Lieske draait nu een beetje door maar de reactie van eerder op de avond vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en Lieske loopt werkelijk de deur plat bij BB, met al haar goede ideëen.![]()
Lieske zit volkomen misplaatst "de moreelridder" uit te hangen, voor Dido te bepalen dat ze zich gekwetst zou moeten voelen. Ze verwijt Roel nu leugens en bedriegerij, alsof ze het hem vreselijke kwalijk neemt, maar wel vreemd dat dit haar nú ineens zo dwarzit.
Maar ja, het ís ook wat als je geen dagcrème hebt gekregen, dan is het logisch dat je de hele avond kleinzielig en kwaadaardig gaat zitten simmen.![]()
Kijk Showtime...zo doe je dat dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.![]()
Dit gaat je punten opleveren in de user survival gamequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die boeit me toch niet meer zo. Dus: KUTWIJF LIESKE KUITWIJF LIESKE VALSE LELIJKE EXCEEM KLEUTER.![]()
van mij nu 10xquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:22 schreef doka het volgende:
[..]
Shit. Hoe vaak mag ik stemmen op een dag?
en jij verwijt lieske kinderlijk gedragquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen als ze nog lekker gaan liggen wippen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef Lamon het volgende:
Ik neem toch aan dat dit wel betekent dat of Roel, of Dido aanstaande donderdag zal gaan moven.
Niets tegen hen persoonlijk, maar dit wordt echt nooit spannende televisie.
Die Gert (De Dido van het geheel) moet eens even van z'n servival-troontje afgestoten wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
en jij verwijt lieske kinderlijk gedrag
Bah, wat een voyeur ben jij...naar de geile neuqseksquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen als ze nog lekker gaan liggen wippen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
Als de Scankat van het forum is dansen de anti Lieske muizen op tafel!
![]()
LIESKE EEN KINDERACHTIG JALOERS ZEIKWIJF OLE OLE
![]()
![]()
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEEquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:26 schreef Showtime het volgende:
Als de Scankat van het forum is dansen de anti Lieske muizen op tafel!
![]()
LIESKE EEN KINDERACHTIG JALOERS ZEIKWIJF OLE OLE
![]()
![]()
Uiteraard leest-ie mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef Showtime het volgende:
Scanman lees je mee, laat je Lieske nou zo in de steek door haar zo te laten afbranden hier op FOK!
dit is een verkapte Scanman ga weer posten op FOK! post
de regie draait het toch weg en verder zit ik niet te wachten op een hijgende wippend dekbed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:27 schreef Djoj het volgende:
[..]
Bah, wat een voyeur ben jij...naar de geile neuqseksvan Roel en Dido kijken...
EN LIESKE DIE IS STOM EN LIESKE DIE IS STOM LIESKE DIE IS STOM OLE OLEquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEE![]()
![]()
Het is uiteraard niet spannend. Ze zijn nog wakker, en daar is ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef MissHobje het volgende:
is het spannend nu ofzo ?? of slaapt iedereen al in dat huis
Allemaal opgekropte frustratie...laat maar los ja...doe maar, van binnenhouden wordt je alleen maar ziek...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
KLEINZIELIGE BENEPEN DOMME JANKERIGE VLEKKENBEK OLE OLEE![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |