je gaat zaterdag nuecken met Moksyquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef PhaE het volgende:
Ok, volgt het ff niet meer
Damn, moet toch wat minder werken en wat meer dit topic in de gaten houden
Wat jij wil. Vergeet niet in haar ogen te kijkenquote:
'n vriendin van Joeyquote:
Korte samenvatting: wij gaan zaterdag nuecken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef PhaE het volgende:
Ok, volgt het ff niet meer
Damn, moet toch wat minder werken en wat meer dit topic in de gaten houden
Dat speelde toch een half jaar geleden of zo? Of is er weer een nieuw geval?quote:
niet eens de vriendin van joey?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef Ynske het volgende:
'n vriendin van Joey
Moet je doen, dan krijg je dat kliekje over je heen en op een zodanige manier dat zij ermee wegkomen, terwijl Kasta er permbannetje zoveel aan overhoudt . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:12 schreef nixxx het volgende:
misschien even een proefballonnetje oplaten in [OUD] ... misschien is er wel interesse...nixxx, jij harteloos kreng
![]()
andere vriendinquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat speelde toch een half jaar geleden of zo? Of is er weer een nieuw geval?![]()
jamaar dat zijn de hormoontjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je doen, dan krijg je dat kliekje over je heen en op een zodanige manier dat zij ermee wegkomen, terwijl Kasta er permbannetje zoveel aan overhoudt . . .![]()
![]()
Fijn alles omvattend excuus, maar het ontgaat me nog steeds waarom anderen daar overmatig rekening mee zouden moeten houden.quote:
Dan hebben ze er collectief last van . . .quote:
Oh, een stuk minder sappig dan ik dacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
andere vriendin
niet zwanger van hem
van andere gast
wil kind houden
is 18 en geen relatie
Wordt ook niet. Ouders is een subforumpje in een forum. Alles wat hun niet aanstaan wordt weggetreiterd en geen van de mods grijpen in (sterker nog: ze werken er zelfs aan mee) . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
Fijn alles omvattend excuus, maar het ontgaat me nog steeds waarom anderen daar overmatig rekening mee zouden moeten houden.
daarvoor bestaat OUD toch, netjes allemaal op een plekkie, wil je er niet mee geconfronteerd worden kom je er nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fijn alles omvattend excuus, maar het ontgaat me nog steeds waarom anderen daar overmatig rekening mee zouden moeten houden.
Ja, ik ken de sfeer in OUD wel. Ik heb er zelfs geheel per ongeluk posts (discussies die ergens anders begonnen en verplaatst werden).quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt ook niet. Ouders is een subforumpje in een forum. Alles wat hun niet aanstaan wordt weggetreiterd en geen van de mods grijpen in (sterker nog: ze werken er zelfs aan mee) . . .
Klinkt als elk subforum op fokquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt ook niet. Ouders is een subforumpje in een forum. Alles wat hun niet aanstaan wordt weggetreiterd en geen van de mods grijpen in (sterker nog: ze werken er zelfs aan mee) . . .
valt hier toch wel mee...quote:
Zijn hier modjes danquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
valt hier toch wel mee...zelfs robbiericardo wordt niet weggepest door de renpeemodjes
ja maar dat is om ons een leuke dag te bezorgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
valt hier toch wel mee...zelfs robbiericardo wordt niet weggepest door de renpeemodjes
Ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dat is om ons een leuke dag te bezorgen
de domme topics van RRquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:38 schreef Plato1980 het volgende:
Vinden jullie trouwens dat je als je iemand met een stropdas die belachelijk geknoopt is ziet lopen daar op zou moeten attenderen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |