abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32698958
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:05 schreef Dandelion het volgende:

[..]

omdatdie viezerik alleen een harde plasser krijg van kleine kinderen natuurlijk.
dan nog, had hij zn eigen spermcells kunnen gebruiken, ik snap ook wel dat hij het niet op die debbie kan
pi_32699036
Waarschijnlijk kan hij geen eigen kinderen krijgen...
  woensdag 30 november 2005 @ 16:06:48 #28
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32699117
oooo... Dan koop ik elke maand gewoon een singletje van 6-7 euro.
En daar komt nog eens bij dat ik lang niet alle singletjes wil hebben

Konden ze beter alles in 1 keer aanbieden voor een astronomische prijs, want nu
weet ik zeker dat ik goedkoper uit ben voor mezelf
(En die doos, tja, die hoef ik niet )

Ik hoop trouwens wel dat op die singletjes leuke versies staan als track 2. bv. een
instrumental of een accapella
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_32699151
ja, ik had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden, er staan ook remixes op en het is dual disc, dat betekent dat je 'm op 2 kanten in je pc kunt doen, op kant b zit de videoclip!
pi_32699292
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:08 schreef DrDentz het volgende:
ja, ik had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden, er staan ook remixes op en het is dual disc, dat betekent dat je 'm op 2 kanten in je pc kunt doen, op kant b zit de videoclip!
Wow. Als je daar geld voor over hebt heb je wel een fraaie verzameling.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 16:22:09 #31
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32699574
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]

dan nog, had hij zn eigen spermcells kunnen gebruiken, ik snap ook wel dat hij het niet op die debbie kan
.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:56:28 #32
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33141504
Dus, aanstaande dinsdag zou zijn lening van $270.000.000 vervallen en meneer de Beatles & Mijac catalogs + Neverland kwijtraken....
Benieuwd of het deze keer eindelijk waar is, of dat dit het zoveelste onzinverhaal is:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,178899,00.html
Haters everywhere but I don't really care.
pi_33197733
kweenie hoor, die Roger Friedman schrijft al jaren dat MJ failliet is en dat hij nu echt Neverland en alles kwijt gaat raken.. maar we zullen zien

Michael op Veronica nu in The Wiz met Diana Ross
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:32:04 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33812727
quote:
Michael Jackson is being sued for unpaid bills by the veterinarian who tends to the pop star's exotic animals at his Neverland ranch, which the singer has not occupied since being acquitted of child molestation charges last June. Jackson has been living in the tiny Persian Gulf kingdom of Bahrain, but the lawsuit was filed in Santa Maria, Calif., where he stood trial last year.

Martin Dinnes, owner of Dinnes Memorial Veterinary Hospital, alleges that Jackson owes $91,602 in veterinary bills. Dinnes helped the singer acquire animals for his zoo including flamingoes, giraffes, elephants and orangutans, said his lawyer, Brenton Horner. Dinnes continues to treat the animals regularly, Horner said.

"He filed this (lawsuit) with great reluctance," Horner said. "He has a lot of admiration for Michael. This is just a business matter."

A hearing was set for May 2.

Jackson lawyer Thomas Mesereau Jr. said he had not seen the complaint and could not comment.
En weer moet MJ zich in de rechtzaal verantwoorden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33814171
Is er al nieuws over de nieuwe single van MJ die hij aan het opnemen is met o.a. Snoopdog
pi_33829637
durft die gast de straat al weer op eigenlijk?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33838565
denk het niet, laatste keer gebeurde er dit: http://youtube.com/watch.php?v=KkiIfiD0LVg&search=mj
pi_33839174
quote:
Jackson may help local entertainment projects

MANAMA: Pop superstar Michael Jackson is holding talks with a Bahrain-based company over a string of possible entertainment projects in the Gulf, from theme parks to music academies.
The star and AAJ Holdings are discussing ways of working together, it was announced yesterday.
Mr Jackson may provide the company and its subsidiaries with consultancy advice to help bolster the music and entertainment sector in the Gulf.
"Stagnant" properties could be revived through entertainment projects, says AAJ Holdings owner and founder Ahmed Abubaker Janahi.
His group has interests in companies around the world and concentrates on projects involving city and urban developments.
AAJ Holdings was instrumental in the creation of the Bahrain Financial Harbour in Bahrain and the Blue City in Oman.
Officials would not comment further yesterday.
http://www.gulf-daily-news.com/Story.asp?Article=132052&Sn=BNEW&IssueID=28294
pi_33839223
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:13 schreef DrDentz het volgende:
denk het niet, laatste keer gebeurde er dit: http://youtube.com/watch.php?v=KkiIfiD0LVg&search=mj
wat een mannetje is het ook, kruipt ie nou naar binnen
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33982788
quote:
Beatles-rechten Michael Jackson op het spel

LONDEN - Popster Michael Jackson zou weleens zijn spaarpotje, dat bestaat uit de rechten op tientallen Beatles-songs, kunnen verliezen.

De ster zit volgens accountants diep in de financiële schulden. Als hij die niet heel snel betaalt, kan volgens de BBC beslag op de rechten worden gelegd.
Jackson kocht de muziekrechten van een groot aantal songs van The Beatles twintig jaar geleden voor 48 miljoen dollar. Inmiddels zijn die tien keer zoveel waard. Jackson en platenmaatschappij Sony zijn nu de gezamenlijke eigenaars van de rechten.
Al eerder bleek dat het fortuin van de King of Pop sterk aan het slinken was, mede door al te buitensporige uitgaven. Het proces wegens kindermisbruik, waarvan hij werd vrijgesproken, deed zijn imago en daarmee de platenverkoop geen goed.
Deze zomer claimde een financieel adviesbureau dat Jackson bij een investeringsgroep 537 miljoen dollar had geleend. Daarmee kon hij dan weer een miljoenenschuld bij de bank afbetalen. Het bureau stond daarvoor garant, maar stelde daarna dat Jackson zijn rekening van 48 miljoen dollar niet had betaald.
En maar doorgaan met het uitgeven van miljoenen "JOOOHOOOOO can I have this one" (uit de welbekende reportage van Bashir)
pi_33992578
zijn platenverkopen gingen toch al veel langer niet meer goed? zal wel lastig zijn als je al zoveel jaren gewend bent om zo met geld om te gaan en er komt nu al een aantal jaren niets meer binnen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33995452
Nouja, niets meer binnen.. dat valt wel mee lijkt me, hij zal meer beuren dan iedereen van fok bij elkaar.. hij geeft alleen als een dollemans uit [zie living with michael jackson]
Alle sites zeggen hier ook steeds andere dingen over.. ik denk dat niemand weet hoe het nu werkelijk zit
Dit is een wat meer optimistische samenvatting:
klik
er staat ook in dat MJ een optie heeft om de andere helft van de Beatles-catalog terug te kopen, voor een kleine 200 miljoen dollar

[ Bericht 3% gewijzigd door Duiveltja op 13-01-2006 12:11:20 (link even aangepast) ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:01:24 #43
28167 matthijst
pi_33997811
Tsja, kan ie de helft vd. Beatles terugkopen, de vraag is hoeveel dat deel waard is natuurlijk; Sony/ATV bestaat uit zo gigantisch veel muziek: http://www.sonyatv.com/

Maar, zeg voor het gemak: 50/50, aangezien de deal ooit ook daarop gemaakt is. Dan zou ie 250.000.000 kunnen kopen voor 200.000.000.... Leuk, 50 miljoen extra winst, maar daarvan zou hij, volgens jouw link, meteen 47 miljoen (die 9%) moeten weggeven aan die gastjes die de deal hebben opgezet....
pi_34008518
volgens mij verdient ie nooit meer dan iedereen op fok samen. het enige wat ie nog een beetje verkoopt zijn best of cd's heb ik het idee. en zo duur zijn al zijn cd's niet meer.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_34008872
Hij verkoopt wel over de hele wereld, Hij is zo ongeveer de beroemdste persoon op aarde.
pi_34008975
daar heb je ook weer gelijk in, samen met madonna en de weinig anderen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_34009094
Aan de royalties van zijn platen alleen al verdient hij miljoenen. Wat dat betreft zal hij niet snel failliet gaan.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:34:19 #48
28167 matthijst
pi_34009319
Psies, hoorde ooit: 10 miljoen dollar per jaar aan de Mijac catalogus en rond de 25 voor Sony/ATV.
Da's een aardige score natuurlijk. Probleem zit hem erin dat hij hard op weg lijkt om beide bronnen van inkomsten kwijt te raken... Al hoop ik dat hij nu echt in de smiezen heeft dat ie z'n zaakjes op orde moet brengen....
pi_34013285
Iedere keer als je een Beatles liedje op de radio hoort rinkelt bij hem de kassa he, ik vraag me alleen af hoe dat zit met de rechten over zn eigen muziek.. die zullen wel voor altijd gedeeltijk bij Sony Music blijven liggen, omdat ie daar onder contract die albums heeft gemaakt. Sony zal dus altijd Greatest Hits albums kunnen blijven brengen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:09:44 #50
16715 Mylene
*schatje*
pi_35806203
quote:
Broer Jackson: ik ben bang dat Michael schuldig is
LOS ANGELES - Jermaine Jackson is bang dat zijn jongere broer Michael wel degelijk schuldig kan zijn geweest aan kindermisbruik. Jermaine (51) heeft Michael (47) wel gesteund tijdens zijn rechtszaak, maar alleen omdat hij bang was dat de beroemde popster in de gevangenis zelfmoord zou plegen. Dat blijkt uit een nooit-gepubliceerd boek van Jermaine, meldde The New York Daily News dinsdag.

Jermaine wilde zijn memoires al een paar jaar geleden door een 'ghostwriter' laten opschrijven, maar daar stak Michael toen woedend een stokje voor, aldus de krant die de hand heeft gelegd op een opzetje voor het boek, dat inmiddels dus van de baan is. The King of Pop is vorig jaar vrijgesproken van kindermisbruik.

Jermaine schrijft er niet zeker van te zijn dat Michael zich nooit aan kinderen heeft vergrepen, te meer door Michaels drank- en drugsmisbruik en eigenaardige gedrag. „Weet hij eigenlijk wel echt wat hij met die kinderen doet?”, aldus de oudere Jackson.

De 'ghostwriter', Stacy Brown, zegt in The New York Daily News geschrokken te zijn dat er teksten van het boek zijn uitgelekt. Volgens Brown gingen Michael en meer familieleden destijds door het lint en dreigde de popster zijn oudere broer uit de familie te gooien en tot het einde toe aan te klagen. Brown wil inmiddels niets meer met de Jacksons te maken hebben. „Ze zijn niet van deze wereld, onrealistisch en functioneren niet.”
bron

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')