Ik denk niet dat je op die manier je fans bedriegt. Je fans weten dat je als artiest nog steeds voor ze op wil treden en hij zet overigens een geweldige show neer en het publiek gaat constant uit zijn dak. Als je de show gezien hebt weet je dat het er geweldig uit zag. Ik wil jou rond jet 50ste hier nog wel eens over horen. Een geweldige danshow neerzetten en live de moeilijkste uithalen zingen e.d.. k Spreek je dan wel. Pzquote:Op maandag 8 mei 2006 08:37 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zoiets vind ik zo sneu he, playbacken. Dat doet Jennifer Lopez ook (om maar iemand te noemen) zelfs op haar live dvd. Ik vind dat je dan je fans bedriegt.
Ik heb volgens mij nog Dangerous ergens liggen van dat 'concert'.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:17 schreef DrDentz het volgende:
waar ik alleen nooit beelden van gezien heb is A Night At The Apollo uit 2002
[afbeelding]
[afbeelding]
zo'n beetje het laatste optreden met verschillende nummers
Nee ik ga heel vaak naar metal bands. Ook wel rustigere dingen, ben bv laatst bij the doors geweest. Maar wat je ook veel bij metal ziet, is dat ze enorm los gaan op hun muziek. Maar toch gewoon blijven zingen (schreeuwen wat je wil). Anders kun je toch niet zo goed thuis blijven. Als ik als liefhebber van iemand zijn muziek ergens zou komen, en ik zou hem zien playbacken zou het meteen over zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
@iosnivo: jij vind het dus wel leuk om naar een concert te gaan waar iemand de hele tijd stil staat en echt zingt? Wat zal dat een leuke show worden...
Met zijn afgang bedoel ik ook niet zijn muziek. Ik vind daar nog steeds niks mis mee, prima album. Ik zeg alleen dat ik 't nu 'n zielige man vind. En velen met mij hoor, dus 't komt wel degelijk door wie hij is en hoe hij er uit ziet. Er wordt continu om hem gelachen. En ja, theres no such thing as bad press, daag. Dat is er zeker wel in dit geval. Zijn muziek is tijdloos, dus zou nu nog steeds aan moeten slaan. Hij had gewoon zijn beste tijd gehad na/tijdens invincible. Kan haast niet meer toeren, is gewoon zwak en verscheurd.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zijn 'afgang' zoals jij beschrijft is niet door z'n muziek gekomen. Van Invincible zin er in het eerste jaar 12 miljoen platen verkocht. Dat doet een JLO, Britney Spears of 50 cent niet na. Probleem is dat er altijd wordt vergeleken met het album Thriller, dat 55+ miljoen heeft verkocht.
Al had Invincible een goede promotie gehad, dan was het aantal verkochte platen zeker veel hoger. Vraag maar aan een willekeurige voorbijganger of hij het album Invincible kent van MJ; je zult veel 'nee' horen, want veel mensen weten gewoon niet dat dat album is uitgekomen.
En begin niet over dat het komt door wie hij is en hoe hij eruit ziet etc. In 1995/96 na het hele gedoe van eventuele rechtzaken enz. heeft hij het toch nog voor elkaar gekregen een nummer 1 hit te maken in vele landen plus een aantal top 10 hits. Toen dachten mensen toch ook al dat ie een freak was...
Is hij mee bezig!quote:Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef ivosnivo het volgende:
Kwestie van betere conditie opbouwen zodat je het toch kunt volhouden.
300 push-ups!quote:Volgens Jermaine, die gewoon contact heeft met Michael, gaat het steeds beter met zijn broer, die vorig jaar op alle punten werd vrijgesproken van het misbruik van kinderen. 'Hij loopt hard op het strand, doet 300 push ups per dag, het gaat prima.' Volgens Jermaine maakt Michael zich klaar om weer aan de slag te gaan met dat waar hij goed in is: dansen en zingen.
Die onderste is heel tof. Ziet er heel strak uit wie heeft die gemaakt?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef MJboard het volgende:
Bergie88, coole avatar!
Check even onze website bij http://www.mjboard.com/board/wallpaper.php, we hebben ook coole wallpapers.
-knip-
Heel netjes gedaan ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef MJboard het volgende:
We hebben die plaatjes laten maken door onze design afdeling, mooi he?
Als je zo bijdehand gaat doen heb ik ook geen zin meer om hier op in te gaan hoor. Ik val jou er toch niet persoonlijk mee aan ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef MJboard het volgende:
Bergie88, coole avatar!
Check even onze website bij http://www.mjboard.com/board/wallpaper.php, we hebben ook coole wallpapers.
Enne, loopt amper, praat amper, is een wrak? Oh, je bedoelt op de dag van de uitspraak. Ja, ik snap dat ook niet. Op zo een dag moet je toch op en top fit zijn?! Het is niet dat er wat vreselijks boven je hoofd hangt. Ik bedoel, wat is dat nou eenmaal; je kan je kinderen kwijtraken, praktisch levenslang de bak in draaien of misschien wel overlijden in de bak.
Je hebt gelijk, hij had fit moeten zijn op die dag.
Verder is het me nooit opgevallen dat hij niet kan praten en lopen.![]()
Nope, nog niet.. ben er mee bezig.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef Bergie88 het volgende:
Heeft Rnnz al ergens geupload???
Het is de enige lange remix die ik kan vinden. En het eerste half uur is echt goed, daarna heeft er iemand een paar stukken van live optredens achteraan geplakt. Een beetje jammer.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yup, ik had m ff gedownload. Bleek dat ik m al een keer eerder gehoord had.
Ik heb hem gedwnld en bekeken, jammer dat er alleen heel veel dans in zit en weinig zang, ik wil wat nummers van Invincible live horen. Al ziet de dans er weer heeeeeeel strak uit. Dat verllert hij volgensmij nooit.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Bergie, ik kan Korea wel uploaden, heb vast de Medley gedaan:
http://www.sendspace.com/file/8if60j
beeld/geluid kwaliteit is niet super maar het geeft wel een beetje 'n beeld ervan
geweldige performance as ever
en ik hoop dat deze post wel blijft staan![]()
't gaat volgensmij wel heel langzaamquote:Op maandag 8 mei 2006 19:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nope, nog niet.. ben er mee bezig.Komt eraan
Het uploaden gaat alleen niet zo snel, dus..
Dangerous ziet er echt geweldig uit. Die choreochrafiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Ja, als je kijkt zie je ook dat het doek wat voor MJ hangt over 'm heen valtfoutje?
hier de rest:
--Edit: warez weg--
Dat maakt het niet gelijk geen warez. Als je mijn vraag beantwoordt kan ik beoordelen of het toegestaan is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:37 schreef Rnnz het volgende:
Dit zijn geen warez. Ze worden overal aangeboden op MJ-fansites.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Doe eens een linkje naar zo'n site dan.
Ik zie het logo van MTV staan. Ze zijn waarschijnlijk van of een dvd of van de tv geripped. Op die dvd/uitzending zitten rechten die geschonden worden als je ze hier openbaar op het forum zet. FOK! kan door het posten van zulke links in de problemen raken als we ze gedogen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef Rnnz het volgende:
Of ze zelfgemaakt zijn? Ehm, hoe moet ik dat weten? Het lijkt me professioneel gefilmd, maar dat maakt het toch niet gelijk warez?
Goed L-E-Z-E-N. Als het niet van een DVD is, is het van een tv-uitzending en ook daarvan zijn geripte versies niet toegestaan op FOK!. Normale toon mag ook wel btw.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:21 schreef DrDentz het volgende:
lol, ze zijn niet verkrijgbaar op dvd Duiveltja, alleen Dangerous - Live in Bucharest is dat
ik wist wel dat ze weggehaald zouden worden, kut-moderators
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |