Nee, het is 30.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
30ste?? Weetje dat heel zeker? Was het niet eerder iets van tot de leeftijd van 27?
Ze hebben het verhoogd!quote:
Oftewel: Dan val je onder de voorwaarden voor 'jongeren' , daar kan je verder lezenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
van ib-groep.nl:
Ben ik op tijd als ik studiefinanciering aanvraag voor mijn dertigste?
Ja, als je voor je 30e een beurs aanvraagt, en je voldoet aan de overige voorwaarden, ben je op tijd.
Meer staat er niet over op
Als dat voor jou voldoende motivatie is om je vier jaar op een studie te storten moet je `t doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja. Maar ik ben nu ook al bezig op het gebied van geschiedenis (boek en tijdschriftartikelen schrijven), en wil daar beter in worden. Vandaar.
Dan moet je het gewoon doen. Je hebt gewoon nog recht op 4 jaar stufi en OV, mits je naast je studie niet teveel bijverdient.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja. Maar ik ben nu ook al bezig op het gebied van geschiedenis (boek en tijdschriftartikelen schrijven), en wil daar beter in worden. Vandaar.
Jah en voor geschiedenis moet je weten hoe de geschiedenis van Nederland in elkaar zit...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm journalistiek, ook leuk.. alleen dan moet je Nederlands kunnen schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |