Denk ik ook, net zoiets als dat verhaaltje wat ze toen in de DBK moesten doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
Zal wel weer een dag opdracht worden...
Kan dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie heeft weleens een koortslip in haar oog gehad, zegt ze
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef redhair het volgende:
![]()
tjonge tjonge wat is het toch saai saai in het vakantiehuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
erg knap hoe krijg je dat voor mekaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie heeft weleens een koortslip in haar oog gehad, zegt ze
Dat vrees ik ook.... hoe minder mensen hoe saaier...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doen
de komende nominatie rondes zullen ook wel spannend zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doen
Zeker met dit stelletje nietszeggende kleutersquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.... hoe minder mensen hoe saaier...
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijkquote:
Daar mogen we niet meer over beginnen...quote:
Thnx! Ik geloof dat ik het al begrijp...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijk
Tradities zijn er om in ere te houden!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: benieuwd wanneer de vraag weer komt![]()
nu dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: benieuwd wanneer de vraag weer komt![]()
Strak bakkiequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef demins het volgende:
Je hebt trouwens nog niets over mijn nieuwe sig gezegd! Dat ga ik afstraffen: ik rij in een Fiat Panda (uit 1992)!
Beetje overdreven hoor, om een heel topic vol te rellen... was er geen mod die dag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |