Snel, voor ze m in de fik stekenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, zodat je na het neuken even kunt snacken.
Die bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de apenrots is aan de andere kant van de steeg naast de mac
Welke groep minderheden zit er tegenwoordig?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ookApenrots = apenheul.
Brongers? Waar zit dat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Brongers
Alleen balen dat de Brongers saté ineens 6 euro kost ipv 5
Naast van den Akker, de CD zaak, schuin tegenover de wibra, aan de andere kant van het water van de kleine bioscoop, niet ver van de kerkstraat. Dus op de nieuwstad, bij de vrouwenpoortsbrug.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Brongers? Waar zit dat?
Bij nader inzien, mail het me maar, anders steekt iemand die tent misschien in de hens.
Of snackbar 't vliet. Daar woon ik vlakbij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:04 schreef mordradead het volgende:
zoals snackbar de potmarge
Dan ben ik net nog langs je huis gefietst.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Of snackbar 't vliet. Daar woon ik vlakbij.![]()
Die heeft een bijzonder goede reputatie, desalniettemin heb ik er nog nooit een satéplate mogen consumeren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Of snackbar 't vliet. Daar woon ik vlakbij.![]()
Ben jij dat op die smiley?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe maak ik en een klaag over Friesland topic een Snackbars in leeuwarden topic in drie simpele stappen [afbeelding]
haha woon tegenover de fietswereld.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan ben ik net nog langs je huis gefietst.
De Sate is er alleen niet byzonder goed helaas.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die heeft een bijzonder goede reputatie, desalniettemin heb ik er nog nooit een satéplate mogen consumeren.
Dan ben ik NET niet langs je huis gefietst.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
haha woon tegenover de fietswereld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |