Kap eens en lazer op uit dit topic als je er verder niets zinnigs over toe te voegen hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef Baklap het volgende:
Als jij het klieren en zeiken wil noemen...vind ik niet.
Dat bedoel ik ook. Ik vraag me af hoe men vanavond Vitesse - RKC gaat beleven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vind het sowiezo raar dat er mensen in dit topic nodig vinden om zinloze discusie aangaan over of het nu wel erg is of niet, en of dingen wel of niet belachelijk zijn......
Juist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vind het sowiezo raar dat er mensen in dit topic nodig vinden om zinloze discusie aangaan over of het nu wel erg is of niet, en of dingen wel of niet belachelijk zijn......
Heb je misschien foto's gemaaktquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:01 schreef dribbel79 het volgende:
Ben net bij het stadion geweest, indrukwekkende stilte, veel bloemen en emoties...nog niet echt te bevatten dit...
WESLEY SNEIJDER RESPECT ! ! !!
ANOUAR DIBA RESPECT ! ! ! !! ! !! !
ADO DEN HAAG RESPECT ! ! ! ! !!! ! ! ! !
Bedankt ! ! !
Staan er ergens foto's van Sneijder ??? Machtig gebaar dit !!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:01 schreef dribbel79 het volgende:
Ben net bij het stadion geweest, indrukwekkende stilte, veel bloemen en emoties...nog niet echt te bevatten dit...
WESLEY SNEIJDER RESPECT ! ! !!
ANOUAR DIBA RESPECT ! ! ! !! ! !! !
ADO DEN HAAG RESPECT ! ! ! ! !!! ! ! ! !
Bedankt ! ! !
Zeker na zondagquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:59 schreef fanneke het volgende:
Wesley Sneijder die bloemen komt leggen bij Nieuw Galgenwaard. Schitterend gebaar.![]()
Het was ook om even voor zevenen op NOS-sportjournaal. Misschien straks om 22.30u nog een keer?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Staan er ergens foto's van Sneijder ??? Machtig gebaar dit !!!
Mooi applausje erbijquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:59 schreef tha_dark het volgende:
Net even het stukje gekeken.
Hier staat het stukje van Sneijder ( http://www.nos.nl/nosstud(...)omassooverleden.html )
Goed gedaan Sneijder, en ook een mooi applaus van de Utregt aanhang.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |