Euh, Misa had toch van haar gewonnen vorige week in de finale in Hobart?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef nickybol het volgende:
Iveta Benesova is het meisje waar Misa van verloren heeft. Ik heb een heel klein stukje van haar gezien vanochtend en het zag er wel aardig uit. En dat deed ze zelf ook welben benieuwd.
Top 10 is idd te hoog gegrepen momenteel denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo zal Hingis waarschijnlijk in de kwartfinales raken zonder noemenswaardige tegenstand. Ik wil maar zeggen: dit parcours betekent dat ze terug top 20 waard is, maar voor top 10 ben ik nog niet overtuigd.
Vergeet ook niet dat de Australian Open echt haar toernooi is. Haar stats hier zijn beter dan die van Federer. Die bijvoorbeeld nog steeds jaloers kan zijn op het feit dat Hingis de Open won zonder setverlies. En dan speelde Hingis daarnaast nog eens succesvol dubbelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Top 10 is idd te hoog gegrepen momenteel denk ik.
Ze straalt veel meer, heeft er zichtbaar veel plezier in. Dat is natuurlijk mooi om te zien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:23 schreef addictivebeat het volgende:
Ligt het aan mij of ziet ze er beter uit? Vroeger vond ik haar niet zo, maar nu ze wat ouder is.
Mwa, ze werd vroeger ook al het lachebekje van de tour genoemd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze straalt veel meer, heeft er zichtbaar veel plezier in. Dat is natuurlijk mooi om te zien.
ja, maar ze ziet ook wat gevormder uit, wat steviger, niet te stevig natuurlijk. ze is rond 25 dacht ik, dus dan is ze op haar mooistquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze straalt veel meer, heeft er zichtbaar veel plezier in. Dat is natuurlijk mooi om te zien.
Dat was wel nodig, want dat heeft Hingis (Mark I) de das omgedaan. Zelfs voor ze met blessures begon te sukkelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:51 schreef nickybol het volgende:
Ze heeft wat meer spieren gekweekt.
Wat ik van haar tot nu toe gezien heb vind ik nog niet voldoende om mee te draaien op topniveau.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was wel nodig, want dat heeft Hingis (Mark I) de das omgedaan. Zelfs voor ze met blessures begon te sukkelen.
Meer souplesse dan Clijsters? Lijkt me sterk. Techniek ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat ik van haar tot nu toe gezien heb vind ik nog niet voldoende om mee te draaien op topniveau.
Nu is dat ook vrijwel onmogelijk om er te staan na enkele jaren afwezigheid, maar Hingis heeft simpelweg geen winners in huis en zo wordt je een beetje de Hewitt van het damestennis: een leuke figurant en sparringpartner.
Maar qua soeplesse en techniek heeft ze natuurlijk wel wat meer in huis dan een Clijsters, Davenport of zusjes Williams, ik denk alleen dat de techniek bij de dames een beetje is ondergesneeuwd.
Ik vind Hingis eigenlijk de meest complete en natuurlijke speelster om te zien, ik denk alleen dat haar manier van spelen niet toereikend is om het Clijsters echt moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Meer souplesse dan Clijsters? Lijkt me sterk. Techniek ongetwijfeld.
Geen winners in huis? Je bedoelt als in aces en harde droge slagen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat ik van haar tot nu toe gezien heb vind ik nog niet voldoende om mee te draaien op topniveau.
Nu is dat ook vrijwel onmogelijk om er te staan na enkele jaren afwezigheid, maar Hingis heeft simpelweg geen winners in huis en zo wordt je een beetje de Hewitt van het damestennis: een leuke figurant en sparringpartner.
Maar qua soeplesse en techniek heeft ze natuurlijk wel wat meer in huis dan een Clijsters, Davenport of zusjes Williams, ik denk alleen dat de techniek bij de dames een beetje is ondergesneeuwd.
Dus kan je er nog steeds niet zo veel van zeggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo zal Hingis waarschijnlijk in de kwartfinales raken zonder noemenswaardige tegenstand. Ik wil maar zeggen: dit parcours betekent dat ze terug top 20 waard is, maar voor top 10 ben ik nog niet overtuigd.
De enige topper die ze dit jaar al ontmoette was een Henin die nog op toeren moest komen en die zette haar vrij probleemloos opzij.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Dus kan je er nog steeds niet zo veel van zeggen.
Wat ik heb gezien, was toch redelijk indrukwekkend.
Mwah nog op toeren moest komen, ze won het toernooi wel... Dus die zat al weer goed in haar vel hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De enige topper die ze dit jaar al ontmoette was een Henin die nog op toeren moest komen en die zette haar vrij probleemloos opzij.
Maar kwam net als Hingis uit stilstand terug in het circuit (al lag Hingis natuurlijk veel langer stil, maar toch, stilstand is stilstand)quote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah nog op toeren moest komen, ze won het toernooi wel... Dus die zat al weer goed in haar vel hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |