Ik heb ook de Nederlandse versie. Alleen de menu's zijn Nederlands. Gelukkig wel anders is het net A2Racerquote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef McGilles het volgende:
Zouden de politiestemmen enzo ook in het nederlands zijn.
"Heb je al een beschrijving van de auto"
"Ik heb versterking nodig, verdachte rijd richting het oosten"
![]()
nee, maar er is wel ondertiteling bij de filmpjes, echt belachelijk. Ik zag dat bij iemand en lachte hem hard uit...quote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef McGilles het volgende:
![]()
Hij is van chroom.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef babba het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar hij is echt zilverDoor de sepia-omgeving in need for speed lijkt ie meestal van goud te zijn
en de SMS-jes?quote:Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nee, maar er is wel ondertiteling bij de filmpjes, echt belachelijk. Ik zag dat bij iemand en lachte hem hard uit...![]()
Alsjeblieft nietquote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef McGilles het volgende:
![]()
Mijn ogennnnquote:Op zondag 11 december 2005 18:12 schreef i2Them2 het volgende:
Geen radio 538 limo, maar ach![]()
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05490/AstonMartin-DB9-538.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nop kan je niet meer eraf halen.quote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef melluk het volgende:
mensen wie kan mij helpen....zodora je een unieke performance upgrade installeert in een auto.....dan kan je die er niet meer uithalen en in een andere auto bouwen net als bij NFSU 2?
of kan dat wel?
en zo ja, hoe dan?
waarom vraag je dit in 2 topics?quote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef melluk het volgende:
mensen wie kan mij helpen....zodora je een unieke performance upgrade installeert in een auto.....dan kan je die er niet meer uithalen en in een andere auto bouwen net als bij NFSU 2?
of kan dat wel?
en zo ja, hoe dan?
Dan installeer je hem toch ff opnieuw? Bij de installatie kan je de taal kiezenquote:Op maandag 12 december 2005 19:04 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik wou dat ik die taal nog kon verranderen, ik haat nederlands in spellen
opnieuw installeren ?quote:Op maandag 12 december 2005 19:23 schreef babba het volgende:
[..]
Dan installeer je hem toch ff opnieuw? Bij de installatie kan je de taal kiezen
Dan zijn de filmpjes enzo toch weg?quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
opnieuw installeren ?![]()
gewoon ff in de windows registry veranderen in engels en klaarin 20 sec.
Zo wel. Maar doe het op mijn manierquote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef babba het volgende:
[..]
Dan zijn de filmpjes enzo toch weg?
kan ook idd en nu als de soder snel wat plaatjesquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo wel. Maar doe het op mijn manier
Ga naar "C:\Programm Files\EA Games\Need For Speed Most Wanted\Languages" en verander de naam 'English' naar 'Dutch' en 'Dutch' naar 'English'. Klaar
Die was van de week bij Top Gearquote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
kan ook idd en nu als de soder snel wat plaatjes![]()
zal ik dan alvast 1 doen
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zilver-achtige kleur blijft echt gruwelijk mooiquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef babba het volgende:
Het is dat hem niet verder kan veranderen:
[afbeelding]
[afbeelding]
die gt, sry hoor, maar die vind ik echt niet mooi, rijd veel liever in de stock versie, dies veel mooier...quote:Op woensdag 14 december 2005 02:47 schreef bas-beest het volgende:
mijn huidige monster
[afbeelding]
Al blijf ik nog steeds in deze rijden als ik zin heb in politie-achtervolgingen
[afbeelding]
yup helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 december 2005 10:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die gt, sry hoor, maar die vind ik echt niet mooi, rijd veel liever in de stock versie, dies veel mooier...
maarja smaak is smaak, en dat verschilt. die audi is trouwens wel mooi!!!![]()
edit: die gt... hijs wel mooi hoor, maar je herkent hem gewoon niet goed meer, en dat vind ik, als gt liefhebber, gewoon jammer![]()
kijk. DAT is nou een prachding nogwel in mijn lievelingskleurquote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
yup helemaal mee eens
mijn gt heeft ook geen bodykit
[afbeelding]
[afbeelding]
Yup. Maar zulke vragen horen in het [Multi] Need for Speed Most Wanted - Deel 11quote:Op woensdag 14 december 2005 11:45 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kijk. DAT is nou een prachding nogwel in mijn lievelingskleur
Xtr3mE
![]()
![]()
![]()
edit: maybe toch maar es most wanted gaan kopen!!!
is hij eigenlijk ook online speelbaar??? ja toch???![]()
wat italic was, was eigenlijk off-topic bedoeld.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup. Maar zulke vragen horen in het [Multi] Need for Speed Most Wanted - Deel 11
[offtopic]Gefeliciteerd nog als nieuwsposter sportquote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef Reflex1 het volgende:
tvp
Niet om het een of ander, maar wát een grúúwelijke gedrochten! Zie je jezelf al rijden in zo'n clowns-mobiel?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ieder z'n smaak, ik vind die pimp maar raak bakken maar niks, dus ik doe maar lekker mafquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:35 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar wát een grúúwelijke gedrochten! Zie je jezelf al rijden in zo'n clowns-mobiel?
Sorry dat ik het zeg maar je autos zijn gigantisch lelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dit kan echt niet!!! Een impreza spoiler en impreza luchthapperquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05512/evol.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] en [[url=http://xs60.xs.to/pics/05512/evol2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als het aan mijn wegligging helpt, waarom niet :quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet!!! Een impreza spoiler en impreza luchthapper![]()
op een EVO
Denk je nou serieus dat die dingen helpenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als het aan mijn wegligging helpt, waarom niet :
Heb het over de soort spoiler dus een 'Impreza' spoiler of nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef Martijn85 het volgende:
Als je er een spoiler op zet dan kan je de neerwaartse druk aanpassen, dus ja
Hoe groter, hoe meer neerwaartse drukquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat die dingen helpen(in dit spel dan)
och, ik heb zo'n ding wel eens IRL gezien op 't dak van een Civic (niet eens een CRXquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet!!! Een impreza spoiler en impreza luchthapper![]()
op een EVO
Zeg dan "dat ding" en niet "die dingen"quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:49 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Heb het over de soort spoiler dus een 'Impreza' spoiler of niet
het ging ook over 'die' dingen namelijk de spoiler en de luchthapperquote:Op woensdag 21 december 2005 09:31 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Zeg dan "dat ding" en niet "die dingen"
En ik maar denken dat jij de ik-geef-veel-complimenten-user-van-fok wasquote:Op woensdag 28 december 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Was het een verneuk-een-lambo poging?
Nee, ik ben heel striktquote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef babba het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de ik-geef-veel-complimenten-user-van-fok was
in het nederlands?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
beide lambo's
Nope doen ze nietquote:Op woensdag 28 december 2005 17:21 schreef johnneman het volgende:
[..]
in het nederlands?ik hoop niet dat de politie enzo ook nl praat haha
Van hoeveel jaar gelden? 5-7quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef thatsme het volgende:
jawel hoor, vragen staat vrij, alleen welke het precies is weet ik niet, een Nvidea 2, 64MB ofzo. Dus niet bepaald het topje van de ijsberg. NFS draait dan ook maar net.
Ik vroeg het me alleen maar af babba. Ik kraak hem niet af. Ik ben erg blij dat we een NFS'verslaafde' erbij hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:07 schreef babba het volgende:
Waarom kraken jullie nou iederéén af zeg, laat die jongen toch lekker spelen op 800x600. Hij wil zijn Neerlands trots laten zien en dan gaan jullie z'n pc afzeiken
Doe er dan in ieder geval normale velgen opquote:Op zondag 16 april 2006 02:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
Over kicken gesproken, wie speelt het nog?
Aanschouw de machtige Ford Mustang GT![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee joh, dan ziet'ie er niet meer fout uitquote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef babba het volgende:
[..]
Doe er dan in ieder geval normale velgen op
Je kan idd beter in een Laguna station rijdenquote:Op zondag 16 april 2006 12:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee joh, dan ziet'ie er niet meer fout uit![]()
Tja, die is nog zo goed als orgineel dus wat daar zo fout aan is..quote:Op maandag 17 april 2006 12:44 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan idd beter in een Laguna station rijden![]()
Ik rij een standaard Micra uit '95quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tja, die is nog zo goed als orgineel dus wat daar zo fout aan is..![]()
Maar vertel eens, waar rij je zelf in?
Vaak komt er nu één van de twee reacties, óf je rijdt een bak waar anderen alleen van kunnen dromen, óf je fietst.
Nee tochh.. Neeeee!! Jij bent te tof gewoon... Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:35 schreef hellmania het volgende:
hahah voor degene die een db9 hebben, ken iemand die er 1 in het echt heeft!
Tsk, val ff iemand anders aan ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik rij een standaard Micra uit '95. Maar ik heb dan ook geen commentaar op een Mustang. Ik ben zelf niet zo'n stationwagon-fan omdat daar over het algemeen hetzelfde type in rijdt (dit hoeft niet op jou te slaan, maar is wel vaak het geval): de voormalig volkswagen golf-rijder die van zijn vrouw/vriendin een gezinsauto moest kopen met als gevolg dat hij thuiskomt met een volvo/volkswagen/audi/etc stationwagon. Ik heb de ervaring dat stationwagons alleen maar lopen te drukken, links rijden waar dat kan en vrolijk over het verdrijvingsvlak mij nog net inhalen. Maar goed; dit hoeft natuurlijk niet (en zal dan ook waarschijnlijk niet) op jou (te) slaan.
Wat ik probeer te zeggen is dat een Mustang met wat minder mooie velgen nog niet half zo fout is als een standaard gezinswagen. Zie dit trouwens niet als een persoonlijke aanval, want dat is niet de bedoeling.
pffffffff wat zijn we weer lekker aardig zeg.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:29 schreef Markster het volgende:
tering doe niet zo vreselijk dom.
Black is beautifullquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:09 schreef X-fi het volgende:
Wat vinden jullie van mijn Mitsubsidi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |