Oh.. is dat zoquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een stukje Bohemian herinneren wat ik je toen heb toegestuurd, waarvoor je nog niet eens het fatsoen hebt gehad om me te bedanken...
Het ziet er hetzelfde uit qua kleur als Veganese en ruikt fris/kruidigquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:10 schreef PeRi het volgende:
Post eens een plaatje van die fes ofzo, want ik kan zelf echt niks vinden. Waar ruikt het naar, beschrijf het eens trut.
Dat had ik al begrepen hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
nuja, dit was dus 1 van de grootste redenen.
Sorry.. (alweer)...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef schatje het volgende:
Persoonlijke meningsverschillen en dergelijke graag via de MSN/ICQ/mail etc etc en niet op het forum.
Vriendelijk bedankt.
Msn nee dank u.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef schatje het volgende:
Persoonlijke meningsverschillen en dergelijke graag via de MSN/ICQ/mail etc etc en niet op het forum.
Vriendelijk bedankt.
Oh kruidig, niks voor mij dus (gelukkig)quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het ziet er hetzelfde uit qua kleur als Veganese en ruikt fris/kruidigGeweldig spul.. alleen straks is het op en dan heb ik een probleem...
Gelukkig zijn er nog 2 flessen in aantocht
En dan heb ik het nog niet gehad over de rest van de grote doos die hier nu naast me staat...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:13 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben zoooo nieuwsgierig Maerycke. Zit al op het uk forum te zoeken naar meer beschrijvingen. ha ha ha
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh kruidig, niks voor mij dus (gelukkig)
Nou, lieve Debby, er zitten allemaal gloednieuw Lush dingen in die je nog nooit hebt geprobeerd. Ongeveer.. *denkt*... 8 stuks denk ik (en dan nog wat reguliere dingen)quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef debby1973 het volgende:
Vertel nog eens meer over die grote doos , Maerycke lieverd van me?
Neuh hoeft niet. Niet dat ik het niet zou waarderen en het niet zou gebruiken als ik het niet lekker zou vinden, maar ik heb stijl en dun haar dat de neiging heeft snel vet te worden en voldoet dus niet aan jouw beschrijvingen. En jij vindt het heerlijk spul, dus je mag het zelf houden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je wel een proefje aanbieden, maar ten eerste kan ik dat pas volgende zaterdag versturen en als het op is en je vindt het lekker dan kun je het dus nergens kopen en dat vind ik ook zo sneu. Zeg het maar
Heb jij sneaky die discons besteld?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou, lieve Debby, er zitten allemaal gloednieuw Lush dingen in die je nog nooit hebt geprobeerd. Ongeveer.. *denkt*... 8 stuks denk ik (en dan nog wat reguliere dingen)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef debby1973 het volgende:
Neeeeee?! Zoveeeeel!Oh je maakt me helemaal gelukkig.
![]()
Ja nee, dan verklap ik de verrassing voor Debby voordat ze het gekregen heeft en dat is niet leukquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb jij sneaky die discons besteld?Ziiiieeeeeen!!!
Nee joh.. da's zonde. Of je moet het echt zeker weten (en ik kan 'm denk ik echt pas zaterdag versturen, ben ik bang.. sta om half 6 op en ben pas weer om 7 uur 's avonds thuis, dus geen postkantoortijden ben ik bang of er moet iets bij m'n nieuwe baan in de buurt zitten).quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:23 schreef debby1973 het volgende:
Neee, hoor plaats die foto's maar. hi hi hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |