een lief hondjequote:
ik zou bijna zeggen dat je naam kachel was enzoquote:Op woensdag 30 november 2005 00:02 schreef cerror het volgende:
"Nee hoor, ik bagger nooit."
heel goed!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef Zebbie het volgende:
Dribbel_
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Stofje het volgende:
Zo, ben ik even benieuwd hoe dit topic nu verder loopt. Zooo, ik ben écht benieuwd. Nou. Ik ben blij dat deze nu in MyAt staat. Serieus, zelden zó nieuwsgierig geweest. Vermaak me. Snel.
ik ook, ik werd gek van dat dwangmatig klikken op dat PTA topic steeds!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Stofje het volgende:
Zo, ben ik even benieuwd hoe dit topic nu verder loopt. Zooo, ik ben écht benieuwd. Nou. Ik ben blij dat deze nu in MyAt staat. Serieus, zelden zó nieuwsgierig geweest. Vermaak me. Snel.
Pfoh. Ja. Nee, ja, nee, nu is het inderdaad wél grappig. Wacht, ik ga dit topic nu met een geheel andere bril bekijken. Haha!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, ik werd gek van dat dwangmatig klikken op dat PTA topic steeds!
jah, zet die roze eens op, die staat je vast ook goed!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pfoh. Ja. Nee, ja, nee, nu is het inderdaad wél grappig. Wacht, ik ga dit topic nu met een geheel andere bril bekijken. Haha!
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, zet die roze eens op, die staat je vast ook goed!
je had hem niet eens moeten sluitenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:44 schreef Stofje het volgende:
Op aanvraag weer open, ik geef remlof een kansje.
aah wat liefvquote:Op woensdag 30 november 2005 00:44 schreef Stofje het volgende:
Op aanvraag weer open, ik geef remlof een kansje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |