Check je mail!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef Salvad0R het volgende:
Hey gast, ik heb 52e editie hier liggen.
voor 35 + verzendkosten mag je m hebben. mail me ! daderek[at]gmail.com !
SalvadoR,quote:
2e poging.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef Razzerr het volgende:
[..]
SalvadoR,
Check je email nog es. volgensmij gaat 't niet helemaal goed...
Ik heb nog een hele verzameling atlassen, zeker een stuk of 20, qua jaar van uitgave variėrend van 1960 (geloof ik) tot 2002. Ze verkeren nagenoeg allemaal in nieuwstaat. De 52e editie zat er volgens mij ook tussen, maar dat kan ik momenteel helaas niet nagaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:40 schreef Razzerr het volgende:
Gezocht: Grote bosatlas editie 52
[afbeelding]
Heb jij toevallig nog een bosatlas liggen die je ooit voor school heb gekocht oid, en nooit meer gebruikt? Dan kan je mij er heel erg blij mee maken!!!![]()
Ik bied ¤30 tot ¤35 (+verzendkosten) voor een atlas die in een goede staat van dienst verkeerd![]()
Als de CD-Rom en al dat soort ongein er niet meer bij zit vind ik dat niet erg. Het gaat mij om de atlas en niet om de meuk.
Bedankt voor het aanbod, maar als het goed is is er op dit moment een op weg naar mijquote:Op woensdag 14 december 2005 14:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele verzameling atlassen, zeker een stuk of 20, qua jaar van uitgave variėrend van 1960 (geloof ik) tot 2002. Ze verkeren nagenoeg allemaal in nieuwstaat. De 52e editie zat er volgens mij ook tussen, maar dat kan ik momenteel helaas niet nagaan.
Als je interesse hebt, kan ik wel even een lijstje maken van de hele verzameling, met ISBN-nummers en jaar van uitgave....
Ik heb hem nodig voor een examen. Mag alleen die editie zijn (is de nieuwste).quote:Op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef StonedKinG het volgende:
Puur intresse, wat is er zo intressant aan deze editie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |