Alstuquote:The shipments are to start in the middle of September, the L2 will cost about 175-185 USD and the L6's price forms 200-210 USD.
Geen probleemquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:01 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, ik maak zo anders wel een specs & foto-topic voor bovenstaande telefoon
Wat een apparaatquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef blieblie het volgende:
Ik heb er ééntje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik blijf dit stiekum wel het gaafste onderdeel van de foon vinden.
(Was snachts aan het experimenteren met mijn digicam).
Ik heb em overigens gekocht puur opt design. Bellen & Smsen doettie prima en de rest boeit me weinig. Voor foto's gebruik ik mijn digicam wel, om te gamen mijn PC al die overbodige muk op telefoons tegenwoordig.
What else do we need.
En waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb het gevoel dat het toestel best brak is, brakker dan gemiddeld iig...
Idemquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? [afbeelding].
Ik heb de v3 nu een aantal maanden en tot nu niets dan lof, er is nog geen krasje te zien en functioneert nog uitstekend....
Ik heb het gevoel dat jouw gevoel je in de steek laatquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb het gevoel dat het toestel best brak is, brakker dan gemiddeld iig...
Ik werk in een telefoonwinkel, en de V3 komt verreweg het meeste terugquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jouw gevoel je in de steek laat
dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik werk in een telefoonwinkel, en de V3 komt verreweg het meeste terug
Speaker kapot, beeldscherm valt uit, hele toestel valt uit, software matige foutjes zoals het vastlopen van het menu...quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
dan heb ik niets gezegd![]()
Maar ik heb hem zelf ook..en hij voelt heel solide aan en absoluut niet fragiel..
Met wat voor soort klachten komt de gsm dan terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |