Welke zal ik uploaden, als je dat wilt?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Bergie88 het volgende:
Oh die MJ & Friends lijkt mij wel interessant
Een beetje eentonig vind ik. In een interview met radiohost Steve Harvey heeft ie een keer gezegd dat dat kwam omdat dan opeens alle emoties los komen van vroeger etc. Leuk voor een keer, wel mooi om te zien. Maar bij het MSG concert was het een beetje over the top imoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Bergie88 het volgende:
Verder vind ik het een beetje jammer dat hij tijdens optredens, dit doet hij overigens al heel lang. Neer knield en dan gaat zitten janken. Het is wel mooi om te zien natuurlijk al die emoties maar ik vind het jammer dat dan het nummer ff stil valt.
Die van Korea, ik vond the bad tour uit japan ook veel beter dan andere versies. Het publiek daar is heel relaxtquote:
Is ook goed, ik heb er zin inquote:Op zondag 7 mei 2006 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik zal Munchen wel uploaden, is ongeveer 500 MB groot en ik zal morgen beginnen.
Zoiets vind ik zo sneu he, playbacken. Dat doet Jennifer Lopez ook (om maar iemand te noemen) zelfs op haar live dvd. Ik vind dat je dan je fans bedriegt.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:33 schreef Bergie88 het volgende:
Gisteren avond nog ff 30th aniversery liggen kijken maar het viel mij op dat hij erg vaak met zijn hand voor zijn mond zong. Of terwijl hij was constant aan het playbacken want was iedere keer buiten adem. Een aantal nummers zingt hij wel gewoon echt live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |