Zal wel om het innerlijk gaan..quote:Op maandag 22 mei 2006 14:42 schreef XL het volgende:
Ik wist niet dat Martina Hingis een relatie met Radek Stepanek had
12? Die is toch veel ouder?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef versteegrob het volgende:
Martina Hingis (12) gunde haar tegenstandster Zuzana Ondraskova vier games: 6-1, 6-3. De Zwitserse, twee keer verliezend finaliste in Parijs, moet het vervolgens opnemen tegen de Kroatische Ivana Lisjak.
Ze deed het in de eerste set echt goed! 95% eerste service verder was de set al na 18min over.
Top![]()
In tennis is de ranking meestal iets interessanter...quote:
Ik vraag het me af, ze slaat de bal soms echt meters uit à la Serena. Dat is gewoon wilde kracht, weinig techniek. Zoiets zal je bij Hingis nooit zien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:12 schreef nickybol het volgende:
Sharapova is technisch best wel goed, het lijkt alleen nergens op omdat ze zo lang is.
Heeft niets met lengte te maken. Gewoon voetenwerk. Toptennisster verder hoor, qua kracht en doorzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:12 schreef nickybol het volgende:
Sharapova is technisch best wel goed, het lijkt alleen nergens op omdat ze zo lang is.
Als ze er toch uit moet, dan is het geen schande van de no. 2 van de wereld (en de hoogstgeplaatste vrouw die nog in het toernooi zit) te verliezen, toch?quote:
Je zou kunnen stellen dat het algemene niveau laag is omdat een 25-jarige vrouw die net weer een jaar serieus tennist wint in Rome en in Roland-Garros de kwartfinale kan halen. Bedenk dan wel dat ze een natuurtalent is dat op haar 16e in alle vier de Grand Slam finales stond en er drie won, dat talent raak je ook niet zomaar kwijt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef okee6 het volgende:
Het geeft toch te denken over het niveau op de tour. Niet dat ik het niet leuk vind. Er zouden meer Martina's moeten zijn, ze geeft de toernooien kleur met haar spel.
Met het voetenwerk van Maria is weinig mis.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heeft niets met lengte te maken. Gewoon voetenwerk. Toptennisster verder hoor, qua kracht en doorzettingsvermogen.
Sugiyama is niet één of andere Jap hoorquote:
Ja..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:00 schreef pfaf het volgende:
Aj, da's een matige rentree op het heilige gras.
Flink weggeven de laatste set dus?
En in het wit.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:32 schreef mitt het volgende:
Ze zag er ook eens heel goed uit in de dat nieuwe pakje
Leg eens uit.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:00 schreef Mirri het volgende:
Dit is ook wel een leuk setje van Martina![]()
[afbeelding]
Ik vind het kraagje erg leuk, en dat blauwe stukje erboven. Alleen het rokje had net iets langer gemogen.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind het kraagje erg leuk, en dat blauwe stukje erboven. Alleen het rokje had net iets langer gemogen.![]()
Ik had de situatie verkeerd ingeschat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |