar een warm land.![]()
[..]![]()
stampvoet
voet
Betekent dat dat we gaan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen niet verder na hoeft te denken dan![]()
Voetzool
zool
steunbalkquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Betekent dat dat we gaan?
steunzool
steun
Dat lijkt een beetje op een 'nee'.quote:
wacht op de bestemmingquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op een 'nee'.
balkanstaten
staten
Maar je zei niks.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
wacht op de bestemming
statenbijbel
bijbel
Ik was druk en vergat hetquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar je zei niks.
bijbelvertaling
vertaling
Okee, keur ik goed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
Ik was druk en vergat het
boekvertaling
boek
Je onderbrak onze lieve reisthread, lieverd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom zijn we zo aan het mopperen Arcee?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, keur ik goed.
boekbespreking
bespreking
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ook niet geschikt voor hier
plaatsbespreking
plaats
Daarvoor was het ook alquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je onderbrak onze lieve reisthread, lieverd.
Maar is goed nu.
betaalbewijsquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daarvoor was het ook al
Het ligt aan mij, voel me gewoon 13.gif
aanbetalingquote:
We hebben gewoon miscommunicatie vandaagquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oho, nietes. We deden lief.
Niet nodig, ik vind je heart.gif.
aanzetquote:
Ben ik niet met je eens hoor, we hebben wel lief gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
We hebben gewoon miscommunicatie vandaag
Ik denk dat ik maar beter offline kan gaan ben emotioneel een wrak momenteel ;
Ik vind jou ook
koffiezettenquote:aanzet
zet
Jawel, maar...quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, we hebben wel lief gedaan.
*PS troostknuf geeft*
[..]
koffiezetten
koffie
Ja maar wat is er, lieverd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jawel, maar...
Dank je sweetie
koffiekop
kop
stijfkrampquote:
Aww lieverd...quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
ff een diepe dip
Trusten lieve Arcee
Sweet dreams en misschien tot morgen
PSje moet gewoon niet teveel denken aan "toen"quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aww lieverd...
Snel weer blije PS worden, hoor.
Truste.
Precies, helpt niks. "Toen" gewoon plekje geven en verder met "nu".quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
PSje moet gewoon niet teveel denken aan "toen"
Ik kom er wel weer doorheen
Trusten lievie
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, helpt niks. "Toen" gewoon plekje geven en verder met "nu".
Truste.![]()
*weg is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |