Hij lag ook moeilijkquote:
Hé, die pyjama hebben wij ook! En dat rompertje ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef lily het volgende:
nog 3 keer mijn jongste moppie:
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef lily het volgende:
nog 3 keer mijn jongste moppie:
[bemoeimodus]Heeft er nog niemand gezegd dat het wel slim en veilig is om die box omlaag te doen?????Bij deze dan, al geloof ik nooit dat je hem nog hoog hebt staan...
Yep, en de bodywarmer die ze erbij aanheeft ook ! En Myrthe is toch echt gemiddeld qua lengte, waarmee maar weer bewezen is hoe reusachtig Jolie is (in alle opzichten, ook reusachtig lief en slim en mooi enzo natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:43 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje LadyBos, is dat shirtje met bloemetjes van ons geweest? Ik heb foto's van vorig jaar november waar Jolie die aanheeft!!!
Tssssss ik weet niet waar je het over hebt! Drie november 2004quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Yep, en de bodywarmer die ze erbij aanheeft ook ! En Myrthe is toch echt gemiddeld qua lengte, waarmee maar weer bewezen is hoe reusachtig Jolie is (in alle opzichten, ook reusachtig lief en slim en mooi enzo natuurlijk![]()
Ja geweldigquote:
Benthe heeft ook zo een Turks badjasje, maar dan in een aqua kleurtjequote:Op vrijdag 2 december 2005 17:04 schreef Githa het volgende:
Maria en Julius![]()
Jordy heeft net zo'n pooh badjas alleen die van hem komt uit Turkije, ze zijn leuk he!
Edit: Ik vind dat Julius van die mooie grote, donker, 'vriendelijke' ogen heeft....ik kan het niet beter omschrijven.
Hier idemquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:04 schreef Githa het volgende:
Maria en Julius![]()
Jordy heeft net zo'n pooh badjas alleen die van hem komt uit Turkije, ze zijn leuk he!
Ja ze heeft heel vaak der ogen dicht. Vind ik zo zonde!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:50 schreef moussy het volgende:
Moest ze steeds niezen Edje?
Nee hoor,ze doet soms haar ogen dicht vanwege de flits van het fototoestel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:50 schreef moussy het volgende:
Moest ze steeds niezen Edje?
Flitst automatisch miss dynastiequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoë![]()
Echt om op te vreten
Edje, je moet die flits eens wat vaker uitzetten, Sanne is véél leuker met haar oogjes open
Dat kan je toch uitzetten in het menuquote:
En nu denk jij dat ik nog durf te komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Luchtbel het volgende:
Kom maar langs zou ik zeggen
Overigens wilde ik Jolie gister op d'r kop geven omdat ze Myrthe sloeg en met de arm waarmee ik Jolie wilde pakken kegelde ik Myrthe uiteraard helemaal omver![]()
Nee nog niet,ik denk dat ik het kruipen maar oversla dit jaar en gelijk ga lopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:02 schreef Githa het volgende:
Sanne, je hebt ook een lekkere bolle toet gekregen!
Hoe gaat het met je ? .... ben je het huis al onveilig aan het maken![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 12:52 schreef moussy het volgende:
Tis dat ik te oud ben... Maar eh... René wil deze knappe kerel wel
[afbeelding]
Ik zou het niet weten, we waren in Emmen!quote:Op maandag 5 december 2005 10:05 schreef renzell het volgende:
Spuuglokje; wat heb je stoere, mooie kids!en blijdorp is leuk he?!
Hij lijkt op zijn mamaquote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mous!
Maar je hebt gelijk, het is een prachtig kind![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 12:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij lijkt op zijn mama
Ow God, Tristan is zo om op te vreten!! Ik moet nog een dochter maken!
Ja, maar hij heeft 'm vandaag voor het laatst aan gehad, hij is te klein geworden, wil je er nog wat mee?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef bixister het volgende:
(offtopic maar melonovy, ik vroeg me af of ik jou toevallig dit rompertje destijds ook meegegeven had? ik kan 't me niet precies herinneren maar kan 't ook niet vinden. zo ja, prima hoor, maar dan moet ik even iets rechtzetten met een marktplaats-koper.)
Hij staat nu elke dag het liedje van Winx Club mee te zingen door zijn microfoonquote:Op woensdag 7 december 2005 10:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Als ie goed kan zingen, maakt ie wel een kansje bij Idols 2015
Of misschien wel eerderquote:Op woensdag 7 december 2005 10:33 schreef Spuuglokje het volgende:
De looks heeft hij in ieder geval al.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Geweldige foto!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:44 schreef Ladybos het volgende:
Jaaa goed idee, Myrthe wil wel DJ zijn !
[afbeelding]
Kids zijn niet verwend door de Sint geloof ik?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:06 schreef Lois het volgende:
Hahahaaa![]()
Dan kan zuster Iris wel voor de flauwvallende fans zorgen:
[afbeelding]
Ik ben Chiara en ik doe de clownsmiley naquote:
Dat is vast geen maat 62 die Jolie aanheeftquote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:
Igraine, Jolie heeft ook dat shirt
Grappig dat twee zulke verschillende meisjes hetzelfde shirt hebben, eentje zo groot, de ander zo klein!
Jeetje Babyfeet 300 foto's van één avondbewaar je ze dan allemaal?
ja ik bewaar ze allemaal erg hequote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef Luchtbel het volgende:
!
Jeetje Babyfeet 300 foto's van één avondbewaar je ze dan allemaal?
Hahaha hier precies hetzelfde!!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:04 schreef Igraine het volgende:
Mooi meisje is Myrthe toch..
elke keer denk ik het, laat ik 't nu ook eens zeggen
Ja? Enquote:
hahaquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:48 schreef texelonia het volgende:
Maar LB ik verwacht geen kerstkaart van jullie en ik wil hem eigenlijk ook wel zien!
Prachtig gewoon!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef dutchie het volgende:
Jaha, Bix heeft speciaal voor mijn nageslacht een site geopend. Dus ik dacht, ach kom laat ik eens wat zien van Léon.
Deze past bijzonder goed bij dat liedje van B.E.P. 'my hump'.
En de tekst wordt dan:
I drive these ladies crazy,
I do it on the daily,
I just wanna move my hump, my hump, my hump!
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef FoN het volgende:
Dan Lucas zijn debuut hier ook maar.
Papa moet nog wennen aan die gekke babypyama's:
[afbeelding]
Thanks, ja ze wordt al een hele dame (poppenmoeder).quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Wat een leuke foto's van Morgaine, en wat wordt ze groot! Met die pop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |