SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
dit komt niet toevallig ook uit amerika? het is zo typisch amerikaans, de eerste 6 punten zijn grappig, maar bij 7 tot en met 10 wordt de gehele grap om zeep geholpen....quote:10 punten 'tegen' amerika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
geen idee, deze grap circuleerde jaren geleden toen bush de verkiezingen zo twijfelachtig had gewonnen. puntje 10 vind ik wel leuk.quote:op vrijdag 13 januari 2006 02:36 schreef mobster273 het volgende:
dit komt niet toevallig ook uit amerika? het is zo typisch amerikaans, de eerste 6 punten zijn grappig, maar bij 7 tot en met 10 wordt de gehele grap om zeep geholpen....![]()
klikquote:op vrijdag 13 januari 2006 10:09 schreef tomatoman het volgende:
een nederlander zit te genieten van zijn onbijt, dat uit koffie,croissants, boter en jam bestaat, wanneer een duitser die kauwgum kauwt naast hem komt zitten en ongevraagd een gesprek begint. de duitser: dus jullie nederlanders eten het hele broodje op? de nederlander:...
quote:op vrijdag 13 januari 2006 05:20 schreef luukzor het volgende:
het is wit en het is werkloosdie is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat krijg je als je een olifant met een mol kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een toeval echt. ik heb een meisje in mijn klas die elke dag aan mijn haar ruikt en zegt dat mijn haar lekker ruikt (ik heb van die kappers-wax). en ik ben zeer klein, en zij ook!quote:op dinsdag 20 december 2005 21:13 schreef bevo103 het volgende:
een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt: "wat ruikt je haar lekker!"
de volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "mmmm! wat ruikt je haar toch lekker!
dit herhaalt zich een aantal dagen.
na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt:
"dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar!
ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege seksuele intimidatie!"
haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt?
waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt: "omdat het een lilliputter is!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JOHNNY HEITINGA
quote:op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef tobbes het volgende:
..zegt de dokter: "goeiedag mevrouw, wat zijn de klachten".
mevrouw: "er is een druif in mijn aarsch achtergebleven".
* dokter kijkt verbaasd op en vraagt enigzins genegeerd waarom de vrouw een kers in dr aarsch heeft
mevrouw: "naja dokter, omdat mijn man graag mijn anus schoonlikt ivm met de hogeprijs van toiletpapier was, clysmaliseer(ofzoiets, wat brard doet met zo'n rietje en een vergiet) ik mezelf eens per week. en dan gebruik ik druiven omdat de bacterien door het druivensap beter opgenomen worden dan door water!"
dokter: "ow...maar waarom ging dat nu niet goed dan?"
mevrouw: "nou, zegt mevrouw, ik ben een beetje slecht bij oog enne, ik ben mijn kunstgebied kwijt, enne, ik heb lichtgroene, druifkleurige kunstgebit reinigingsmiddel dussuh ik denk dat ik mijn kunstgebit per ongeluk in mijn aarsch heb gedaan.
dokter: "ow, dat weten we snel genoeg, bukt u maar even"
"maar dokter, wat doet u nu?"
dokter "ik steek mijn wandelstok in uw aarsch mevrouw"
mevrouw "waarom?"
dokter: "als hij schraal wordt, is het uw kunstgebit".
na 10 min als de dokter zichzel tot 3 keer toe in de door rimpels en cellu gedomineerde reet heeft leeggespoten en hij zijn lul uit de grot des doods haalt en aan mevrouw laat zien zegt mevrouw:
"maar hij is niet schraal"
dokter: nee dat klopt maar ik dacht ik clysmaliseer (je weet wel wat brard altijd met een gieter en een vergiet doet) u even met mijn zaad.
vrouw: "maar...maar...maar..en die druif dan"
dokter: "rustig maar, er zat helemaal niks, u was gewoon uw medicijnen vergeten".
wehehequote:op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef iamredleader het volgende:
one-liners
...
47) "the original point and click interface was a smith & wesson."
...
spoil it!quote:op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef koenimex het volgende:
[..]
wehehe! de rest is ook wel grappig trouwens.
dat raadsel van de overeenkomst tussen de paus en iemand met een soa kennen jullie zeker al?
omfg roflmaoquote:op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef sanger het volgende:
wat is de overeenkomst tussen vrouwen en condooms?
ze horen om je lul te zitten, maar meestal zitten ze in je portemonee
zó waar dat het niet grappig meer isquote:op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef sanger het volgende:
wat is de overeenkomst tussen vrouwen en condooms?
ze horen om je lul te zitten, maar meestal zitten ze in je portemonee
alright:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens hoop ik nu niet dat mijn huis word platgebrand door woedende katholieken, die beledigd zijn omdat ik hun heilige belachelijk maak...
geen dijenkletsers, maar vermakelijkquote:op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef mobster273 het volgende:
(..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |