Aanvragen kan altijd. Maar niemand is naar de DBK gegaan om muziek aan te vragen, behalve Roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert leg mij even uit waarom Roel deze bevoorrechte positie heeft dat hij nu speciaal voor Dido muziek heeft mogen aanvragen.
Denk jij dat BB wil dat ze weer dichter bij elkaar komen?
Ik heb gewerkt en nog niet alles kunnen lezen
Ja en Nathalie is al niet de slimstequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, zij had het meest gedronken. vandaar dat zij natuurlijk uitgezocht werd.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:33 schreef pullup het volgende:
Rob komt te dicht bij Ingrid zitten (zie laatste scan vorige topic) en die reageert: "Wat moet je nou ? Ga op je oude zemelaarsstoel zitten nu"![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Aanvragen kan altijd. Maar niemand is naar de DBK gegaan om muziek aan te vragen, behalve Roel.
Lieske zit liever achterbaks te zeiken tegen Ingrid over dat vreemdgaan blijkbaar loont, en hoe oneerlijk het is en dat ze zich zo verveelt, dan dat ze zelf iets verzint.
Wat betreft de motieven van BB om Roels' verzoek te honoreren: de kans is natuurlijk aanwezig dat het stel donderdag gescheiden wordt, en het zal een stuk dramatischer beelden opleveren als ze weer helemaal blij en gelukkig met elkaar zijn.
Ik zie Ingrid nauwelijks naar de DBK gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedere bewoner een paar keer in de week naar de DBK om zijn/haar verhaal te doen. Kan ze mooi gebruik maken van de mogelijkheid en een verzoek indienen.
Dit klinkt misschien niet bepaald origineel maar: Niet geschoten is altijd mis.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef CartWOman het volgende:
Zelfs de honden lusten er geen brood van.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
Slimme jongen toch die Roel![]()
Ik vind het wel een romantisch idee van hem hoor![]()
.......
?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Joost zoekt zijn Brenda-foto
[afbeelding]
Ik hoop dat BB de vragen die er gesteld zijn, óók openbaar maakt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja en Nathalie is al niet de slimste![]()
Frappant trouwens dat er zoveel vragen over Nathalie bleken te zijn over de vraagsessie in de reguliere vanavond.
Ik ben blij dat Gert je heeft overgehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
ok bedankt
![]()
Slimme jongen toch die Roel![]()
Ik vind het wel een romantisch idee van hem hoor![]()
.......
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |