Neem het geheel ook vooral serieus.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom op mijEr is vaak genoeg op mij gestemt
![]()
Echt walgelijk vind ik dit![]()

CZA?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
Wat moet ik bieden voor een extra CZA nominatietje??

We staan gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef BVO het volgende:

Je zei tietje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef BVO het volgende:

Hoezoquote:

Ik hoop dat ik 'em krijg!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dáárom verdien jij de GJD-award

Ik heb op jou gestemd, rememberquote:

Raar. 't Moet toch érgens aan liggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik download wel heel veel ja. Heb helaas nog niet alles compleetzucht. Sommige aflevering doen het gewoon nooit (nee, ligt niet aan mijn codecs).

Oh, op die manierquote:

Tjah... misschien alles deleten en opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Raar. 't Moet toch érgens aan liggen.
Teveel codecs levert ook problemen op! Heb ik aan den lijve ervaren.

Ik snap ze ook niet, maar niemand die ze uitlegt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef Airelle het volgende:
KAP EENS MET DIE AFKORTINGEN, DAN MOET IK NADENKEN ENZO.

Dat zal wel weer door BVO en jou komen.quote:

Hijquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zal wel weer door BVO en jou komen.

Dan volg je het toch in het engelsquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
De ondertiteling bij GG loopy steeds niet gelijk.

Ja, het zal eens een keer niet zo zijn.quote:

Dat is erg moeilijk, had ik een keer bij een aflevering van Angel. Ook al heb je de ondertiteling niet nodig, toch let je er onderbewust wel op en als het dan niet gelijk loopt is het flink irritant.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan volg je het toch in het engels.

Doe ik ook regelmatig. Works like a charm.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah... misschien alles deleten en opnieuw installeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |