Ik heb ook de Nederlandse versie. Alleen de menu's zijn Nederlands. Gelukkig wel anders is het net A2Racerquote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef McGilles het volgende:
Zouden de politiestemmen enzo ook in het nederlands zijn.
"Heb je al een beschrijving van de auto"
"Ik heb versterking nodig, verdachte rijd richting het oosten"
![]()
nee, maar er is wel ondertiteling bij de filmpjes, echt belachelijk. Ik zag dat bij iemand en lachte hem hard uit...quote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef McGilles het volgende:
![]()
Hij is van chroom.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef babba het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar hij is echt zilverDoor de sepia-omgeving in need for speed lijkt ie meestal van goud te zijn
en de SMS-jes?quote:Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nee, maar er is wel ondertiteling bij de filmpjes, echt belachelijk. Ik zag dat bij iemand en lachte hem hard uit...![]()
Alsjeblieft nietquote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef McGilles het volgende:
![]()
Mijn ogennnnquote:Op zondag 11 december 2005 18:12 schreef i2Them2 het volgende:
Geen radio 538 limo, maar ach![]()
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05490/AstonMartin-DB9-538.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nop kan je niet meer eraf halen.quote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef melluk het volgende:
mensen wie kan mij helpen....zodora je een unieke performance upgrade installeert in een auto.....dan kan je die er niet meer uithalen en in een andere auto bouwen net als bij NFSU 2?
of kan dat wel?
en zo ja, hoe dan?
waarom vraag je dit in 2 topics?quote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef melluk het volgende:
mensen wie kan mij helpen....zodora je een unieke performance upgrade installeert in een auto.....dan kan je die er niet meer uithalen en in een andere auto bouwen net als bij NFSU 2?
of kan dat wel?
en zo ja, hoe dan?
Dan installeer je hem toch ff opnieuw? Bij de installatie kan je de taal kiezenquote:Op maandag 12 december 2005 19:04 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik wou dat ik die taal nog kon verranderen, ik haat nederlands in spellen
opnieuw installeren ?quote:Op maandag 12 december 2005 19:23 schreef babba het volgende:
[..]
Dan installeer je hem toch ff opnieuw? Bij de installatie kan je de taal kiezen
Dan zijn de filmpjes enzo toch weg?quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
opnieuw installeren ?![]()
gewoon ff in de windows registry veranderen in engels en klaarin 20 sec.
Zo wel. Maar doe het op mijn manierquote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef babba het volgende:
[..]
Dan zijn de filmpjes enzo toch weg?
kan ook idd en nu als de soder snel wat plaatjesquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo wel. Maar doe het op mijn manier
Ga naar "C:\Programm Files\EA Games\Need For Speed Most Wanted\Languages" en verander de naam 'English' naar 'Dutch' en 'Dutch' naar 'English'. Klaar
Die was van de week bij Top Gearquote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
kan ook idd en nu als de soder snel wat plaatjes![]()
zal ik dan alvast 1 doen
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |