abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:09:09 #126
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32760865
Staan telefoonnummers onder
Whatever I want.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:10:13 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32760885
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:09 schreef PeRi het volgende:
Staan telefoonnummers onder
Kut.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:11:38 #128
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32760917
We hebben alleenrecht op Lush?
Whatever I want.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:13:55 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32760962
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:11 schreef PeRi het volgende:
We hebben alleenrecht op Lush?
Ja, in die overtuiging was ik ook!

Ik moet geen puisterig breezervolk in mijn winkel
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:29:30 #130
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32769006
Mijn Dear John zeepjes zijn binnen! Kwakveense ik vind ze prachtig!

Nogmaal dank.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32770814
Vanavond heb ik lekker gebadderd met een halve RRS. Ruikt heerlijk, rijkelijk schuim en doe je dat aan de kant dan heb je heel mooi rood glitterwater

Ik ben blij dat ik nog 1,5 heb!
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_32770891
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:35 schreef meXXmo het volgende:
Vanavond heb ik lekker gebadderd met een halve RRS. Ruikt heerlijk, rijkelijk schuim en doe je dat aan de kant dan heb je heel mooi rood glitterwater

Ik ben blij dat ik nog 1,5 heb!
Ik wil ooook! !
Nog heeel eventjes wachten.. Maar het is iig wel het perfecte weer om lekker in een warm bad te gaan (met glitters ).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32770972
Ik ga zondag naar Den Bosch (familiebezoekje) en heb vernomen dat het koopzondag is ik ga dus lekker even snuffelen bij Lush zondagmiddag en ik zal wel weer niet met lege handen naar buiten komen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32771170
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:41 schreef Vava het volgende:
Ik ga zondag naar Den Bosch (familiebezoekje) en heb vernomen dat het koopzondag is ik ga dus lekker even snuffelen bij Lush zondagmiddag en ik zal wel weer niet met lege handen naar buiten komen
Ik ga morgen naar Den Bosch, je wilt niet weten hoe lang mijn verlanglijstje is En je inhouden is zo moeilijk met al die lekkere/leuke dingen...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32771222
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik ga morgen naar Den Bosch, je wilt niet weten hoe lang mijn verlanglijstje is En je inhouden is zo moeilijk met al die lekkere/leuke dingen...
Mijn verlanglijstje is ook alweer te lang!! Maar ik ga 10/12 ook nog naar Maastricht en 15/12 naar Rome, kan het nu in 3 keer kopen dan lijkt het minder erg
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32772196
Toe maar Ik ga morgen naar Den Bosch, vraag voor Sinterklaas cadeautjes wat en ga in januari naar Praag... Daartussen moet ik het maar doen met de dingen die ik heb Beetje streng zijn voor mezelf..
pi_32775065
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
ymme, ontzettend bedankt voor het onverwachte envelopje! Erg leuk!

Ik herken de Snow Festival, de Candy Fluff, maar wat is dat zachte bruine spul? Ik kan het niet thuisbrengen!

Nogmaals dank!!
Als dank voor je snelle reacties toen in kozakken's adres nodig had.
Ook deze enveloppe is goed aangekomen heb ik via de mail van haar begrepen.

Dat zachte bruine spul is Heavenly Bodies, een bodybutter.

pi_32775916
VALENTIJNSACTIE

Het is de bedoeling dat je voor 5 of tien euro (daar gaan we het nog over hebben) wat leuks in een pakje doet, voor diegene die je getrokken (in dit geval via de mail ontvangen hebt) gaat maken. Het moet een leuk pakje zijn, met daarin wat leuke dingen... oa artikelen van Lush.. maar het mag ook wat lekkers zijn. Maar dit gaat makkelijk via het lijstje wat je krijgt via de mail, van desbetreffende persoon (mail via mij). Op dat lijste staat namelijk hetgeen wat die persoon leuk vind en niet leuk vind.

Je krijgt per mail van mij een willekeurige naam met adres toegestuurd voor wie je een leuk kado gaat maken. Dit ga ik doen, door thuis allemaal lootjes te maken, en dan in een doosje te doen, dan begin ik met emailen, en bij elke mail naar iemand van hier, pak ik dus z'n lootje uit de doos en wiens naam daarop staat, gaat dus ook in die mail. Geheel 100% eerlijk en voor iedereen een verassing wie wie heeft.

Via de mail krijg je dan naam en adres, voor wie je dan een kado'tje moet maken. Hierbij ontvang je dan ook een soort van verlanglijstje van desbetreffende persoon
Dus als je mee wilt doen, geef dit dan aan mij door. Schrijf in een email wat je graag WEl en wat je graag NIET zou willen ontvangen. En je andere interesse's..
Dus iedereen maakt een leuk pakketje voor een vaste lushie hier, en iedereen ontvangent een leuk pakketje van een vaste lushie hier.

DIt idee komt van het andere forum af.
En via een tip van Debby, plaats ik deze hier. Thanks debby nogmaals

Mijn mailadres voor dit gebeuren is:
sjemmie_degekste@hotmail.com

[ Bericht 24% gewijzigd door ymme op 03-12-2005 13:03:36 (eigen tekst.. niets meer gekopieert.) ]
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:37:43 #139
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32776502
El Cheapo
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:41:35 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32776574
Ik vind het wel een leuk idee
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:46:35 #141
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32776675
Ik vind het ronduit stuitend dat de hele post gekopieerd is van Lushalicious.
Als je zelf iets organiseert, organiseer het dan ook zelf.
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:38:02 #142
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32777868
ik ben gisteren langs die soapstory gelopen. t zit naast de v&d waar eerst een niet-lopend ondergoedzaakje zat, daar naast die schoenen winkel enzo. ik vind t er net zo leuk uitzien. alles zag eruit als zeep, als je begrijpt wt ik bedoel. vrij steriel. voorniet-lsh knners waarschijnlijk wel leuk.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32778160
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee
Doe je mee
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:09:44 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32778534
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Doe je mee
Ik twijfel nog. Kijk nog ff de kat uit de boom .
pi_32779010
Je kunt via lootjestrekken.nl ook lootjes trekken Dan weet je zeker dat niemand elkaar heeft en dat het eerlijk gaat Daar kun je ook een verlanglijstje bij invullen, dat wordt dan denk ik meteen meegestuurd. Ik weet alleen niet of dat na Sinterklaas nog gaat via die site .
pi_32779307
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:53 schreef PeRi het volgende:
Kwam ik tegen in de Tina van deze week (don't ask, lang verhaal )

'Toffe Sint-kado's voor nog geen ¤5!'

[afbeelding]

Ze proberen nu zelfs basisschoolmeisjes verslaafd te maken!
Waarom ziet 't er zo goor uit

Oh, ik heb 2 RRS
M'n moeder vind het niet zo'n leuk idee, al die glitters Ik zat in de winkel ook helemaal onder. Ik kreeg wel een doekje om m'n handen schoon te vegen, maar toen ik later in de V&D een spontane loopneus kreeg heb ik dat doekje even als snotdoekje gebruikt (m'n mouw gebruiken vond ik ook weer zo ranzig, is 'n nieuwe jas) en toen heb ik de rest van de avond met glitters op m'n giegeltje rondgelopen
Tap tap tap
pi_32779447
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:35 schreef Elefes het volgende:
Je kunt via lootjestrekken.nl ook lootjes trekken Dan weet je zeker dat niemand elkaar heeft en dat het eerlijk gaat Daar kun je ook een verlanglijstje bij invullen, dat wordt dan denk ik meteen meegestuurd. Ik weet alleen niet of dat na Sinterklaas nog gaat via die site .
Dat is inderdaad een goed idee
pi_32779598
Oeh ik heb net met de Twinkle bruisbal een bad gehad. Echt heerlijk
pi_32780102
Twinkle ruikt ook erg lekker idd! Die ga ik binnenkort ook uitproberen, was ik dan tegelijk m'n haar zodat m'n haar naar AC ruikt
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:11:36 #150
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32781074
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:06 schreef ymme het volgende:
VALENTIJNSACTIE

[...]
Oh come on, je éigen actie? Ga toch weg.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')