Hij lag ook moeilijkquote:
Hé, die pyjama hebben wij ook! En dat rompertje ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef lily het volgende:
nog 3 keer mijn jongste moppie:
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:14 schreef lily het volgende:
nog 3 keer mijn jongste moppie:
[bemoeimodus]Heeft er nog niemand gezegd dat het wel slim en veilig is om die box omlaag te doen?????Bij deze dan, al geloof ik nooit dat je hem nog hoog hebt staan...
Yep, en de bodywarmer die ze erbij aanheeft ook ! En Myrthe is toch echt gemiddeld qua lengte, waarmee maar weer bewezen is hoe reusachtig Jolie is (in alle opzichten, ook reusachtig lief en slim en mooi enzo natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:43 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje LadyBos, is dat shirtje met bloemetjes van ons geweest? Ik heb foto's van vorig jaar november waar Jolie die aanheeft!!!
Tssssss ik weet niet waar je het over hebt! Drie november 2004quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Yep, en de bodywarmer die ze erbij aanheeft ook ! En Myrthe is toch echt gemiddeld qua lengte, waarmee maar weer bewezen is hoe reusachtig Jolie is (in alle opzichten, ook reusachtig lief en slim en mooi enzo natuurlijk![]()
Ja geweldigquote:
Benthe heeft ook zo een Turks badjasje, maar dan in een aqua kleurtjequote:Op vrijdag 2 december 2005 17:04 schreef Githa het volgende:
Maria en Julius![]()
Jordy heeft net zo'n pooh badjas alleen die van hem komt uit Turkije, ze zijn leuk he!
Edit: Ik vind dat Julius van die mooie grote, donker, 'vriendelijke' ogen heeft....ik kan het niet beter omschrijven.
Hier idemquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:04 schreef Githa het volgende:
Maria en Julius![]()
Jordy heeft net zo'n pooh badjas alleen die van hem komt uit Turkije, ze zijn leuk he!
Ja ze heeft heel vaak der ogen dicht. Vind ik zo zonde!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:50 schreef moussy het volgende:
Moest ze steeds niezen Edje?
Nee hoor,ze doet soms haar ogen dicht vanwege de flits van het fototoestel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:50 schreef moussy het volgende:
Moest ze steeds niezen Edje?
Flitst automatisch miss dynastiequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoë![]()
Echt om op te vreten
Edje, je moet die flits eens wat vaker uitzetten, Sanne is véél leuker met haar oogjes open
Dat kan je toch uitzetten in het menuquote:
En nu denk jij dat ik nog durf te komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:01 schreef Luchtbel het volgende:
Kom maar langs zou ik zeggen
Overigens wilde ik Jolie gister op d'r kop geven omdat ze Myrthe sloeg en met de arm waarmee ik Jolie wilde pakken kegelde ik Myrthe uiteraard helemaal omver![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |