abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32684981
Beste PUBers.

Moeite met chickies op msn versieren? Lees dan vooral verder.

Benodigdheden
- een webcam
- een pak sinterklaaschocoladelettertjes (verkrijgbaar bij de aldi)
- een breezah in je msn lijst (heb je die niet, meld je aan op chatten.nl, pak een willekeurig plaatje van een hunk van google en gebruik die in je profiel. Enige photoshop ervaring is een pré en kan een positieve uitwerking hebben in de toekomst )
- geduld (geloof me, dat is echt een schone zaak af en toe, soms heb je in 3 min beet, soms doe je er 3 weken over)

Basic rules
- het is al eens eerder op fok voorbijgekomen, maar vertrouw niet op je taalkundige vaardigheden, alles wat je ooit op de middelbare school hebt geleerd is niet van toepassing in een msn conversatie
- brildragend? Ik heb er niets op tegen, maar de chicks wel. Wees verstandig en doe hem af
- onzeker? Drink een biertje of 3 á 4 en je zult zien dat je wat makkelijker zal communiceren
- ga geen breezertaal uitkramen, probeer het toch beetje netjes te houden, maar hier en daar een tikfout is bevordelijk voor je status ten opzichte van het slachtoffer
- wees bescheiden, maar laat regelmatig wat van je positieve kant zien. Desnoods lieg je de boel bij elkaar door te zeggen dat je nederlands kampioen zwemmen bent geweest of iets dergelijks, wees creatief!

Het gesprek
Je bent nu bij de core aanbeland, hier draait het om. Ik ga hier geen openingszinnen neerkwakken, die moet je echt zelf verzinnen, ben je zo'n blokkendoosjosti dat zelfs dat niet lukt, dan is google wellicht een uitkomst. Kom in ieder geval niet met openingszinnen á la Jij hebt de opening en ik heb zin. Mijn ervaring heeft mij geleerd dat dat niet werkt.

Breezahs hebben de vervelende eigenschap dat ze geen humor hebben en als ze die al hebben worden dit vaak verkapt door vrijwel onleesbare taal. Laat je irritaties niet merken en doe net alsof je het leuk vind. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je als een boer met kiespijn gaat zitten lachen, maar gewoon the casual smile zou voldoende moeten zijn. Zit de chick onzin uit te kramen, praat er gewoon over heen. Praat over je auto ofzo, of over je eigen huis, ook al heb je die niet. Dit zijn dingen die altijd goed aanslaan.

Probeer altijd zo vlot mogelijk te praten. Zet jezelf neer als een echte hunk ook al speel je 5 uur per dag world of warcraft. Als je gaat cammen, zorg dat je vlotte kleding hebt waarmee je goed voor de dag kunt komen, uiteraard moet je haar ook goed gestyled zijn. Is dit niet het geval, zet dan een evisu mutsje of zo'n fout petje op. Sterkte

Maar, wil je echt succes garantie, dan moet je voor chocolade gaan. Ik zweer het je, je kunt magische dingen met chocolade. Voorbeeld? Ok, je hebt dus sinterklaaschocoladeletters gekocht, of dat ga je morgen doen, want ik heb dit niet voor niets zitten typen. Zorg dat je al een beetje hebt zitten praten met de chick. Zeg je dat je trek hebt en dat je wat te eten gaat pakken. Je komt terug met die sinterklaaschocoladeletters, en je eet ze langzaam, maar vol zelfvertrouwen op. Ze zal beginnen te zeuren dat ze ook wilt.

Ondertussen leg je de letters van de naam van het slachtoffer op goede volgorde. Uiteraard buiten beeld. Je begint een beetje te lachen, ze zal vragen wat er is, hier ga je nog niet op in, je blijft haar teasen. Ze zal je uitdagend vinden en het gesprek zal een erotisch tintje krijgen. Iets waar jij al een tijd op wacht, alles wijst erop dat er iets aan zit te komen. Dan zeg je tegen haar, voor dit ga je me echt haten. Zij zal vragen wat er is. Je gaat proberen eroverheen te praten. Als ze daadwerkelijk geinteresseerd is zal ze doorvragen, zo niet kun je maar beter ophouden.

Is ze geinteresseerd? Goed zo, je begint aardig pro te worden, eensch zul je de sterrenstatus bereiken waar ik op dit moment zo van geniet. Je vertelt haar voorzichtig dat je gevoelens voor haar krijgt en dat je haar iets wilt laten zien. Ze wordt nieuwsgierig en wil weten wat. Dan vertel je dat je een aantal chocolaatjes in de volgorde van haar naam hebt neergelegd. Je laat het zien door de cam, afhankelijk van de reactie weet je hoe laat het is. Bij 4 van de 5 chicks bij wie ik het getest hebt werkte het uitmuntend. Ik was alleen niet zo slim om bij die ene er geen rekening mee te houden dat het desbetreffende meisje niet blank was, en zij mij opeens een vuile racist vond. Ach, shit happens, that's life

Succes

[ Bericht 74% gewijzigd door t0y op 30-11-2005 01:07:14 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:33:32 #2
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_32684997
Goed topic.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_32685060
Zeg gewoon dat je de broer van Nelson Mandela bent, dat werkt bij mij altijd.
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:37:55 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32685109
Zeg dat ze goed passen bij je keuken interieur
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32685190
Zeg dat je de ontdekker bent van een nieuw geslachtsorgaan en dat je haar graag de primeur wilt geven.
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:41:21 #6
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32685192
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:42:45 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_32685237
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:32 schreef t0y het volgende:
Oeps, ipv preview de invoeren button gehit! Gooi maar dicht
en ^dit^ wou je previewen
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:45:00 #8
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_32685304
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:32 schreef t0y het volgende:
Oeps, ipv preview de invoeren button gehit! Gooi maar dicht
ja want je wou vast even zien hoe zo'n vetcooltopic er nou in het echt uit zou zien
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_32685421
versieren is voor mietjes.. gewoon de bosjes in slepen
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:50:54 #10
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_32685462
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef Esc het volgende:
versieren is voor mietjes.. gewoon de bosjes in slepen
Precies, eventueel aan dr haren meetrekken als ze niet wil
Maar toch niet helemaal.
pi_32685479
Dus: eerst previewen, dan invoeren, en dan hit-it?
pi_32685551
1) Ga naar een boederij
2) Zoek de kippenren
3) Stap in de kippenren, maar laat niets ontsnappen!
4) Zoek een kip of een kuiken uit. Deze zijn te herkennen aan dat ze geen kan hebben en/of heel donzig zijn. Dit kan nagenoeg je intresse in leeftijd.
5) Pak het beest naar keuze op en neem hem mee
6) Stap weer uit de kippenren
7) Ren zo snel mogelijk weg, voordat de boer je ziet
8) Zoek de beschutting van de bosjes op en je hebt je chick versiert

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:55:25 #13
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_32685595
vraag dat ff aan de Cabo Pimp Unit
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_32685609
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:54 schreef existenz het volgende:
1) Ga naar een boederij
2) Zoek de kippenren
4) Zoek een kip of een kuiken uit. Deze zijn te herkennen aan dat ze geen kan hebben en/of heel donzig zijn. Dit kan nagenoeg je intresse in leeftijd.

Een 'chick' is een kuiken, en nog geen volgroeide kip
pi_32685718
TVP voor eventuele nuttige tips...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_32685803
"je bent een stukje fruit, ik heb een mandje thuis, jij moet mee naar diemen zuid"
pi_32685998
Zeg dat je geen hoge pet op hebt van allochtoniërs. Tip: probeer dit niet bij allochtonische vrouwtjes.
pi_32686945
mijn oom in de rolstoel nam altijd gewoon een gummiknuppeltje mee
als ze niet wilden dan kregen ze een paar tikken met de gummiknuppel, en goed hard ook
pi_32687303
quote:
Ze zal beginnen te zeuren dat ze ook wilt.
Geweldige opmerking. Vanaf hier wist ik zeker dat je ervaring hebt.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_32687959
Een pilletje in haar glas werkt ook.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 30 november 2005 @ 06:13:20 #21
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32688844
Dit is echt weer zo'n topic die FOK! priceless maakt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32688863
quote:
Op woensdag 30 november 2005 06:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit is echt weer zo'n topic die FOK! priceless maakt.
True
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_32689262
Ah, de OP is aangepast... Vanavond uitproberen!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_32692079
Ik schop hem toch richting ONZ !
pi_32692119
Pfuh hier in ONZ hebben we allemaal al een chick
pi_32692185
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:28 schreef c0nd0r het volgende:
Pfuh hier in ONZ hebben we allemaal al een chick
Dan versier je er nog maar een !
pi_32692257
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dan versier je er nog maar een !
Intresse? Ik zag je wel kijken
  woensdag 30 november 2005 @ 14:50:33 #29
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32696836
GHB is mijn sleutel tot succes. Maar inderdaad, zoals de TS het doet kan het op zich ook.
pi_32699731
Geen denken aan
Buikpijn van het lachen!
  woensdag 30 november 2005 @ 16:55:17 #31
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32700638
hoe hejt ta
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32701570
Iemand al getest
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32701809
quote:
1) Ga naar een boederij
2) Zoek de kippenren

je vergeet nog de slingers en de kerstballen, tussen puntje 7 en 8
pi_32701843
.
pi_32717318
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
En, heeft het gewerkt? Of heb je je er toch maar niet aan gewaagd?
pi_32717386

*morgen chcoladeletters halen gaat.
  donderdag 1 december 2005 @ 02:38:48 #37
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_32717493
tvp morgen ga ik de OP testen
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_32717546
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:28 schreef InsertCredit het volgende:

*morgen chcoladeletters halen gaat.
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:38 schreef DaMook het volgende:
tvp morgen ga ik de OP testen
Laat me weten hoe het afloopt. Het erge is dat het nog echt werkt ook
pi_32739342
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik schop hem toch richting ONZ !
Hoezo is deze naar onzin verbannen. Het is uiterst serieus bedoeld hoor.
pi_32741261
Jouw topic wat doet ze
pi_32744318
quote:
1) Ga naar een boederij
2) Zoek de kippenren

Je vergeet de strik enzo...
pi_32744839
Beste PUBers.

Moeite met jongens op msn versieren? Lees dan vooral verder.

Benodigdheden
- een webcam
- een zakje lollies (verkrijgbaar bij de aldi)
- een breezah naast je pc en een geweldige erotische getinte foto van een geile uitdagende chick (heb je die niet, meld je aan op chatten.nl, pak een willekeurig plaatje van een knap geil wijf van google en gebruik die in je profiel. Enige photoshop ervaring is een pré en kan een positieve uitwerking hebben in de toekomst )
- geduld (geloof me, dat is echt een schone zaak af en toe, soms heb je in 3 min beet, soms doe je er 3 weken over)

Basic rules
- het is al eens eerder op fok voorbijgekomen, maar vertrouw niet op je taalkundige vaardigheden, alles wat je ooit op de middelbare school hebt geleerd is niet van toepassing in een msn conversatie
- brildragend? Ik heb er niets op tegen, maar de boys wel. Wees verstandig en doe hem af
- onzeker? Drink een breezah of 3 á 4 en je zult zien dat je wat makkelijker zal communiceren
- ga geen breezertaal uitkramen, probeer het toch beetje netjes te houden, maar hier en daar een tikfout is bevordelijk voor je status ten opzichte van het slachtoffer, en vooral doe je zeer dom voor, de oorringen mogen tevens niet ontbreken bij je breezah outfit!
- wees bescheiden, maar laat regelmatig wat van je positieve kant zien. Desnoods lieg je de boel bij elkaar door te zeggen dat je schoonheidskoningin bij het meifeest bent geweest of iets dergelijks, wees creatief!

Het gesprek
Je bent nu bij de core aanbeland, hier draait het om. Ik ga hier geen openingszinnen neerkwakken, die moet je echt zelf verzinnen, ben je zo'n blokkendoosjosti dat zelfs dat niet lukt, dan is google wellicht een uitkomst. Kom in ieder geval niet met openingszinnen á la Ik heb de opening en jij heb zin. Mijn ervaring heeft mij geleerd dat dat niet werkt.

Boys hebben de vervelende eigenschap dat ze geen humor hebben en als ze die al hebben worden dit vaak verkapt door vrijwel onbegrijpelijke taal. Laat je irritaties niet merken en doe net alsof je het leuk vind. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je als een boerin met kiespijn gaat zitten lachen, maar gewoon the casual geile uitdagende smile zou voldoende moeten zijn. Zit de boy onzin uit te kramen,over doe je shirtje eens uit dan, of doe je bhtje eens af dan, of mag ik je bibs zien, praat er gewoon over heen. Praat over je huisdier ofzo, of over je eigen pony bij de manege, ook al heb je die niet. Dit zijn dingen die altijd goed aanslaan.

Probeer altijd zo vlot mogelijk te praten. Zet jezelf neer als een echte Breezah slet ook al speel je 5 uur per dag sims 2. Als je gaat cammen, zorg dat je vlotte uitdagende sexy kleding hebt waarmee je goed voor de dag kunt komen, uiteraard moet je haar ook goed gestyled zijn. Is dit niet het geval, zet dan een geinig meideachtig mutsje of zo'n leuke baret op. Sterkte

Maar, wil je echt succes garantie, dan moet je voor lollies gaan. Ik zweer het je, je kunt magische dingen met lollies. Voorbeeld? Ok, je hebt dus lollies gekocht, of dat ga je morgen doen, want ik heb dit niet voor niets zitten typen. Zorg dat je al een beetje hebt zitten praten met de boys. Zeg je dat je trek hebt en dat je wat te eten gaat pakken. Je komt terug met die lollie, en je zuigt er langzaam, maar vol zelfvertrouwen op. Hij zal beginnen te zeuren dat hij wil dat je bij hem gaat zuigen want ook hij heeft lollies in huis nml. Geloof hem niet hij bedoeld iets heel anders!!!

Ondertussen leg je de lollies van de naam van het slachtoffer in volgorde. Uiteraard buiten beeld. Je begint een beetje te lachen, hij zal vragen wat er is, hier ga je nog niet op in, je blijft hem teasen. Laat af en toe je schouderbandjes zakken, of je blousje uitdagend geopend in de webcam showen...sta vooral vaak op om iets te pakken zg van een plank boven je pc.. zodat ze je boobs van dichterbij kunnen bekijken, succes niet uitgesloten!!!
Hij zal je uitdagend vinden en het gesprek zal een erotisch tintje krijgen. Iets waar jij al een tijd op wacht misschien, alles wijst erop dat er iets aan zit te komen. Dan zeg je tegen hem, voor dit ga je me echt haten. Hij zal vragen wat er is. Je gaat proberen eroverheen te praten. Als hij daadwerkelijk geinteresseerd is zal hij doorvragen, zo niet kun je maar beter ophouden.

Is hij geinteresseerd? Goed zo, je begint aardig pro te worden, eensch zul je de sterrenstatus bereiken waar ik op dit moment zo van geniet. Je vertelt hem voorzichtig dat je gevoelens voor hem krijgt en dat je hem iets wilt laten zien.Zie ze dan kwijlen!!! Hij wordt nieuwsgierig en wil weten wat. Dan vertel je dat je een aantal lollies in de volgorde van zijn naam hebt neergelegd. Je laat het zien door de cam, afhankelijk van de reactie weet je hoe laat het is. Bij 4 van de 5 boys bij wie ik het getest hebt werkte het uitmuntend. Ik was alleen niet zo slim om bij die ene er geen rekening mee te houden dat de desbetreffende boy niet geil was, en hij mij opeens niet grappig vond. Ach, shit happens, that's life

Succes

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32744865
Komt me bekend voor
pi_32744923
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:02 schreef c0nd0r het volgende:
Komt me bekend voor
je bent te jong voor mij dus..
Jij was niet in mijn MSN in ieder geval
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32744953
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

je bent te jong voor mij dus..
Jij was niet in mijn MSN in ieder geval
Wow ik zeg komt me bekend voor en je ziet me als potentieel neukslaaf ofzo? Meteen checken hoe oud ik ben? Bedoelde alleen je verhaaltje hoor omdat die bovenaan ook staat
pi_32744968
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Wow ik zeg komt me bekend voor en je ziet me als potentieel neukslaaf ofzo? Meteen checken hoe oud ik ben? Bedoelde alleen je verhaaltje hoor omdat die bovenaan ook staat
ja dat wist ik toch?
pi_32744976
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja dat wist ik toch?
Het zal wel te laat zijn voor me ofzo ik ga maar is slapen.. Trussen!
pi_32744981
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Verhaal
Ik moest lachen
pi_32745210
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:08 schreef t0y het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Nuut je huilt
weet je wat een spel is kan ook omkeren in een ander spel

Maar je verhaal vond ik geweldig!
Ik maak alleen lemmingen van verhalen die me smakelijk doen lachen
soort van ereprijsje
pi_32745229
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nuut je huilt
weet je wat een spel is kan ook omkeren in een ander spel

Maar je verhaal vond ik geweldig!
Ik maak alleen lemmingen van verhalen die me smakelijk doen lachen
soort van ereprijsje
pi_32745238
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef t0y het volgende:

[..]

sjeeh heb ik beet ,heb ik beet?
pi_32746357
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

sjeeh heb ik beet ,heb ik beet?
En ik maar snel editen
  vrijdag 2 december 2005 @ 03:07:15 #53
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_32746456
Ik zit nou al vijf minuten naar die chocolaatjes te kijken en ik begrijp het nog steeds niet.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 2 december 2005 @ 03:07:47 #54
37950 JAM
pi_32746459
IAURR?!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_32746508
Ik had geen A meer dus heb ik maar wat van de R afgesnoept
  vrijdag 2 december 2005 @ 03:27:12 #56
37950 JAM
pi_32746612
Ah. Laura?
pi_32746635
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:27 schreef JAM het volgende:
Ah. Laura?
Whehe, ik moest eveneens drie keer kijken
pi_32746679
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:29 schreef rompompom het volgende:

[..]

Whehe, ik moest eveneens drie keer kijken
Denk dat ik volgende keer maar 2 pakken haal, grotere kans dat er een a tussenzit
  vrijdag 2 december 2005 @ 03:39:51 #59
37950 JAM
pi_32746712
Zeg, hoe doe je dit eigenlijk buiten de periode van het Klaasfeest?
pi_32746716
Weet ik niet. Het is eigenlijk ook nog allemaal nieuw voor mij. Ik denk dat ik na deze periode de hagelslag methode ga toepassen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 03:41:56 #61
37950 JAM
pi_32746722
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:41 schreef t0y het volgende:
Weet ik niet. Het is eigenlijk ook nog allemaal nieuw voor mij. Ik denk dat ik na deze periode de hagelslag methode ga toepassen.
'Ik heb je naam in hagelslag gespeld.' .
pi_32746727
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 03:41 schreef JAM het volgende:

[..]

'Ik heb je naam in hagelslag gespeld.' .
Ik zou het wat subtieler brengen, maar goed.

Oh ik heb het, slagroom

Serieus, slagroom is de shit! Morgen gelijk halen! Nu ga ik slapen, des te eerder is het morgen
pi_32821095
De slagroom werkte niet echt, althans, de slagroom was al op voordat het ingezet kon worden bij mijn msn praktijken.

*mompelt iets over tepels en slagroom....
  zondag 4 december 2005 @ 23:15:01 #64
37950 JAM
pi_32822466
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef t0y het volgende:
De slagroom werkte niet echt, althans, de slagroom was al op voordat het ingezet kon worden bij mijn msn praktijken.

*mompelt iets over tepels en slagroom....
Mompel jij maar lekker iets over tepels en slagroom, m'n jong. .
pi_33193809
Iemand nog succes geboekt? De kerstkransjes zijn nog verkrijgbaar
pi_33195314
Het is dat het onzin staat, anders had ik het daadwerkelijk toegepast
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_33202369
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:31 schreef P0rt0 het volgende:
Het is dat het onzin staat, anders had ik het daadwerkelijk toegepast
Oorspronkelijk stond hij niet in onzin. Stomme moderators.
pi_35424451
Heeft er nog iemand wat geleerd hiervan?
pi_35424666
Hoi t0y

Wat een kut-kick!
pi_35424922
Ik weet het
pi_35425078
Goed topic, alleen via MSN versieren is zoo 2001 - 2005. Maar voor sommigen dus niet
pi_35425638
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:23 schreef t0y het volgende:

[..]

jammer dat er niemand meer reageert..zijn de chocolade letters uit de handel oid?
pi_35432871
Slotje op verzoek TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')