Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet? Icequeen???? Die van skip it en zo?????quote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Sjet![]()
Ze is net klaar met wat anders![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
Onze blonde stoot is ook weer wakker
[afbeelding]
dat zou ook goed kunnen inderdaad, misschien was het de eerste keer dat hij bij haar mocht vingerverfen, en dat ze zich daarom zo schaamtquote:Op woensdag 30 november 2005 00:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, dat geloof ik niet helemaal...
Ik denk eerder dat Roel voor handyman heeft gespeeld...
Nee dat had hij pas al gedaan , er moet nu wat meer gebeurt zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef Showtime het volgende:
[..]
dat zou ook goed kunnen inderdaad, misschien was het de eerste keer dat hij bij haar mocht vingerverfen, en dat ze zich daarom zo schaamt
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef mijn23 het volgende:
even de feiten op een rij: roel heeft dido klaar gevingerd,daar schaamt ze zich nu voor .in haar woorden : "als je me in zo'n toestand brengt dan maakt het me allemaal niet meer uit en wil ik alles met je doen" dido heeft roel niet afgetrokken en bood haar excuses daarvoor aan. roel zei : ik ga dadelijk wel even naar de wc
En donderdag gaat Roel weg ole olequote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef farceman het volgende:
ze zijn nu aan het overleggen dat ze het niet elek dag willen gaan doen maar sporadisch haha
\wat een watjes he,hij heeft haar gewoon alleen maar gevingerd want roel zei net: ik ga zo wel even naar de wc.waarop dido zei :flauw van me dat ik het bij jou niet afgemaakt heb. roel :maakt niet uitquote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef farceman het volgende:
ze zijn nu aan het overleggen dat ze het niet elek dag willen gaan doen maar sporadisch haha
Haha. Dat wordt een Kakraker.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef farceman het volgende:
Over 9 maanden is de kakker zwanger van een kraker....
We zullen ons gedragenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga naast flugelmannetje kruipen
Jullie vermaken jezelf wel hè?
en dan te bedenken dat er wel degelijk camera's hangen in het toilet, wij zien het niet maar de regie welquote:Op woensdag 30 november 2005 00:25 schreef mijn23 het volgende:
[..]
\wat een watjes he,hij heeft haar gewoon alleen maar gevingerd want roel zei net: ik ga zo wel even naar de wc.waarop dido zei :flauw van me dat ik het bij jou niet afgemaakt heb. roel :maakt niet uit
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
Ja inderdaad. Vond het alleen leuk om even te fantaseren hoe het kuikentje van Dido & Roel eruit zou komen te zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:27 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ze hebben niet geneukt ,daar hadden ze het net over.alleen gevingerd
Even kijken hoelang ze het uithoudt voordat ze weer gaat roddelen over Dido en Roel.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:29 schreef AMDFreak het volgende:
Lieske is ook weer gezellig van de partij
Hihiquote:Op woensdag 30 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
[..]
http://www.dewijs-3d.com/Demos/nijlpaard_ana_groot.jpg![]()
Waarom zou de "Diva" zich om iemand anders dan zichzelf bekommeren?? Het gaat toch alleen maar om wat Dido wil?? En neem van me aan dat Dido niet aan dat wormpje wil voelen.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef Maurisico het volgende:
Dus Roeltje heeft een paar kleffe plakhandjes gehaald.........en Dido niks terug doen....is gewoon wraak van dido.. die denkt natuurlijk: ik raak niets waar dat rode loeder al aan heeft gezeten..
Roel mag gezien de omstandigheden met dit resultaat heel blij zijn...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:29 schreef mijn23 het volgende:
als dido nu sociaal is helpt ze roel ook even een handje nu maar nee daar denkt de koningin niet aan
Ja dat typeert Lieske wel, hoe ze vandaag deed.quote:
wormpje?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:38 schreef Arliator het volgende:
En neem van me aan dat Dido niet aan dat wormpje wil voelen.![]()
Heeft ie snel gedaan dan:quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
Roel gaat zo het werk afmaken wat Dido naliet
[afbeelding]
Ze had het sarcasme niet in de gaten van "Nee Lies dat weten we niet"?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef milagro het volgende:
Wat is Lies toch ook een sufkut, hè
"weten jullie wat een abces is"
Nee, Lies ,dat weten we niet
"oh, nou, een abces is........"
OMFG
Ik zei ook zoquote:Op woensdag 30 november 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ie snel gedaan dan:
[afbeelding]
Hoe lang ben je weggeweest?quote:
hahahaquote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef odie22 het volgende:
Roel probeert met een handdoek die kaarsjes op de grond uit te wapperen, ( kan hij toch beter Lieske effe vragen )![]()
Net iets te lang geloof ikquote:
Hahahahhahahaha , ja zoiets steld ik me ook al voorquote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
hahaha![]()
Roel: Beste Lies ik moet je iets bekennen. Ga bij die kaarsjes zitten. Het is hier in het huis één front tegen jou!
Lieske: miepmiep wapperwapper.
Alle kaarsjes uit.
De uitzending is ook maar een half uur he... en wij streamers zien 24 uur. Een voetbal samenvatting kan je ook heel boeiend maken... ook al gebeurt er 90 minuten haast niksquote:Op woensdag 30 november 2005 00:46 schreef Lamon het volgende:
Ik heb net even de herhaling van vanavond gepakt.
Om gek van te worden! Tijdens de streams is er echt geen fuck te beleven, en als je het dan bij elkaar gemonteerd ziet, lijkt het net alsof het een hele dolle boel is daar.
Hoe krijgen ze het voor elkaar..
Uiteraard. Maar toch..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De uitzending is ook maar een half uur he... en wij streamers zien 24 uur. Een voetbal samenvatting kan je ook heel boeiend maken... ook al gebeurt er 90 minuten haast niks
Ja en toen had ik net geen beeld meer toen hij naar de gang liepquote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef mijn23 het volgende:
hahaha roel wacht echt tot ie naar de wc kan
Daar heb je gelijk in. Ik heb ook vaak gehad dat ik dingen live veel leuker vond dan in de uitzending, waar ze er in 30 seconden overheen stappen. Maar zoals met al die geheime opdrachten word het weer een stuk duidelijker als je de uitzendingen ziet.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar toch..
Toen met dat muis incident of de eerste keer dat Roel en Dido bij elkaar sliepen, of die eerste feestavonden had ik echt zoiets van "Yes, dit is leuke tv, en ik zie het live en later ziet het grootste deel van Nederland het pas terug."
Nu is het meer van "O ja, als je het zo achter elkaar zet is het eigenlijk niet eens zu erg als ik dacht.."
Als ie nou direct na dat vingeren ff was gegaan, was ie al klaar geweest nu.quote:
En niet eens een peukje erachteraan maar gelijk z'n nest inquote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef odie22 het volgende:
Daar is ie weer
Sorry... je bent net als Lieske nuquote:Op woensdag 30 november 2005 00:59 schreef Sjet het volgende:
Vinden jullie Roel en Dido ook zo schattig?
idd, nu is het weer vanaf pink beginnenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ie nou direct na dat vingeren ff was gegaan, was ie al klaar geweest nu.![]()
Wij kunnen het veel snellerquote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef mijn23 het volgende:
[..]
5 minuten en roel is klaar gekomen!!![]()
Rondje 30 blankquote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
Nou? Wat is zijn eindtijd geworden?
trustequote:Op woensdag 30 november 2005 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik lach me rot om jullie
Maar iedereen is er nu KLAAR mee, dus ik kan ook naar bedje
O, ja..... het klinkt net alsof vind ik het schattig he.......quote:Op woensdag 30 november 2005 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... je bent net als Lieske nuAlleen dus
trustenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik lach me rot om jullie
Maar iedereen is er nu KLAAR mee, dus ik kan ook naar bedje
Idee voor BB6: een man, type heftige kraker van het kaliber van roel die niet genomineerd kan worden en 12 Dido's die onderling mogen uitmaken om wie van hen het universum nou echt draait...quote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef Lamon het volgende:
Jesus, wat heeft Dido het goed bekeken. Iemand die kruipend aan al haar wensen voldoet, zonder dat ze ook maar iets terug hoeft te geven.
En ze kan ook nog het morele gelijk halen.
Eigenlijk is het zo ziek, dat het bijna weer leuk wordt.
Nooit last gehad van mijn verbinding... of bedoel je tussen roel en dido?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:09 schreef odie22 het volgende:
Is de verbinding weer normaal bij iedereen
Gepaald niet denken we... wel vingeroefeningen gedaan bij Didoquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef StefanFM het volgende:
jongens ik schakel net in, maar heeft Roel nou eindelijk die zeik Dido gepaald?
Roel ruikt naar rotte vis en zn handje plakt maar Dido kan haar handen in onschuld wassen, die heeft nergens aan gezetenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef StefanFM het volgende:
jongens ik schakel net in, maar heeft Roel nou eindelijk die zeik Dido gepaald?
Nee bedoelde de beelden , had 96 kbps , plaatjes zagen er niet uit , en nu weer perfect beeldquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nooit last gehad van mijn verbinding... of bedoel je tussen roel en dido?
Tis maar waar je zin in hebtquote:Op woensdag 30 november 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gepaald niet denken we... wel vingeroefeningen gedaan bij Dido
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Roel ruikt naar rotte vis en zn handje plakt maar Dido kan haar handen in onschuld wassen, die heeft nergens aan gezeten![]()
♀quote:Op woensdag 30 november 2005 01:12 schreef Sjet het volgende:
Ik blijf me verbazen over Dido hoor...................... je kan haar blijkbaar alles flikken![]()
Geen last van gehad, zover ik weet... check mijn caps maar deze avond.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee bedoelde de beelden , had 96 kbps , plaatjes zagen er niet uit , en nu weer perfect beeld
Ja...... tis toch ergquote:Op woensdag 30 november 2005 01:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
♀
Als je maar alles uit de kast trekt om het goed te maken dan![]()
[hoop]quote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Tjonge jonge jonge... Wat valt me dit tegen van Dido! Het is maar weer al te duidelijk dat verliefde mensen blind zijn. Morgen in het BB de beelden van Linda met Roel!!
Nee toch zekerquote:Op woensdag 30 november 2005 01:36 schreef Arliator het volgende:
BB heeft niets anders meer dan de Dido en Roel show dus dan maar beetje spectacel in brengen, hopen ze
Snel gepiektquote:Op woensdag 30 november 2005 01:36 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat het hoogste tijd wordt voor Roel om te vertrekken donderdag.
Het is geen nare jongen, maar hij heeft heel snel gepiekt en op dit moment is het wel duidelijk dat hij geen leuke inbreng meer zal hebben in het programma. Zijn rol is een beetje af nu.
♀ Dido heeft nooit een rol gehad, laat die dan ajb oprotten, zal veel meer impact hebben. Naaaaaaat naar de klotuh, Roel die weer een"fuck the rools stoere kraker"kan worden en een beetje meer aandacht voor de rest ook van de redactie.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:36 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat het hoogste tijd wordt voor Roel om te vertrekken donderdag.
Het is geen nare jongen, maar hij heeft heel snel gepiekt en op dit moment is het wel duidelijk dat hij geen leuke inbreng meer zal hebben in het programma. Zijn rol is een beetje af nu.
Ik denk dat ze er nu juist niet uit gaan. Eerst was Tanja de kijkcijferkanon, nu Roel en Dido. BB helpt niet voor niets mee (aan deze verhalenlijn). Vragenstel ronde boos, goed maken, foto laten zien weer boos, goedmaken. Kijk daarbij ook nog maar eens naar de uitzendingen, Big Dido Roel Brother. Ik hoop trouwens dat je gelijk hebt en dat er een van de twee donderdag zal vertrekkenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[hoop]
Ach ben alleen maar blij. BB ziet nu denk ik wel, dat het allemaal hetzelfde blijft, kort ruzietje en dan weer vergeven en vergeten en klef bij elkaar hangen. Dus 1 van de 2 moet er wel uit denk ik. Dit wordt vervelend voor de kijkers![]()
[/hoop]
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
♀ Dido heeft nooit een rol gehad, laat die dan ajb oprotten, zal veel meer impact hebben. Naaaaaaat naar de klotuh, Roel die weer een"fuck the rools stoere kraker"kan worden en een beetje meer aandacht voor de rest ook van de redactie.![]()
Dat is persoonlijke haat die spreekt.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:40 schreef Arliator het volgende:
♀ Dido heeft nooit een rol gehad, laat die dan ajb oprotten, zal veel meer impact hebben. Naaaaaaat naar de klotuh, Roel die weer een"fuck the rools stoere kraker"kan worden en een beetje meer aandacht voor de rest ook van de redactie.![]()
Rob vertoont erg veel haantjes gedrag de laatste dagen, doet me denken aan de dierentuinquote:Op woensdag 30 november 2005 01:44 schreef melke het volgende:
Daar gaat Rob weer met z'n masker...
Dramatischer ja, maar weer een Dido-drama. Als Dido weg is zal de groep sterker veranderen en denk ik dat je meer te zien krijgt van Lieske en Ingrid.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is persoonlijke haat die spreekt.
Roel wordt echt niet boeiend meer, met of zonder Dido.
Dido zonder Roel is veel "dramatischer" dan Roel zonder Dido, omdat Roel veel beter in staat is zijn emoties alleen te verwerken.
Nou voor mijn eigenwaarde is een Dido in het huis erg goedquote:Op woensdag 30 november 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is persoonlijke haat die spreekt.
Roel wordt echt niet boeiend meer, met of zonder Dido.
Dido zonder Roel is veel "dramatischer" dan Roel zonder Dido, omdat Roel veel beter in staat is zijn emoties alleen te verwerken.
Maar van mij mag na Roel, en daarna Lieske, ook Dido vertrekken.
Nathalie mag ik het minst, maar eigenlijk wil ik nu dat ze erin blijft, en dat het vuur aan haar schenen gelegd wordt op de een of andere manier, zodat iedere bewoner tenminste een beetje van zichzelf heeft laten zien.
Dat wordt een herboren Roel. Sinds hij op dat manwijf valt is er geen spoortje Roel meer te ontdekken, slechts een zak testosteron.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat donderdag Dido naar huis moet. Wil de gebroken Roel wel eens zien.
Dat denk ik ook. Maar denk ook dat Dido wel in de finale zit. Denk dat de finale Dido, Roel, Joost word. Ik hoop op Lieske, Joost, Ingridquote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dramatischer ja, maar weer een Dido-drama. Als Dido weg is zal de groep sterker veranderen en denk ik dat je meer te zien krijgt van Lieske en Ingrid.
Wie er donderdag ook gaat, mijn feest kan niet meer stuk. Tot ze in de live uitzending weer iets gaan doen wat het verpest.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar denk ook dat Dido wel in de finale zit. Denk dat de finale Dido, Roel, Joost word. Ik hoop op Lieske, Joost, Ingrid
Het mag waarschijnlijk niet maar ik als vrouwtje (nu iig vrouw die reageert) ben het volledig met je eens, laat die troel niet zo frigide zijn en meer een Linda worden!!quote:Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef klootje het volgende:
Ik snap wel waarom die vriend van Dido van der af wilde,ik had die frigide trut allang terug naar der eigen bed gestuurd en dan negeren,net zo lang tot ze jankend aan je been hangt.Die 2 kleuters moeten nog veel leren
Ja, ik dacht dat hij niet nog meer kon kruipen tov Dido. Vanavond heeft me laten zien dat het toch nog wel mogelijk was. Ik snap niet dat meiden jongens zo laten kruipen en dat jongens nog kruipen ook. Vreselijk irritant! Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet en niet er klaar mee zijn en je vervolgens rotzooien en op een andere manier er klaar mee zijn. Maar ja, liefde maakt blind he...quote:Op woensdag 30 november 2005 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wordt een herboren Roel. Sinds hij op dat manwijf valt is er geen spoortje Roel meer te ontdekken, slechts een zak testosteron.![]()
Dido eruit, Roel eindelijk wat actie.
Ik snap nog wel dat je een kerel probeert te laten kruipen maar bij haar zit het dieper, kruipen en altijd zul je kruipen voor me, als je opstaat nagel ik je neer en kruip je weer voor me.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat hij niet nog meer kon kruipen tov Dido. Vanavond heeft me laten zien dat het toch nog wel mogelijk was. Ik snap niet dat meiden jongens zo laten kruipen en dat jongens nog kruipen ook. Vreselijk irritant! Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet en niet er klaar mee zijn en je vervolgens rotzooien en op een andere manier er klaar mee zijn. Maar ja, liefde maakt blind he...
Ze is in tweestrijd, aan de ene kant het verstand die zegt dat dit haast niet goed kan gaan, aan de andere kant het hart want ze heeft toch haar gevoelens. Ik vind 't allemaal vrij normaal. Het is wel leuk te zien dat Roel hier toch goed op inspeelt, maar ik denk ook wel dat hij zwaar gevoelens voor haar heeft want niet alleen stelt hij zich tegenover haar nu kwetsbaar op, heel Nederland kan ook meegenieten en toch doet hij een poging. Is toch wel leuk om te zien.quote:Daarbij vind ik de stijl van Dido ook irritant. Je gaat ervoor of niet
Das bij Dido en Roel de reden waarom het op termijn niks wordt. Ze zei eens met verachting: "mannen zijn ook zo makkelijk"...quote:Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snap nog wel dat je een kerel probeert te laten kruipen maar bij haar zit het dieper, kruipen en altijd zul je kruipen voor me, als je opstaat nagel ik je neer en kruip je weer voor me.![]()
Geloof je dat echt? Dat Roel dan gebroken zal zijn?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef melke het volgende:
Vast staat dat wij niet in het huis zitten dus niet " objectief" kunnen oordelen in Die situatie, vast staat ook dat gevoelens op gaan spelen, waar dan ook en hoe dan ook. Maar een kerel zo laten kruipen vind ik dan weer niet normaal, en hoe dieper hij Nu gaat hoe dieper hij zal moeten gaan want elke ruzie ( en die komen er nog zat) zal hij het weer goed moeten maken. Ziekquote:Op woensdag 30 november 2005 02:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Ze is in tweestrijd, aan de ene kant het verstand die zegt dat dit haast niet goed kan gaan, aan de andere kant het hart want ze heeft toch haar gevoelens. Ik vind 't allemaal vrij normaal. Het is wel leuk te zien dat Roel hier toch goed op inspeelt, maar ik denk ook wel dat hij zwaar gevoelens voor haar heeft want niet alleen stelt hij zich tegenover haar nu kwetsbaar op, heel Nederland kan ook meegenieten en toch doet hij een poging. Is toch wel leuk om te zien.
Nee dat denk ik niet, maar denk wel dat hij wat minder soft gaat zijn. Vandaag zag ik hem zelf weer met een schort om lopen. Past toch niet bij de Roel van de eerste weken. Mama Roel zal wel blij zijn!quote:Op woensdag 30 november 2005 02:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Dat Roel dan gebroken zal zijn?
Volgens mij gaat 'ie dan wel weer achter Lies aan of zo![]()
Ja, maar de vraag is, mag ze ook van Hummie winnen?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef robster16 het volgende:
Lieske mag van mij winnen... de enige die nog n beeeeeetje vasthoudt aan haar ideeen en niet met werkelijk ALLE winden meewaait...
Nou...... ik weet niet hoe blij MamaRoel met dit weekdier is.....quote:Op woensdag 30 november 2005 02:20 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar denk wel dat hij wat minder soft gaat zijn. Vandaag zag ik hem zelf weer met een schort om lopen. Past toch niet bij de Roel van de eerste weken. Mama Roel zal wel blij zijn!![]()
Hoe nadelen in je voordeel kunnen spreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef robster16 het volgende:
Lieske mag van mij winnen... de enige die nog n beeeeeetje vasthoudt aan haar ideeen en niet met werkelijk ALLE winden meewaait...
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe nadelen in je voordeel kunnen spreken.
Lieske is voor mij een uitgelezen boek.
Grote bek op de studentenvereninging, met veel bravour het huis in, merken dat de "grote mensenwereld" niet op je populaire turbo taal en clichematige theorietjes zit te wachten, en dan maar tot 14 jarige devalueren, om de aandacht nog een beetje te kunnen pakken.
Lieske is best aandoenlijk op haar tijd, maar zou een hopeloos mislukte winnares zijn, wat mij betreft.
Maar ieder zijn mening.
Roel die wordt echt gek (laat ze maar vast extra schuimrubber aanbrengen op de muren)quote:Op woensdag 30 november 2005 02:08 schreef Sjet het volgende:
Geloof je dat echt? Dat Roel dan gebroken zal zijn?
Volgens mij gaat 'ie dan wel weer achter Lies aan of zo![]()
Ik volg het geheel heel goed, en ken een vergelijkbaar geval.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:35 schreef Arliator het volgende:
Volgt henk.jansen het geheel wel?? Roel denkt lekker chil als Dido weg is en gaat aan de zuip![]()
Ze is lesbisch maar heeft het waarschijnlijk zelf nog niet door,na 2 kinderen zit Roeltje met de rekeningen en zijn handen in zijn haar(als ie dat had)en Dido bij Nathalie?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het mag waarschijnlijk niet maar ik als vrouwtje (nu iig vrouw die reageert) ben het volledig met je eens, laat die troel niet zo frigide zijn en meer een Linda worden!!![]()
ze is vast lesbo maar Naat is leuk voor na het huis met dr dikke lijf, kan ze mooi kinders mee baren, blijft Dido de dunste. Maar tegen die tijd is Roel al lang afgehaakt, die gaat niet avond aan avond naar Naat en Dido luisteren als het niet hoeft voor je centen.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:39 schreef klootje het volgende:
[..]
Ze is lesbisch maar heeft het waarschijnlijk zelf nog niet door,na 2 kinderen zit Roeltje met de rekeningen en zijn handen in zijn haar(als ie dat had)en Dido bij Nathalie?
Linda was een leuke meid maar geen BB-winnaar zoals Talpa dat in gedachte heeft, gok ik. Zie je haar naar buiten lopen met de hoofdprijs, haar rooie wangen en haar accentje? Dat zou een afknapper zijn voor een boel mensen.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:30 schreef Arliator het volgende:
Linda had moeten winnen! En zo is het en niet anders!
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe nadelen in je voordeel kunnen spreken.
Lieske is voor mij een uitgelezen boek.
Grote bek op de studentenvereninging, met veel bravour het huis in, merken dat de "grote mensenwereld" niet op je populaire turbo taal en clichematige theorietjes zit te wachten, en dan maar tot 14 jarige devolueren, om de aandacht nog een beetje te kunnen pakken.
Lieske is best aandoenlijk op haar tijd, maar zou een hopeloos mislukte winnares zijn, wat mij betreft.
Maar ieder zijn mening.
Nee zeg, ben blij dat ze alweer een tijd naar huis is. Linda irriteerde me dood met haar hersenloos gedragquote:Op woensdag 30 november 2005 02:30 schreef Arliator het volgende:
Linda had moeten winnen! En zo is het en niet anders!
OK... Wat Liekske betreft mag je los nu van mij. Maar wat is er in godsnaam mis het het accent van Lindaquote:Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Linda was een leuke meid maar geen BB-winnaar zoals Talpa dat in gedachte heeft, gok ik. Zie je haar naar buiten lopen met de hoofdprijs, haar rooie wangen en haar accentje? Dat zou een afknapper zijn voor een boel mensen.
Zij zien liever de tranen van een halve homo Joost die in de armen van zijn vriendin flauw valt. Dat gok ik tenminste.
En niet te vergeten Mennoquote:Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef Arliator het volgende:
het bijft zoals het is,. alle leuke mensen zijn al weg, denk met weemoed aan Linda en Tanja, toen was het nog levendig
Met Joost heb ik ook niet al te veel moeite als winnaar. je blijft toch een vrouwtje en hij weet ze te beroeren al is het a sexueelquote:Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Linda was een leuke meid maar geen BB-winnaar zoals Talpa dat in gedachte heeft, gok ik. Zie je haar naar buiten lopen met de hoofdprijs, haar rooie wangen en haar accentje? Dat zou een afknapper zijn voor een boel mensen.
Zij zien liever de tranen van een halve homo Joost die in de armen van zijn vriendin flauw valt. Dat gok ik tenminste.
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
En niet te vergeten MennoToen was er nog iets lekkers om naar te kijken
![]()
Voor mij dan he?!
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ralph liet me altijd denken aan dat masker van Scream.
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:56 schreef Arliator het volgende:
Linda maakte van alles mooi om naar te kijken en te luisteren, hoorde liever Linda dan Roel
Ja, kijk maar eens naar dat masker en z'n gezicht. Naast de mond beide zulke lijnen omlaag. Brr engquote:Op woensdag 30 november 2005 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nu wordt het denk ik echt hoog tijd te gaan slapen, een link tussen Ralph en het masker van Scream![]()
Accentje van Linda is schattig hoor, ik vind dat juist super (en vooral om te horen uit de mond van een vrouwquote:Op woensdag 30 november 2005 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK... Wat Liekske betreft mag je os nu van mij. Maar wat is er in gidsnaam mis het het accent van Linda![]()
Ik ookquote:Op woensdag 30 november 2005 02:56 schreef Arliator het volgende:
Linda maakte van alles mooi om naar te kijken en te luisteren, hoorde liever Linda dan Roel
Linda was gewoon mooi met dr blote billen en al in het hoerenfeest!quote:Op woensdag 30 november 2005 03:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ookKan stomme ginnegap-lachje van 'm niet meer horen......................... en dat gezeur aan BB om paaimiddelen voor Dido
![]()
Ordinair bedoel jequote:Op woensdag 30 november 2005 03:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Linda was gewoon mooi met dr blote billen en al in het hoerenfeest!![]()
Wat doet het gezicht van Rob dan bij je ?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:59 schreef melke het volgende:
Ja, kijk maar eens naar dat masker en z'n gezicht. Naast de mond beide zulke lijnen omlaag. Brr eng
Tsja, wat zal ik zeggen...... ik val nou eenmaal niet op vrouwenbillenquote:Op woensdag 30 november 2005 03:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Linda was gewoon mooi met dr blote billen en al in het hoerenfeest!![]()
Rob heeft dat minder.quote:Op woensdag 30 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat doet het gezicht van Rob dan bij je ?
quote:Op woensdag 30 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat doet het gezicht van Rob dan bij je ?
Linda is gewoon een brabo ten top, zuipen en feestenquote:Op woensdag 30 november 2005 03:06 schreef melke het volgende:
Ordinair bedoel je
Ik vroeg het eigenlijk aan Melke, nu weten we die van jou ook gelijkquote:
Nah mijn voorkeur gaat ook niet uit naar vrouwenbillen maar het was me wel het avondjequote:Op woensdag 30 november 2005 03:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tsja, wat zal ik zeggen...... ik val nou eenmaal niet op vrouwenbillenSowieso niet echt op billen trouwens.....
Maar als je het geheim had willen houdenquote:
Ik woon nog zuidelijker en je kunt ook op en top zuipen en feesten met wat klasse. Dat miste Linda in mijn ogenquote:Op woensdag 30 november 2005 03:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Linda is gewoon een brabo ten top, zuipen en feesten![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik nu te laat he?quote:Op woensdag 30 november 2005 03:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar als je het geheim had willen houden![]()
Linda heeft Brabant niet slechter op de kaart gezet volgense mijquote:Op woensdag 30 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
Ik woon nog zuidelijker en je kunt ook op en top zuipen en feesten met wat klasse. Dat miste Linda in mijn ogen
Ik zeg niets dus misschien kunnen we het verbloemenquote:
Thanksquote:Op woensdag 30 november 2005 03:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zeg niets dus misschien kunnen we het verbloemen![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 03:46 schreef Sjet het volgende:
Helemaal niets meer.....?
Ben ik niet de enige die zich soms niet kan inhoudenquote:Op woensdag 30 november 2005 03:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik zeg bijna nooit iets (ik lees alleen) maar af en toe kan ik me niet meer inhouden, en schrijf ik toch maar even wat.
gewoon voor de gein.
quote:
We hebben een stoorzender in onze berichtengang (Doka)quote:Op woensdag 30 november 2005 03:58 schreef Sjet het volgende:
Nee helaas....
Nee hoor en ik denk dat er nog veel meer zoals wij zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 03:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die zich soms niet kan inhouden![]()
Ik dank u hartelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 03:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
We hebben een stoorzender in onze berichtengang (Doka)
Doka welkom![]()
U schrijf gelijk een belg ( zit naar de Pfaffs te kijken)quote:
He gelukkig!quote:Op woensdag 30 november 2005 04:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoor en ik denk dat er nog veel meer zoals wij zijn![]()
![]()
![]()
.
Precies, is dat maar weer achter de rugquote:Op woensdag 30 november 2005 04:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hebben we het allebei maar weer gehad![]()
Oh, zomaar. Ik ben chronisch insomnieus (is dat een woord? uhm... nee). Dus ik ben altijd in de buurtquote:Op woensdag 30 november 2005 04:05 schreef Sjet het volgende:
Maar vertel, wordt jij nu zo ineens wakker, of kom je net thuis, of.....
Dronken, dyslectisch of Fries?quote:Op woensdag 30 november 2005 04:10 schreef Arliator het volgende:
ik sil het nea fergjtte mar ik fin alles goed. myn spellling is net wat et wie ien t frysk
Zie je wel. Ik wist hetquote:Op woensdag 30 november 2005 04:12 schreef Arliator het volgende:
ja
Toch wel hoor. Het zijn soms net nachtdienstenquote:Op woensdag 30 november 2005 04:09 schreef doka het volgende:
[..]
Oh, zomaar. Ik ben chronisch insomnieus (is dat een woord? uhm... nee). Dus ik ben altijd in de buurt![]()
En jij? Jij bent toch niet echt een nachtposter?
Gezelligquote:Op woensdag 30 november 2005 04:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Het zijn soms net nachtdienstenIk ben afwisselend insomnieus [vanaf nu is dat een woord
]
Nee, dat jij er 's nachts ook bentquote:Op woensdag 30 november 2005 04:15 schreef Sjet het volgende:
Dat nieuwe woord?
Meestal moet ik het met PC Eend doen. Dat is ook leuk, maar die is zo vaak in de ruiquote:
Ja, ik wordt er ook niet vrolijk van van dat probleem met slapen, maar ja...quote:Op woensdag 30 november 2005 04:18 schreef Sjet het volgende:
Ow hihihii![]()
Ja het is zo veel gezelliger dan alleen maar in je eentje wakker te zijn. Al had ik liever wel een beter dag/nacht ritme. Maar komt wel weer.
Okequote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke![]()
Ga nu maar weer terug naar de andere topics kssssssstttttt![]()
Vergeet vooral de T nietquote:
En PC Eend ook al vermist. En Sjet en Henk wel aanwezig; is weer eens wat andersquote:Op woensdag 30 november 2005 04:31 schreef Sjet het volgende:
Ik had Melke al laten omroepen![]()
Maar het heeft niet geholpen helaas![]()
Doe maar, hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 04:35 schreef Sjet het volgende:
Ja ik wil ook best wel aan Dido-bashing doen..... maar dit was wel erg simpel....
Me toquote:Op woensdag 30 november 2005 04:38 schreef doka het volgende:
Maar als je Lieske gaat bashen word ik boos!
Doen we toch een Roel bashingquote:Op woensdag 30 november 2005 04:35 schreef Sjet het volgende:
Ja ik wil ook best wel aan Dido-bashing doen..... maar dit was wel erg simpel....
Mevrouw Jansenquote:
Dokaquote:Op woensdag 30 november 2005 04:42 schreef doka het volgende:
[..]
Mevrouw Jansen![]()
Zitten jullie nou achter dezelfde pc, of hebben jullie er twee?
Zo dat scheelt me een berg typenquote:Op woensdag 30 november 2005 04:43 schreef Sjet het volgende:
Nee ik vind Lieske wel okay. Ik heb vandaag niet alles gehoord wat ze zei maar wat ik hier zo las dat ze jaloers zou zijn op Dido vanwege Roel..... hm... dat weet ik zo net nog niet.
Ik kan me in elk geval goed voorstellen als het zou zijn vanwege dat Roel alles voor elkaar krijgt van BB. En dat alles om de Roel en Dido show gaat. Daar zou ik ook niet goed van worden als ik daar in dat huis zat.
Ik verbaas me er dan ook echt over dat er niet meer bewoners opstaan en zeggen "Nou is het afgelopen!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 04:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo dat scheelt me een berg typen![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 30 november 2005 04:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dokanee hoor we hebben allebei een pc, is maar goed ook anders hadden we elke avond de grootste bonje
![]()
Nee dan praten we nog steeds gewoon tegen elkaar, want Henk heeft een vreselijke hekel aan MSN en dat is het eerste wat hij er af haalt.quote:Op woensdag 30 november 2005 04:46 schreef doka het volgende:
[..]
LOL![]()
Dus als jullie ruzie hebben praten jullie allleen via MSN?
Ow.Jammerquote:Op woensdag 30 november 2005 04:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee dan praten we gewoon tegen elkaar, want Henk heeft een vreselijke hekel aan MSN en dat is het eerste wat hij er af haalt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 04:46 schreef doka het volgende:
LOL![]()
Dus als jullie ruzie hebben praten jullie allleen via MSN?
Sorryquote:Op woensdag 30 november 2005 04:54 schreef Yolande het volgende:
[..]
LOL niet stoken in een gelukkig huwelijk he..![]()
Moet niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
dan moet ik eerst weer stiekum MSN op Henk zijn computer zetten.![]()
Ben jij wel eens in een donkere kamer geweest ?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:03 schreef Sjet het volgende:
Waarom heb je geen avatar Doka?
Zeer goed geformuleerdquote:Op woensdag 30 november 2005 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in een donkere kamer geweest ?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in een donkere kamer geweest ?![]()
Nee is inderdaad niet zo moeilijk, eigenlijk best makkelijk, maar zoals in een goed huwelijk hoort bemoei ik me niet met dingen die van Henk zijn, zoals zijn post, computer, afstandbediening en zijn drankquote:Op woensdag 30 november 2005 05:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Moet niet zo moeilijk zijn toch? [afbeelding]
Of ben ik ook aan het stoken in een goed?
Oh, Doka zijn avatar is in ontwikkeling in zijn Dokaquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 05:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, Doka zijn avatar is in ontwikkeling in zijn Doka![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 05:07 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee is inderdaad niet zo moeilijk, eigenlijk best makkelijk, maar zoals in een goed huwelijk hoort bemoei ik me niet met dingen die van Henk zijn, zoals zijn post, computer, afstandbediening en zijn drank![]()
Dan wacht ik de ontwikkelingen nog even afquote:Op woensdag 30 november 2005 05:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh, Doka zijn avatar is in ontwikkeling in zijn Doka![]()
![]()
wat dat betreft ben ik echt blond, ik heb geen idee eigenlijk terwijl ik al jaren hier op fok zit.quote:Op woensdag 30 november 2005 05:15 schreef Sjet het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens mijn eerste topic hier openen..... hoe moet dat eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |