VALENTIJNSACTIEHet is de bedoeling dat je voor 5 of tien euro (daar gaan we het nog over hebben) wat leuks in een pakje doet, voor diegene die je getrokken (in dit geval via de mail ontvangen hebt) gaat maken. Het moet een leuk pakje zijn, met daarin wat leuke dingen... oa artikelen van Lush.. maar het mag ook wat lekkers zijn. Maar dit gaat makkelijk via het lijstje wat je krijgt via de mail, van desbetreffende persoon (mail via mij). Op dat lijste staat namelijk hetgeen wat die persoon leuk vind en niet leuk vind.
Je krijgt per mail van mij een willekeurige naam met adres toegestuurd voor wie je een leuk kado gaat maken. Dit ga ik doen, door thuis allemaal lootjes te maken, en dan in een doosje te doen, dan begin ik met emailen, en bij elke mail naar iemand van hier, pak ik dus z'n lootje uit de doos en wiens naam daarop staat, gaat dus ook in die mail. Geheel 100% eerlijk en voor iedereen een verassing wie wie heeft.
Via de mail krijg je dan naam en adres, voor wie je dan een kado'tje moet maken. Hierbij ontvang je dan ook een soort van verlanglijstje van desbetreffende persoon
Dus als je mee wilt doen, geef dit dan aan mij door. Schrijf in een email wat je graag WEl en wat je graag NIET zou willen ontvangen. En je andere interesse's..
Dus iedereen maakt een leuk pakketje voor een vaste lushie hier, en iedereen ontvangent een leuk pakketje van een vaste lushie hier.
DIt idee komt van het andere forum af.
En via een tip van Debby, plaats ik deze hier.
![]()
Thanks debby nogmaals
Mijn mailadres voor dit gebeuren is:
sjemmie_degekste@hotmail.com[ Bericht 24% gewijzigd door ymme op 03-12-2005 13:03:36 (eigen tekst.. niets meer gekopieert.) ]