Hebben ze eindelijk iemand die vrijwillig buschauffeur wil worden, word ie opgepaktquote:APELDOORN - Een 15-jarige jongen uit Doesburg heeft eerst in Apeldoorn en later in Doetinchem kans gezien een lijnbus te stelen. Hij pikte op de route naar Arnhem diverse passagiers op, meldde de politie dinsdag.
De jongen liep dinsdagmiddag tegen de lamp toen hij in Apeldoorn met een wederom gestolen lijnbus werd aangetroffen. De politie verhoort de jongen.
verstand. (In jou geval dan toch)quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef lubje25 het volgende:
Opeens heb je het.........
Aleen jammer dat je om buschauffeur te worden 3 jaar rijervaring moet hebben (plus een hele stapel peperdure papieren). Mag ie op zn 18e busen gaan wassen zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:14 schreef What het volgende:
De woordvoerder van de busmaatschappij zei net op radio 1 dat als hij 18 is er een arbeidscontract voor hem klaarligt.
Sportief.
Volgens die meneer net op de radio (van de busmaatschappij) is hij vanaf zijn 18e welkom om daar een opleiding tot buschauffeur te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag ie op zn 18e busen gaan wassen zeker?
Oh, gaaf, in dat geval ga ik ook bussen jatten, want het zijn de financien die me tegenhouden om die opleiding te gaan volgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:22 schreef What het volgende:
[..]
Volgens die meneer net op de radio (van de busmaatschappij) is hij vanaf zijn 18e welkom om daar een opleiding tot buschauffeur te doen.
Moet je het wel goed doen volgens de dienstregeling en met een gelede bus.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, gaaf, in dat geval ga ik ook bussen jatten, want het zijn de financien die me tegenhouden om die opleiding te gaan volgen
Schijnt in de mode te zijn, mensen met criminele activiteiten achter hun naam uitnodigen om een opleiding te komen volgen. Eerst terrorist-in spe en wapenbezitter Samir A die van harte welkom is op de hogeschool Leeuwarden, nu een busdief die welkom is bij de busmaatschappijquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:22 schreef What het volgende:
Volgens die meneer net op de radio (van de busmaatschappij) is hij vanaf zijn 18e welkom om daar een opleiding tot buschauffeur te doen.
Ja, ik vraag me af hoe ie dat geflikt heeftquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ie een bus jat is op zich nog tot hier aan toe.. maar drie keer van bus wisselen! Geniaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |