abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 01:55:16 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32687932
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat donderdag Dido naar huis moet. Wil de gebroken Roel wel eens zien.
Dat wordt een herboren Roel. Sinds hij op dat manwijf valt is er geen spoortje Roel meer te ontdekken, slechts een zak testosteron.

Dido eruit, Roel eindelijk wat actie.
Confidence through competence
pi_32687936
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Dramatischer ja, maar weer een Dido-drama. Als Dido weg is zal de groep sterker veranderen en denk ik dat je meer te zien krijgt van Lieske en Ingrid.
Dat denk ik ook. Maar denk ook dat Dido wel in de finale zit. Denk dat de finale Dido, Roel, Joost word. Ik hoop op Lieske, Joost, Ingrid
Onderschriftloos
pi_32687939
quote:
Wie er donderdag ook gaat, mijn feest kan niet meer stuk. Tot ze in de live uitzending weer iets gaan doen wat het verpest.
pi_32687941
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar denk ook dat Dido wel in de finale zit. Denk dat de finale Dido, Roel, Joost word. Ik hoop op Lieske, Joost, Ingrid
Kan ik mee leven

Edit: met je hoop
pi_32687945
Ik snap wel waarom die vriend van Dido van der af wilde,ik had die frigide trut allang terug naar der eigen bed gestuurd en dan negeren,net zo lang tot ze jankend aan je been hangt.Die 2 kleuters moeten nog veel leren
pi_32687963
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef klootje het volgende:
Ik snap wel waarom die vriend van Dido van der af wilde,ik had die frigide trut allang terug naar der eigen bed gestuurd en dan negeren,net zo lang tot ze jankend aan je been hangt.Die 2 kleuters moeten nog veel leren
Het mag waarschijnlijk niet maar ik als vrouwtje (nu iig vrouw die reageert) ben het volledig met je eens, laat die troel niet zo frigide zijn en meer een Linda worden!!
pi_32687973
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat wordt een herboren Roel. Sinds hij op dat manwijf valt is er geen spoortje Roel meer te ontdekken, slechts een zak testosteron.

Dido eruit, Roel eindelijk wat actie.
Ja, ik dacht dat hij niet nog meer kon kruipen tov Dido. Vanavond heeft me laten zien dat het toch nog wel mogelijk was. Ik snap niet dat meiden jongens zo laten kruipen en dat jongens nog kruipen ook. Vreselijk irritant! Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet en niet er klaar mee zijn en je vervolgens rotzooien en op een andere manier er klaar mee zijn. Maar ja, liefde maakt blind he...
Onderschriftloos
pi_32687997
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:00 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat hij niet nog meer kon kruipen tov Dido. Vanavond heeft me laten zien dat het toch nog wel mogelijk was. Ik snap niet dat meiden jongens zo laten kruipen en dat jongens nog kruipen ook. Vreselijk irritant! Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet en niet er klaar mee zijn en je vervolgens rotzooien en op een andere manier er klaar mee zijn. Maar ja, liefde maakt blind he...
Ik snap nog wel dat je een kerel probeert te laten kruipen maar bij haar zit het dieper, kruipen en altijd zul je kruipen voor me, als je opstaat nagel ik je neer en kruip je weer voor me.
pi_32688003
Ik ben bang dat het Roel, Lieske en Joost in de finale wordt.
Ik hoop Rob, Joost, Ingrid.

En Roel zonder Dido wordt echt alles behalve aktie, maar mocht het gebeuren, en wordt het toch minder dan slaapverwekkend, ben ik eventueel bereid mijn ongelijk toe te geven. Wat mijns inziens zeker niet het geval zal zijn, maar goed..
  woensdag 30 november 2005 @ 02:04:47 #160
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32688007
Ik hoop op Lieske, Joost, Roel. Die liggen zo ver uit elkaar als het maar kan.
Confidence through competence
pi_32688015
Hulde Lamon
  woensdag 30 november 2005 @ 02:07:34 #162
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32688026
quote:
Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet
Ze is in tweestrijd, aan de ene kant het verstand die zegt dat dit haast niet goed kan gaan, aan de andere kant het hart want ze heeft toch haar gevoelens. Ik vind 't allemaal vrij normaal. Het is wel leuk te zien dat Roel hier toch goed op inspeelt, maar ik denk ook wel dat hij zwaar gevoelens voor haar heeft want niet alleen stelt hij zich tegenover haar nu kwetsbaar op, heel Nederland kan ook meegenieten en toch doet hij een poging. Is toch wel leuk om te zien.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32688029
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef Arliator het volgende:

[..]

Ik snap nog wel dat je een kerel probeert te laten kruipen maar bij haar zit het dieper, kruipen en altijd zul je kruipen voor me, als je opstaat nagel ik je neer en kruip je weer voor me.
Das bij Dido en Roel de reden waarom het op termijn niks wordt. Ze zei eens met verachting: "mannen zijn ook zo makkelijk"...

Beetje gelijk heeft ze daarmee wel
pi_32688037
quote:
Geloof je dat echt? Dat Roel dan gebroken zal zijn?
Volgens mij gaat 'ie dan wel weer achter Lies aan of zo
pi_32688108
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:07 schreef soylent het volgende:

[..]

Ze is in tweestrijd, aan de ene kant het verstand die zegt dat dit haast niet goed kan gaan, aan de andere kant het hart want ze heeft toch haar gevoelens. Ik vind 't allemaal vrij normaal. Het is wel leuk te zien dat Roel hier toch goed op inspeelt, maar ik denk ook wel dat hij zwaar gevoelens voor haar heeft want niet alleen stelt hij zich tegenover haar nu kwetsbaar op, heel Nederland kan ook meegenieten en toch doet hij een poging. Is toch wel leuk om te zien.
Vast staat dat wij niet in het huis zitten dus niet " objectief" kunnen oordelen in Die situatie, vast staat ook dat gevoelens op gaan spelen, waar dan ook en hoe dan ook. Maar een kerel zo laten kruipen vind ik dan weer niet normaal, en hoe dieper hij Nu gaat hoe dieper hij zal moeten gaan want elke ruzie ( en die komen er nog zat) zal hij het weer goed moeten maken. Ziek
  woensdag 30 november 2005 @ 02:18:13 #166
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32688122
Ik hoop op Lieske, Rob en Roel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_32688143
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:08 schreef Sjet het volgende:

[..]

Geloof je dat echt? Dat Roel dan gebroken zal zijn?
Volgens mij gaat 'ie dan wel weer achter Lies aan of zo
Nee dat denk ik niet, maar denk wel dat hij wat minder soft gaat zijn. Vandaag zag ik hem zelf weer met een schort om lopen. Past toch niet bij de Roel van de eerste weken. Mama Roel zal wel blij zijn!
Onderschriftloos
pi_32688156
Lieske mag van mij winnen... de enige die nog n beeeeeetje vasthoudt aan haar ideeen en niet met werkelijk ALLE winden meewaait...
pi_32688161
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef robster16 het volgende:
Lieske mag van mij winnen... de enige die nog n beeeeeetje vasthoudt aan haar ideeen en niet met werkelijk ALLE winden meewaait...
Ja, maar de vraag is, mag ze ook van Hummie winnen?
Onderschriftloos
pi_32688179
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:20 schreef melke het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet, maar denk wel dat hij wat minder soft gaat zijn. Vandaag zag ik hem zelf weer met een schort om lopen. Past toch niet bij de Roel van de eerste weken. Mama Roel zal wel blij zijn!
Nou...... ik weet niet hoe blij MamaRoel met dit weekdier is.....
Ik zou graag zien dat Roel er donderdag uit gaat....................... zodat Dido de rest van de tijd vreselijk in de rats kan gaan zitten over wat Roel allemaal buiten het huis gaat uitvreten
pi_32688185
ehm Lieske die niet meewaait??? Lieske heeft les gehad van de godmother of roddel en ze heeft geleerd!!
pi_32688192
Ik denk dat ik Ing, Lieske en Joost in de finale wil. De rest vind ik helemaal
pi_32688195
Volgens mij is er 22 december een finale met vier mensen.

Dido eruit, die dan nog een paar keer leuke vragen van Ruud gepikeerd kan beantwoorden.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32688207
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:24 schreef Arliator het volgende:
de godmother of roddel
pi_32688213
het bijft zoals het is,. alle leuke mensen zijn al weg, denk met weemoed aan Linda en Tanja, toen was het nog levendig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')