Dat wordt een herboren Roel. Sinds hij op dat manwijf valt is er geen spoortje Roel meer te ontdekken, slechts een zak testosteron.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat donderdag Dido naar huis moet. Wil de gebroken Roel wel eens zien.
Dat denk ik ook. Maar denk ook dat Dido wel in de finale zit. Denk dat de finale Dido, Roel, Joost word. Ik hoop op Lieske, Joost, Ingridquote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dramatischer ja, maar weer een Dido-drama. Als Dido weg is zal de groep sterker veranderen en denk ik dat je meer te zien krijgt van Lieske en Ingrid.
Wie er donderdag ook gaat, mijn feest kan niet meer stuk. Tot ze in de live uitzending weer iets gaan doen wat het verpest.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar denk ook dat Dido wel in de finale zit. Denk dat de finale Dido, Roel, Joost word. Ik hoop op Lieske, Joost, Ingrid
Het mag waarschijnlijk niet maar ik als vrouwtje (nu iig vrouw die reageert) ben het volledig met je eens, laat die troel niet zo frigide zijn en meer een Linda worden!!quote:Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef klootje het volgende:
Ik snap wel waarom die vriend van Dido van der af wilde,ik had die frigide trut allang terug naar der eigen bed gestuurd en dan negeren,net zo lang tot ze jankend aan je been hangt.Die 2 kleuters moeten nog veel leren
Ja, ik dacht dat hij niet nog meer kon kruipen tov Dido. Vanavond heeft me laten zien dat het toch nog wel mogelijk was. Ik snap niet dat meiden jongens zo laten kruipen en dat jongens nog kruipen ook. Vreselijk irritant! Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet en niet er klaar mee zijn en je vervolgens rotzooien en op een andere manier er klaar mee zijn. Maar ja, liefde maakt blind he...quote:Op woensdag 30 november 2005 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wordt een herboren Roel. Sinds hij op dat manwijf valt is er geen spoortje Roel meer te ontdekken, slechts een zak testosteron.![]()
Dido eruit, Roel eindelijk wat actie.
Ik snap nog wel dat je een kerel probeert te laten kruipen maar bij haar zit het dieper, kruipen en altijd zul je kruipen voor me, als je opstaat nagel ik je neer en kruip je weer voor me.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat hij niet nog meer kon kruipen tov Dido. Vanavond heeft me laten zien dat het toch nog wel mogelijk was. Ik snap niet dat meiden jongens zo laten kruipen en dat jongens nog kruipen ook. Vreselijk irritant! Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet en niet er klaar mee zijn en je vervolgens rotzooien en op een andere manier er klaar mee zijn. Maar ja, liefde maakt blind he...
Ze is in tweestrijd, aan de ene kant het verstand die zegt dat dit haast niet goed kan gaan, aan de andere kant het hart want ze heeft toch haar gevoelens. Ik vind 't allemaal vrij normaal. Het is wel leuk te zien dat Roel hier toch goed op inspeelt, maar ik denk ook wel dat hij zwaar gevoelens voor haar heeft want niet alleen stelt hij zich tegenover haar nu kwetsbaar op, heel Nederland kan ook meegenieten en toch doet hij een poging. Is toch wel leuk om te zien.quote:Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet
Das bij Dido en Roel de reden waarom het op termijn niks wordt. Ze zei eens met verachting: "mannen zijn ook zo makkelijk"...quote:Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snap nog wel dat je een kerel probeert te laten kruipen maar bij haar zit het dieper, kruipen en altijd zul je kruipen voor me, als je opstaat nagel ik je neer en kruip je weer voor me.![]()
Geloof je dat echt? Dat Roel dan gebroken zal zijn?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Vast staat dat wij niet in het huis zitten dus niet " objectief" kunnen oordelen in Die situatie, vast staat ook dat gevoelens op gaan spelen, waar dan ook en hoe dan ook. Maar een kerel zo laten kruipen vind ik dan weer niet normaal, en hoe dieper hij Nu gaat hoe dieper hij zal moeten gaan want elke ruzie ( en die komen er nog zat) zal hij het weer goed moeten maken. Ziekquote:Op woensdag 30 november 2005 02:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Ze is in tweestrijd, aan de ene kant het verstand die zegt dat dit haast niet goed kan gaan, aan de andere kant het hart want ze heeft toch haar gevoelens. Ik vind 't allemaal vrij normaal. Het is wel leuk te zien dat Roel hier toch goed op inspeelt, maar ik denk ook wel dat hij zwaar gevoelens voor haar heeft want niet alleen stelt hij zich tegenover haar nu kwetsbaar op, heel Nederland kan ook meegenieten en toch doet hij een poging. Is toch wel leuk om te zien.
Nee dat denk ik niet, maar denk wel dat hij wat minder soft gaat zijn. Vandaag zag ik hem zelf weer met een schort om lopen. Past toch niet bij de Roel van de eerste weken. Mama Roel zal wel blij zijn!quote:Op woensdag 30 november 2005 02:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Dat Roel dan gebroken zal zijn?
Volgens mij gaat 'ie dan wel weer achter Lies aan of zo![]()
Ja, maar de vraag is, mag ze ook van Hummie winnen?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef robster16 het volgende:
Lieske mag van mij winnen... de enige die nog n beeeeeetje vasthoudt aan haar ideeen en niet met werkelijk ALLE winden meewaait...
Nou...... ik weet niet hoe blij MamaRoel met dit weekdier is.....quote:Op woensdag 30 november 2005 02:20 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar denk wel dat hij wat minder soft gaat zijn. Vandaag zag ik hem zelf weer met een schort om lopen. Past toch niet bij de Roel van de eerste weken. Mama Roel zal wel blij zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |