abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 01:55:16 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32687932
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat donderdag Dido naar huis moet. Wil de gebroken Roel wel eens zien.
Dat wordt een herboren Roel. Sinds hij op dat manwijf valt is er geen spoortje Roel meer te ontdekken, slechts een zak testosteron.

Dido eruit, Roel eindelijk wat actie.
Confidence through competence
pi_32687936
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Dramatischer ja, maar weer een Dido-drama. Als Dido weg is zal de groep sterker veranderen en denk ik dat je meer te zien krijgt van Lieske en Ingrid.
Dat denk ik ook. Maar denk ook dat Dido wel in de finale zit. Denk dat de finale Dido, Roel, Joost word. Ik hoop op Lieske, Joost, Ingrid
Onderschriftloos
pi_32687939
quote:
Wie er donderdag ook gaat, mijn feest kan niet meer stuk. Tot ze in de live uitzending weer iets gaan doen wat het verpest.
pi_32687941
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar denk ook dat Dido wel in de finale zit. Denk dat de finale Dido, Roel, Joost word. Ik hoop op Lieske, Joost, Ingrid
Kan ik mee leven

Edit: met je hoop
pi_32687945
Ik snap wel waarom die vriend van Dido van der af wilde,ik had die frigide trut allang terug naar der eigen bed gestuurd en dan negeren,net zo lang tot ze jankend aan je been hangt.Die 2 kleuters moeten nog veel leren
pi_32687963
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef klootje het volgende:
Ik snap wel waarom die vriend van Dido van der af wilde,ik had die frigide trut allang terug naar der eigen bed gestuurd en dan negeren,net zo lang tot ze jankend aan je been hangt.Die 2 kleuters moeten nog veel leren
Het mag waarschijnlijk niet maar ik als vrouwtje (nu iig vrouw die reageert) ben het volledig met je eens, laat die troel niet zo frigide zijn en meer een Linda worden!!
pi_32687973
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat wordt een herboren Roel. Sinds hij op dat manwijf valt is er geen spoortje Roel meer te ontdekken, slechts een zak testosteron.

Dido eruit, Roel eindelijk wat actie.
Ja, ik dacht dat hij niet nog meer kon kruipen tov Dido. Vanavond heeft me laten zien dat het toch nog wel mogelijk was. Ik snap niet dat meiden jongens zo laten kruipen en dat jongens nog kruipen ook. Vreselijk irritant! Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet en niet er klaar mee zijn en je vervolgens rotzooien en op een andere manier er klaar mee zijn. Maar ja, liefde maakt blind he...
Onderschriftloos
pi_32687997
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:00 schreef melke het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat hij niet nog meer kon kruipen tov Dido. Vanavond heeft me laten zien dat het toch nog wel mogelijk was. Ik snap niet dat meiden jongens zo laten kruipen en dat jongens nog kruipen ook. Vreselijk irritant! Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet en niet er klaar mee zijn en je vervolgens rotzooien en op een andere manier er klaar mee zijn. Maar ja, liefde maakt blind he...
Ik snap nog wel dat je een kerel probeert te laten kruipen maar bij haar zit het dieper, kruipen en altijd zul je kruipen voor me, als je opstaat nagel ik je neer en kruip je weer voor me.
pi_32688003
Ik ben bang dat het Roel, Lieske en Joost in de finale wordt.
Ik hoop Rob, Joost, Ingrid.

En Roel zonder Dido wordt echt alles behalve aktie, maar mocht het gebeuren, en wordt het toch minder dan slaapverwekkend, ben ik eventueel bereid mijn ongelijk toe te geven. Wat mijns inziens zeker niet het geval zal zijn, maar goed..
  woensdag 30 november 2005 @ 02:04:47 #160
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32688007
Ik hoop op Lieske, Joost, Roel. Die liggen zo ver uit elkaar als het maar kan.
Confidence through competence
pi_32688015
Hulde Lamon
  woensdag 30 november 2005 @ 02:07:34 #162
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32688026
quote:
Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet
Ze is in tweestrijd, aan de ene kant het verstand die zegt dat dit haast niet goed kan gaan, aan de andere kant het hart want ze heeft toch haar gevoelens. Ik vind 't allemaal vrij normaal. Het is wel leuk te zien dat Roel hier toch goed op inspeelt, maar ik denk ook wel dat hij zwaar gevoelens voor haar heeft want niet alleen stelt hij zich tegenover haar nu kwetsbaar op, heel Nederland kan ook meegenieten en toch doet hij een poging. Is toch wel leuk om te zien.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32688029
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef Arliator het volgende:

[..]

Ik snap nog wel dat je een kerel probeert te laten kruipen maar bij haar zit het dieper, kruipen en altijd zul je kruipen voor me, als je opstaat nagel ik je neer en kruip je weer voor me.
Das bij Dido en Roel de reden waarom het op termijn niks wordt. Ze zei eens met verachting: "mannen zijn ook zo makkelijk"...

Beetje gelijk heeft ze daarmee wel
pi_32688037
quote:
Geloof je dat echt? Dat Roel dan gebroken zal zijn?
Volgens mij gaat 'ie dan wel weer achter Lies aan of zo
pi_32688108
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:07 schreef soylent het volgende:

[..]

Ze is in tweestrijd, aan de ene kant het verstand die zegt dat dit haast niet goed kan gaan, aan de andere kant het hart want ze heeft toch haar gevoelens. Ik vind 't allemaal vrij normaal. Het is wel leuk te zien dat Roel hier toch goed op inspeelt, maar ik denk ook wel dat hij zwaar gevoelens voor haar heeft want niet alleen stelt hij zich tegenover haar nu kwetsbaar op, heel Nederland kan ook meegenieten en toch doet hij een poging. Is toch wel leuk om te zien.
Vast staat dat wij niet in het huis zitten dus niet " objectief" kunnen oordelen in Die situatie, vast staat ook dat gevoelens op gaan spelen, waar dan ook en hoe dan ook. Maar een kerel zo laten kruipen vind ik dan weer niet normaal, en hoe dieper hij Nu gaat hoe dieper hij zal moeten gaan want elke ruzie ( en die komen er nog zat) zal hij het weer goed moeten maken. Ziek
  woensdag 30 november 2005 @ 02:18:13 #166
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32688122
Ik hoop op Lieske, Rob en Roel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_32688143
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:08 schreef Sjet het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet, maar denk wel dat hij wat minder soft gaat zijn. Vandaag zag ik hem zelf weer met een schort om lopen. Past toch niet bij de Roel van de eerste weken. Mama Roel zal wel blij zijn!
Onderschriftloos
pi_32688156
Lieske mag van mij winnen... de enige die nog n beeeeeetje vasthoudt aan haar ideeen en niet met werkelijk ALLE winden meewaait...
pi_32688161
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef robster16 het volgende:
Lieske mag van mij winnen... de enige die nog n beeeeeetje vasthoudt aan haar ideeen en niet met werkelijk ALLE winden meewaait...
Ja, maar de vraag is, mag ze ook van Hummie winnen?
Onderschriftloos
pi_32688179
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:20 schreef melke het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet, maar denk wel dat hij wat minder soft gaat zijn. Vandaag zag ik hem zelf weer met een schort om lopen. Past toch niet bij de Roel van de eerste weken. Mama Roel zal wel blij zijn!
Nou...... ik weet niet hoe blij MamaRoel met dit weekdier is.....
Ik zou graag zien dat Roel er donderdag uit gaat....................... zodat Dido de rest van de tijd vreselijk in de rats kan gaan zitten over wat Roel allemaal buiten het huis gaat uitvreten
pi_32688185
ehm Lieske die niet meewaait??? Lieske heeft les gehad van de godmother of roddel en ze heeft geleerd!!
pi_32688192
Ik denk dat ik Ing, Lieske en Joost in de finale wil. De rest vind ik helemaal
pi_32688195
Volgens mij is er 22 december een finale met vier mensen.

Dido eruit, die dan nog een paar keer leuke vragen van Ruud gepikeerd kan beantwoorden.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32688207
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:24 schreef Arliator het volgende:
de godmother of roddel
pi_32688213
het bijft zoals het is,. alle leuke mensen zijn al weg, denk met weemoed aan Linda en Tanja, toen was het nog levendig
pi_32688217
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef robster16 het volgende:
Hoe nadelen in je voordeel kunnen spreken.
Lieske is voor mij een uitgelezen boek.
Grote bek op de studentenvereninging, met veel bravour het huis in, merken dat de "grote mensenwereld" niet op je populaire turbo taal en clichematige theorietjes zit te wachten, en dan maar tot 14 jarige devolueren, om de aandacht nog een beetje te kunnen pakken.
Lieske is best aandoenlijk op haar tijd, maar zou een hopeloos mislukte winnares zijn, wat mij betreft.
Maar ieder zijn mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 30-11-2005 02:42:57 ]
pi_32688226
Thx Sjet
pi_32688237
Linda had moeten winnen! En zo is het en niet anders!
pi_32688244
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:

[..]

Grote bek op de studentenvereninging, met veel bravour het huis in, merken dat de "grote mensenwereld" niet op je populaire turbo taal en clichematige theorietjes zit te wachten, en dan maar tot 14 jarige devalueren, om de aandacht nog een beetje te kunnen pakken.
Lieske is best aandoenlijk op haar tijd, maar zou een hopeloos mislukte winnares zijn, wat mij betreft.
Maar ieder zijn mening.
---- gaat winnen
pi_32688250
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:08 schreef Sjet het volgende:
Roel die wordt echt gek (laat ze maar vast extra schuimrubber aanbrengen op de muren)
Die gaat schoppen en slaan als Dido eruit gaat
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32688262
Utwodublin
Als Dido wint,. en ik vrees met grote vrezen vreet ik dit jaar mijn schoenletter eindelijk eens op.
pi_32688278
Volgt henk.jansen het geheel wel?? Roel denkt lekker chil als Dido weg is en gaat aan de zuip
pi_32688300
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:35 schreef Arliator het volgende:
Volgt henk.jansen het geheel wel?? Roel denkt lekker chil als Dido weg is en gaat aan de zuip
Ik volg het geheel heel goed, en ken een vergelijkbaar geval.
Roel is gewoon een warmpie (tegenovergestelde van Cool)
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32688312
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:59 schreef Arliator het volgende:

[..]

Het mag waarschijnlijk niet maar ik als vrouwtje (nu iig vrouw die reageert) ben het volledig met je eens, laat die troel niet zo frigide zijn en meer een Linda worden!!
Ze is lesbisch maar heeft het waarschijnlijk zelf nog niet door,na 2 kinderen zit Roeltje met de rekeningen en zijn handen in zijn haar(als ie dat had)en Dido bij Nathalie?
  woensdag 30 november 2005 @ 02:41:49 #185
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32688332
Mijn mening: Finale Joost, Rob en Dido. Volgende exits rspectievelijk: Lieske, Nathalie, Ingrid, Roel.
Roel is mijn favoriet maar mag weg. Laat hem lekker gaan genieten van z'n geld, de wereldreis en de herrinneringen aan de leuke tijd die hij in het huis heeft gehad. (en later ook van Dido)
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32688345
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:39 schreef klootje het volgende:

[..]

Ze is lesbisch maar heeft het waarschijnlijk zelf nog niet door,na 2 kinderen zit Roeltje met de rekeningen en zijn handen in zijn haar(als ie dat had)en Dido bij Nathalie?
ze is vast lesbo maar Naat is leuk voor na het huis met dr dikke lijf, kan ze mooi kinders mee baren, blijft Dido de dunste. Maar tegen die tijd is Roel al lang afgehaakt, die gaat niet avond aan avond naar Naat en Dido luisteren als het niet hoeft voor je centen.
  woensdag 30 november 2005 @ 02:47:21 #187
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32688374
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:30 schreef Arliator het volgende:
Linda was een leuke meid maar geen BB-winnaar zoals Talpa dat in gedachte heeft, gok ik. Zie je haar naar buiten lopen met de hoofdprijs, haar rooie wangen en haar accentje? Dat zou een afknapper zijn voor een boel mensen.
Zij zien liever de tranen van een halve homo Joost die in de armen van zijn vriendin flauw valt. Dat gok ik tenminste.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32688382
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:

[..]

Grote bek op de studentenvereninging, met veel bravour het huis in, merken dat de "grote mensenwereld" niet op je populaire turbo taal en clichematige theorietjes zit te wachten, en dan maar tot 14 jarige devolueren, om de aandacht nog een beetje te kunnen pakken.
Maar ieder zijn mening.
Onderschriftloos
pi_32688404
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:30 schreef Arliator het volgende:
Nee zeg, ben blij dat ze alweer een tijd naar huis is. Linda irriteerde me dood met haar hersenloos gedrag
Onderschriftloos
pi_32688409
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Linda was een leuke meid maar geen BB-winnaar zoals Talpa dat in gedachte heeft, gok ik. Zie je haar naar buiten lopen met de hoofdprijs, haar rooie wangen en haar accentje? Dat zou een afknapper zijn voor een boel mensen.
Zij zien liever de tranen van een halve homo Joost die in de armen van zijn vriendin flauw valt. Dat gok ik tenminste.
OK... Wat Liekske betreft mag je los nu van mij. Maar wat is er in godsnaam mis het het accent van Linda
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32688416
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef Arliator het volgende:
het bijft zoals het is,. alle leuke mensen zijn al weg, denk met weemoed aan Linda en Tanja, toen was het nog levendig
En niet te vergeten Menno Toen was er nog iets lekkers om naar te kijken Voor mij dan he?!
pi_32688418
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Met Joost heb ik ook niet al te veel moeite als winnaar. je blijft toch een vrouwtje en hij weet ze te beroeren al is het a sexueel
pi_32688421
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:53 schreef Sjet het volgende:

[..]

En niet te vergeten Menno Toen was er nog iets lekkers om naar te kijken Voor mij dan he?!

Ralluff
pi_32688428
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:54 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ralluff
Ralph liet me altijd denken aan dat masker van Scream.
Onderschriftloos
pi_32688432
Linda maakte van alles mooi om naar te kijken en te luisteren, hoorde liever Linda dan Roel
pi_32688439
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:55 schreef melke het volgende:

[..]

Ralph liet me altijd denken aan dat masker van Scream.

Nu wordt het denk ik echt hoog tijd te gaan slapen, een link tussen Ralph en het masker van Scream
pi_32688441
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:54 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ralluff
Ralluf voor jou
pi_32688443
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:56 schreef Arliator het volgende:
Linda maakte van alles mooi om naar te kijken en te luisteren, hoorde liever Linda dan Roel
Precies

Welterusten allemaal
pi_32688445
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:58 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Nu wordt het denk ik echt hoog tijd te gaan slapen, een link tussen Ralph en het masker van Scream
Ja, kijk maar eens naar dat masker en z'n gezicht. Naast de mond beide zulke lijnen omlaag. Brr eng
Onderschriftloos
  woensdag 30 november 2005 @ 02:59:54 #200
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32688450
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:52 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

OK... Wat Liekske betreft mag je os nu van mij. Maar wat is er in gidsnaam mis het het accent van Linda
Accentje van Linda is schattig hoor, ik vind dat juist super (en vooral om te horen uit de mond van een vrouw ). Maar ze heeft gewoon niet 'de uitstraling' wat je verwacht bij een BB-winnaar. Daarvoor waren er naar mijn mening meerdere factoren die meespeelden en één ervan was die overdreven zachte G.
Ik denk dat Hummie daar gewoon niet op zit te wachten.

Ik zag dat je in de buurt was en heb me toch flink ingehouden over Lieske.

Trusten nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')