abonnement Unibet Coolblue
pi_32679216
Het was niet mijn dag vandaag. ik ging naar de stad om de Motorola V80 aan te schaffen en om 2 paar sneakers te halen.. zijn ze allemaal uit de collectie! Achteraf beter volgens de medewerker van het telefoonbedrijf omdat de Motorola V80 vol met software fouten zat.

Dus dan maar een andere stijlvolle telefoon. En het is de Motorola V3 Black geworden.

maar cut the bullshit, nu even ter zake hehe.. hij is 'gesimlocked', nu hoorde ik van een vriend dat je een nummer hebt. Dat kost ¤1,30 per gesprek en tijdens dat gesprek hoor je een nummer cq. code. Als je die code invoert op je telefoon is hij simlockvrij. Nu heb ik nog nooit iemand daarover gehoord, dus geen negatieve of positieve reacties. Maar ik wil niet mijn gloednieuwe telefoon op het spel zetten, dus misschien heeft één van jullie daar ervaring mee.

En dan nog iets. Ik heb nu een aantal sms'jes verstuurd en mogen ontvangen met de Motorola.. en nu staan er in totaal 22 berichten in mijn telefoon en hij begint nu al te zeuren 'geheugen is vol'.. ik dacht juist dat de moderne telefoons vol met smsjes gestuwd konden worden?

Thanks,
Dylan
pi_32679454
quote:
En dan nog iets. Ik heb nu een aantal sms'jes verstuurd en mogen ontvangen met de Motorola.. en nu staan er in totaal 22 berichten in mijn telefoon en hij begint nu al te zeuren 'geheugen is vol'.. ik dacht juist dat de moderne telefoons vol met smsjes gestuwd konden worden?
Deze vraag kun je hier mooi stellen, voor vragen rondom simlocks kun je hier niet terrecht. Als je een jaartje wacht, dan kun je bij de orginele provider een simlock-remover code aanvragen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')